Yani anlamayacaklar için şöyle açıklama yapayım; düz sade oje ve üstüne şekiller çizilen nail arttan bahsediyorum. Sizce hangisi daha hoş gözüküyor.
#güzellikbakım
#coraline

#coraline

Düz ya şekilli hoş durmuyor.
evet canımm <3
Düz tırnaklar daha güzel
Bence de
Cevap
14Cevap
Bence düz daha güzel hem daha kullanışlı diğeri mesela o kadar böyle narin duruyor ki insan bir şeyi tutmaya korkuyor aman işte bozulacak diye.
Hemde belli süre sonra sıkar ya
Evet biz sıradan gızlarızz kxkxk
Böylesi daha iyi bencee😅
Kesilmiş Kısa Tırnaklar Daha İyi sağlık açısından temizlik olarak
Uzunken de temiz olabiliyor. Bakıma bağlı
Düz ama kısa tırnaklar benim gibi ev hanımları için en ideali ve güzelidir.🫂
öylee :D
Neden normal tırnak değil ya :D Ben artık normal tırnaklı kız görmek istiyorum :D
ojeyle daha iyi duruyor bence :D
Ben abartı sevmiyorum böyle şekilli mekilli, düz tırnaklar daha güzel, ama yine de sen bilirsin.
Düzler daha iyi bence de.
:))
Şekilli şukullu 😃
hammm :D
😅♥️
Amann uzun olmasında 😅
Neden😂
Çok kötü duruyor yakışmıyor 😅birde çizdiği zaman dikiş tutmuyo😂😂😂😂
Bence hoş duruyor😂
Şekilli şukullu olanlar daha güzel gibi 😃
zevkler renkler xkksmxkz
Sen düz mü seviyorsun 😃
Daha hoş duruyor😂diğerini pek kullanmam
Takma tırnağı 404 ile mi yapıştırıyorsunuz? Djdjdjd
Kendi yapıştırıcısi var da takma takmıyorum şimdilik 😂
İyi bakta kırılmasınlar bari 😃
Bebeğim gibi bakıyorum💅
Düzler daha tatlı oluyor bence.
bence de öyle
Temiz olsunda anlamam ben düzünden şeklinden
Oje süren temizliyordur heralde😂
Oje temiz mi anasın satayım içinde ne olduğu belirsiz maddeler var 😀
Temiz bnece😅bulaşmıyor yani bir yere
Köşeli olanlar daha çekici
tercih meselesii :D
Evet öyle…
Şekilli ojeler hoş duruyor. 🌸
<3
düz kullanıyorum oval sevmem
<3
Şekilli gördüm güzeldi
😊😊
😊😊
Düz en iyisidir
Kesinliklee❤
Şekilli
😝😝😝
badem tirnak asktir geri kalan her sey yalan..
bende bademi daha çok seviyorum diğer şekillere göre daha doğal duruyor.
Düz olsun
öyle olsun vdölkd
☺
sadece renk olması yeterli şekile gerek yok
Bencede
Düz iyidir.
evett
Şekilli
:)
Düz olam
Bence de <3
ellere göre değişir
öylee
Düz tabi kii
bence dee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar