Eskiden olsa hemen herkes evde kendi yapardı gadası. Ama evde sürekli cilt bakımı yapmak yerine aylık ya da belli dönemlerde cilt bakım merkezlerine gitmek daha mantıklı oluyor. Genel anlamda detaylı cilt bakımı güzellik merkezlerinde güzel oluyor.
İki yerde de yaptırdım ama genelde güzellik merkezlerinde bununla ilgili daha çok ekipman olduğu için genelde daha iyi yapıyorlar kuaförde genelde saçı daha iyi yapıyorlar çünkü orası saç üzerine çalışıyor oda üstünde kuaför güzellik merkezi daha geniş ve daha çok ürün olduğu için daha çok makine olduğu için daha iyi tedavi ve daha çok tedavi seçeneği var. #reda
Güzellik merkezi daha güvenli hijyen açısından diye düşünüyorum ve orada yaptırmayı tercih ediyorum.. Çok sık gitmem zaten, ben bakımımı kendim evimde daha iyi yapıyorum...