Epilasyon için hastane mi güzellik merkezi mi?

Merhaba kızlar iki yıl önce 12 seans epilasyon paketi aldım memnun kalmadım ve başka yerden 15 seans daha aldım oda bitmek uzerre ordan da memnun değilim kadına söyledim şikayetimi asla kabul etmiyo ve işlemi hiç güzel yapmadı heo cihazı ütü yapar gibi başlamasıyla bitirmesi bir oluyordu sürekli dile getiriyordum dokulmem istediğim gibi yok çünkü tek tek yavaş atış yapmadı güzellik merkezleri neden böyle sizce hastane ortamında mi yaptirsam ,3. paketi birde cihaz markaları ne daha iyi sonuç veriyor tavsiye ne edersiniz

Epilasyon için hastane mi güzellik merkezi mi?
Cevapla