İnşallah trol sorudur dicem de trol Öne çıkan sorularda olması da içler acısı oluyor biraz..
Profiline bakıyorum bir de sorduğun soruya :) neyse o konu apayrı, oraya girmeyim de..
Senin mükemmel falan olmanla hiç alakası olmayan bir durum bu. Belki de senin kendin için düşündüklerini o düşünmüyordur, bundan da olabilir :) ya da evlenmek istemiyordur genel olarak evliliğe soğuk bakıyordur.60 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılÜslup, adap bilmedikten sonra bu kafayla emin ol dış görünüş işe yaramaz. Gelip geçici şeyler için kendini büyük görme allahın sopası nerden gelecek bilemezsin😃trol gibisin değilsen daha kötü.
5220 Yorumla- +1 yıl
Duygularıma tercüman olmussun
- +1 yıl
❤🌸
- +1 yıl
Helal kız sana
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Helal lan yusufii
- +1 yıl
Dış görünüşü beni ilgilendirmiyor ama insanın kedini çok büyük görüp karşıyı ezik yerine koymasına gelemiyorum.
- +1 yıl
Öyleee❤
- +1 yıl
Arkadaşlar adamın verilmiş sadakası varmış 😂😂😂😂
- +1 yıl
Konu tamamen atmasyon. Buna emin olabilirsiniz. Yüzde 99 oran veriyorum. Ben insan sarrafıyım. Bir kere sadece karakteri için onu seviyorum diyor. Tamamen palavra. Hiçbir kız, özellikle Türk kızları dış görünüşü iyi olmayan bir erkekle çıkmaz. Kızlar aşırı şekilde ve sadece dış görünüşe bakıyor. Yani konu sahibi yalan söylüyor. Her açıdan belli.
- +1 yıl
@Strong_Warrior troll belli ama bilinçaltı böyle insanlar var aramızda demekki. Dikkatli olmak lazım
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler kendisinden yüksek bir kadınla bir şey düşünmez zaten
60 Yorumla
+1 yılŞutla gitsin knk
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılEvet sen fazla güzel geliyorsundur ona
00 Yorumla Çok güzelim lafına da uyuz olmuşumdur hep insanin kendini övmesi kadar zavallı bi durum olabilir mi güzelsen bırakta bunu başkaları dile getirsin ayrıca güzellik göreceli bi kavram belki seni görse dönüp bakmayacak bi sürü erkekte çıkabilir herifi ayrıca burada böyle gömecektin madem niye birliktesin tip değil karakter önemli diyosun bu yorumlar niye neyse kalbinde zerre kibir olan cennetin kokusunu alamayacak diye bir hadis olması lazım yanlış bilmiyorsam bu kadar kendini övme o beğenmedin adamı da Allah yarattı ona göre cümlelerini seç sonuçta insan oğlu kim oluyorda Allah'ın yarattığı kulu beğenmeyecek..
00 Yorumla
+1 yılSen aşırı narsist, acımasız, iğrenç bir insansın ve bununla gurur duyuyorsun :d Berbat bir insan olmakla övünen, toxic, psikolojik dengesi olmayan düşük seviyeli birisin sadece ve senin gibi birini kaybetmekten korkan canım bir çocuk var yanında :d ikiniz de garipsiniz. Çocukta kendine yazık ediyor senin gibi biriyle vakit kaybettiği için. Ne denir ki eğleniyorsan eğlenmene devam et, çocuğun da hoşuna gidiyor ki peşini bırakmıyor bsbdnsnfmndnf sadist mazoşist birbirinizi tamamlarsınız. İşte buna duygusal BDSM derim :d
02 Yorumla- +1 yıl
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen sevdiğine emin misin onu? Sanki seni sevmesini seviyor gibisin.
Ben de sevgilimle yakıştırılmazdım kendisi de çekimserdi bana karşı. Çıtayı çok yükselttin senden fazlası asla olmaz derdi. Biz evlendik. İşçi adam benden daha üstün bir kariyer sahibi şu an. Azmetti. Her yerde dikkat çeken hayranlık uyandıran bir adam. Ona hiçbir zaman özgüvensiz biri olduğunu hissettirmedim, hep değer verdiğimi hissettirdim. Cesaretimsin bu dünyada der, dönüm noktamsın der. Kimse kimseden üstün değildir bu dünyada. Ne ben ondan ne de o benden.. Biz mutluyuz. Dilerim sevgiline değer verirsin.
