Merhaba arkadaşlar 22 yaşındayım yanaklarımda gördüğünüz gibi böyle akneler var cildim çok kuru genelde sivilce çıkmazdı ama fondötenden dolayı çıktı ve leke gibi kaldı sizce guzellik salonuna gidip bakimmi yaptirsam yoksa cildiyeye mi gitsem? Fikirleriniz çok önemli lütfennnn?
Güvenilir bir yerde bir kereliğine bakım şart. Kullandığınız fondötenin cilt tipinize uygun olması çok önemli; sizin kullandığınız fondöten cildinize uymayıp ağır gelmiş. Doğru fondöten kullanımını iyi markalardan alıp cilt tipinize uygun olmasına dikkat edin.
İstersen sivilce kremi kullanmaya başlayabilirsin. Acnelyse kremi kullanabilirsin. Bu krem yüzündeki sivilceler ve sivilce lekeleri için oldukça etkili krem tavsiye ederim. Ya da istersen medacassol kremi kullanabilirsin. Her ikiside gerçekten sivilceler ve sivilce lekeleri için oldukça etkili kremler. Ya da istersen çay ağacı yağını kullanabilirsin. Bu yağda oldukça etkili bir yağ.
Yaşına göre cok normal ama tabiki öncelikle cilt doktoruna görûnmelisin gerekli görürse testler ister doktorlar ama icten bir sorun yoksa lütfen o malum hapı önerseler dahi baslama cilt bakımı konusuna gelince icten olmadıkca kendinde cok kolay rutin olusturabilirsin
Sabah:Kuru cilde uygun bir köpük ya da jel temizleyici+hyaluronik asit+gûnes kremi
Aksam:Makyah yap ya da yapma günes kremini güzelce arındırman gerektiğinden micellar su ya da yağ bazlı temizleyici+köpük temizleyici ya da kuru cilde uygun herhangi bir jel salisilik asit glikolik asitle destekli bir tonik+onarıcı nemlendiren bir nemlendrici
Ürün tavsiyeleri detay veririm kafana takilan olursa ama dermokozmetik ya da parfûmsüz kore markalarida cok iyi benton by wistread cosrx gibi..
Ayyyy ben de böyleydim valla yeni topladım 5 aydır uğraşıyorum. Ergenliğimde bile çıkmamıştı cildim sadece iltihap kustu cildiyenin verdiği daha da mahvetti işe de yaramadı bende bıraktım geçen gün sağlık ocağında ilaç yazdırdım aknefloks yazdı o topladı biraz. Geçen gün yine gittim hayla iltihap atıyor diye hap istedim azeltin diye hap verdi haftanın 3 günü kullanıyorsun içinde de 3 tane var zaten o topladı bu hafta tekrar yazdıracağım tam bitsin diye. Bu kadar detaylı anlatmamın sebebi yaptıklarımı bil diye. Bazı cildiyeler işe yaramıyor ama iltihap olduğu için devamlı çıkar bunu tam anlamıyla atman lazım o yüzden güzellik merkezi değilde doktora gitmen daha doğru olur. Birde yüzüne bir şey kullanmanı tavsiye etmem daha da çoğaltıyor
Doğru cilt bakım ürünleri kullandığınıza emin misiniz? İçeriği temiz ürünler almalısınız. Ben şahsen bioderma kullanıyorum. Ayrıca cilt tipinizi öğrenmelisiniz. Çift fazlı makyaj temizliği yapmalısınız.
Kesinlikle cildiyeye gitmelisin çünkü bu tarz irinli sivilceler ciddi bir sorun içten geliyor salına gidince anlık düzeliyor cildin Max 2/3 ay sinr ayine çıkıyor o yüzden direkt sorunun çözmek en mantıklısı
Yüzüne her önerilen şeyi kullanma bana iyi gelen senin yüzünü daha kötü bi hale getirebilir. Hap, krem vs şeylerede alıştırma cildini bi süre o fondötenide kullanma sabahları yüzünü soğuk suyla yıka ardından nemlendirici sür yeterli olur bence baktın düzelmiyor cilt doktoruna görünebilirsin ama yaşına göre normal
Bence ilk olarak cild doktoruna gitmeni tavsiye ederim cunku guzellik uzmanlarida para kazanalim diye kandirabiliyor bazilari veya cult bakimda ne yapicagini veya ne kullanicagini bilmiyosan cilt doktoru cunku yuzu ne uygun bakim seyleri felan oneriyo
Senin gibi aynı sorunu bende yaşıyorum. Evet fondoten gercekten sivilce çoğaltabiliyor fakat bunu temizleyebilmek önemli olan. Yağlı bir makyaj temizleyici ve yüz yıkama jeli almanı önerebilirim ama merdiven altı ürün olmamasına dikkat et. Bunun yanında madecassol kuklanabilirsin. Sivilce açısından etkisini çok fazla gördüm. Zaten çok etkili bir deri kremi
Simdi sana bir merhem diycem onu kullan yemi ediýorum bendede vardi ayni boyle hatta daha fazlaydi gunde 2 kez sabah asam kullan 2 haftaya fark gorursun madecassol kiremin ismi saglik ocagindan yazdira bilirsin
Benim cildimde kuru bi cilt inanki ama bu dedigim kozmetik bi urun degil saglik ocagindan yazdir eczaneden al bana tesekkur edeceksin sabah aksam temiz cildine sur
Bak bendede vardıı bu tarz seylere yazın cıkmıştı baya dove sabunla gunde 2 kere yuzumu yıkadım üstüne buz maskesi yaptım cildim cam gibi yaptı tavsiye ederim bana iyi geldi ama cok sıkıntı yapıyosan cildiyeye gitmelisin
Cildiniz makyaj yapmasanız dahi gün içerisinde ter, havada bulunan partiküller ve toz gibi çevresel etkilere maruz kalır. Ayrıca cildin doğal işleyişinde gün içerisinde ürettiği sebum, yani yağ bezlerinin ürettiği salgı da bir katman oluşturur
Güvenilir bir yerde bir kereliğine bakım şart. Kullandığınız fondötenin cilt tipinize uygun olması çok önemli; sizin kullandığınız fondöten cildinize uymayıp ağır gelmiş. Doğru fondöten kullanımını iyi markalardan alıp cilt tipinize uygun olmasına dikkat edin.