Hafif ama belli sasilik var erkekler sorun etmiyor sizce normal mi?

Her sey dis gorunus diyenler icin sordum bu soruyu. Bi sure sonra konustugum erkeklere gozumdeki hafif sasiliktan bahsediyorum sorgulamiyolar bile nasil bakiyim falan diye konusmaya devam ediyorlar cokta ilgi gosteriyorlar. Boyle olmayi ben secmedim kimsede ne olacagini bilemez o yuzden bence gitmeleride sacma olurdu.

Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu sorduguma bile inanamiyorum Şu an
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada guzel bir kizim belirtmemisim onu
Hafif ama belli sasilik var erkekler sorun etmiyor sizce normal mi?
Cevapla