30 YorumlaÇok güzel olsaydin fake foto koymazdın :D yargılamadım diyip burada gömüyosun farkinda degilsin kac kere terk ettim sizladi agladi vs vs demissin seni sevmese deger vermese boyle bisey yapmazdi ama haklisin bizim ulkemizin erkekleri kizlarin poposunu kaldirmayi pek sever kendi canım senden 1 2 üst kişiyle olda nasıl özgüvensiz bir ezik gibi ağlıcaksin gör bakalim :D :D
36 Yorumla- +1 yıl
Türk erkeklerini niye suçladın şimdi?
- +1 yıl
Sizin diyerek şimdi de beni genelliyorsun. Dediğin şeyi yapmamakla birlikte, söylediklerini haklı buluyorum. Ama genellemeni haklı bulmuyorum. Bütün Türk erkekleri olarak öyle değiliz. Emin ol yeni kuşak, kızları iplemiyor bile. Red ediyor gerekirse. Red ettiğim kızların haddi hesabı yok. Ama kadınların gö tü nü kaldıran erkekler de var. Onlar zaten erkeklerin yüz karası. Çoğu meriç ve yoklukta.
- +1 yıl
Genellikle hep genelleme yaparim illaki istisnalar var her erkek oyle degil nadir olsada ama genede istisnalar kaideyi bozmaz bi kız olarak soyluyorum ki türk erkekleri cidden kendinde degil damacanaya bile tecavuz edenlerle dolu oldugu icin ulke iliski konusunda kadini yüce yapip pohpohlamak cok yaygın kadın ve erkek icinde gecerli
- +1 yıl
Damacanaya tecavüz diye bir şey yok. Onu feministler uydurdu. Tecavüz sadece canlı varlığa yapılır. Cansız varlığın rızası olmayacağı için buna tecavüz denmez. Erkek düşmanı feministlerin oyununa geliyorsun. Ayrıca konuyu buraya getirerek manipülasyon yapıyorsun. Konuyu tartışmadan uzak tutmaya çalışmama rağmen feminizm adlı zehirli vürüsü sinsice yaymaya çalışıyorsun. Hiç takdir etmedim son yorumunu. Erkek düşmanlığı içeriyor bu. Kadınlar yüceltiliyor. Taciz tevavüz iftirası atan karılar bile ceza almıyor bile. Bu pohpohlamayı sadece erkekler değil, erkek düşmanı kızlae yapıyor.
- +1 yıl
JAAHAHAHAHHAHAHAHAHA az once kadınların pohpohlanmasına karşı cıktım bana çakma feminist diyosun ve bu uydurma degil daha kotusu gozumun onunde kediye tecavuz edenini gordum keske sadece damacanayla kalsaydi ama her neyse feministlik kadin yuceltilmesi degildir erkek kadinin esit duruma gelmesidir ve esitligi savundugum icin kadinlarin pohpohlanip erkeklerin ezik durumuna dusurulmesine karsi ciktim zaten :D
- Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılİlk 3 satırda maddi manevi ve tip olarak kendinden kaç tık aşağıda gördüğünü söyleyip çocuğu aklınca aşağılarken 4. satırda yargılamadım aşağılamadım demene inandık bak. Çocuk maddi manevi senden aşağıda belki ama zeka olarak baya fark var aranızda ki seninle evlenme gibi hata yapmamış😉😘😄
31 Yorumla- +1 yıl
allahin trolu anca hayali aşk yaşarsın sen
Gizli Üye(18-24)+1 yılSeni köpek gibi sevmiyor, kendini kandırıyorsun. Ukala, kendini beğenmiş ve iki yüzlü biri olduğun yazdıklarından belli. Senin gibi insanları kimse sevmez. Güzel olduğun için her erkeği peşinden koşturacağını ve sırf güzel olduğun için sevileceğini zanneden kafasız bir kızsın. Madem her konuda onu kendinden aşağı görüyorsun ve sevmiyorsun, neden evliliğe ikna etmeye çalışıyorsun? Bu kadar büyük bir egonun sahibine göre fazla küçük işlerle uğraşıyorsun. Anlattığın kadar güzelsen ve üstünsen zaten daha iyilerini bulursun.
