2 yıldır saçma sapan beslemekten ergenlikte bile cikarmadigim sivilceyi çıkardım 27 yaşında. Sırtım, göğsüm, , yüzüm derken doktor bile hayret etti.
İnsülin direncin olabilir yediklerine dikkat et dedi, gluten ve laktoz hassasiyetimde var ztn. 4 gündür dikkat ediyorum 74.5 dan 73 e anca indim ama karnımda hep bir şişlik var. Hem sivilce ilaçları hem düzenli beslenmeyle yüzüm düzelir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dengeli ve sağlıklı beslenme tabi ki cilt problemleri için çok önemli.
Yeme alışkanlığı ile ilgili olmayabilir belki cildiyeye git
Gittim ztn ciddiyenin soyledikleri yukarıdakiler
He okumamisim jdhhdhd
Sıkıntı stres ve tuz dan uzak durmalısınız
Sıkıntı adım stres soyadım olmus
Yenilemek için başvuru yaptın mi :)
İnşaAllah düzelir
Düzelir