Arkadaşım estetik yaptırdı, onun yanında kendimi kötü hissediyorum. Haksız mıyım?

ben yüzümü, burnumu vs çok seviyorum tabi incecik burnum veya dolgun dudaklarım yok ama kendimi beğeniyorum neyse arkadaşım (22) dudak, burun ve dolgu yaptırdı ayni barbie bebek gibi oldu 🥺 onun yanımda kendimi solmuş hissediyorum? Neden böyle hissediyorum ki sonuçta fiziğimi çok beğeniyorum, acaba kıskançlık olabilir mi?
Arkadaşım estetik yaptırdı, onun yanında kendimi kötü hissediyorum. Haksız mıyım?
Cevapla