40 Yorumla
+1 yılDemek ki neymiş, hem karakteri hem de maddi manevi dünyası üst düzey bir adam için yetersiz geldiğinden sadece iyi karaktere kalıp sonra da ego savaşına girip şutlamak gibi kenar mahalle kezbanlarının terimleriyle mutlu oluyormuşsun, üzüldüm ama biraz daha açarsan belki hem karakterli hem de kariyerli erkekler de bakar, gecelik de olsa sevindirir seni 😊
21 Yorumla- +1 yıl
karakterli erkeğin ospuyla işi olmaz
-Karakterli Erkekleri Koruma Derneği Başkanı
Erkek arkadaşın o**pu sevmediğini er geç anlayacaktır ve 40 50 numaran yazmayıp tek bir numaradan engeli cakacagi gün gelecektir. Fazla özgüven sizi normalde özgüvenli iyi akıllı doğru haraket eden ve oturmasını kalkmasını bilen çekinmeyen biri yapması lazımken fazla özgüven sizde biraz akıl eksikliğine yol açmış gibi gözüküyor. Ne kadar güzel olursanız olun ben güzelim diye bağıran çağıran insanın alt yapısı bozuktur.
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılGereksiz egonun kurbanı olmadaydın keşke sevdiğim bir söz vardır keser döner sap döner gün gelir hesap döner kimse kendine aşağılık bir mahlukat misali davranılmayı haketmez sende kendine yakışanı yapıyorsun demekten başka sözcük akışı olmuyor benden sana byyy
15 Yorumla- +1 yıl
🙏
- +1 yıl
Rica ederim😉
+1 yılEvlenmek istememesini sebebinin bu olduğunu zannetmiyorum yani bu konuyu kendisiyle konuşup net sebebini öğrenebilirsin belki maddiyatı yoktur imkanı yoktur evliliğe hazır değildir veya evlenmeden önce evlilikte yapılacak her şeyi seninle yaşadığı için bunu erteliyor olabilir ama sırf güzelsin diye senle evlenmiyor olmayabilir düşüncesi pek mantıklı değil
00 YorumlaYani güzellik değil de burnu birkaç tık yüksekte olan üç kızla sevgili oldum bugüne kadar.
Ha sonunda ne mi oldu?
Istediklerimi alıp yol verdim.
Gelelim senin soruna...
Erkek evlendiği zaman maddi açıdan karısına yetmek ister.
Yaptığın açıklamaya bakarsak maddiyat açısından biraz eksik olması ciddi konularda yavaş ilerlemesini sağlayan unsur olabilir.00 YorumlaYa şu bacım ciddiye alıpta yorum yapmayın madem çok zengin burada y’arrakmı arıyo ne işi var burada bildiğin bacım işte hayalini kurduğu şeyleri gelip burada olmuş gibi anlatıyo bu bacım psikolojik sorunları var hâlâ anlamadınızmı bi’kere sen çok güzel olduğuna nasıl karar veriyosun haberin olsun senden çok var bazı erkeklerin amacı farklıysa bütün kızlar onlar için güzeldir sende onların içindesin😜
00 YorumlaBüyük ihtimalle canı goy goy çeken bir trollsün. Şayet öyle değilsen bile, güzelliğine güvenme bir sivilce yeter malına güvenme bir kıvılcım yeter diye bir sözümüz var. Bir yerden öyle bir tokat yersin ki, ne aynaya bakacak sıfatın kalır ne de o köpek dediğin adam seni alır beğenir. Kimseyi hor görmeyeceksin bu hayatta.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzellik öyle de hala mal değil sigorta şirketleri yaygınlaştı be bro
Bence ne olursa olsun geçmişte yaşanan ilişkilerde seviye düşmemeli. Yaşadık bir şeyler tükendi ve eski tadımız kalmadı bitti, seni unutamaması hala seviyor olması bir çok ilişkide olabilecek durum. Zamanla her şey yerine oturur herkes kendi yoluna bakar kendi yaşam alanına döner.
00 Yorumla
+1 yılSizin düşünce tarzında biri ile olmadığı için gerçekten şanslıymış. Bir gün karşınıza öyle biri çıkar ki bu söylediklerinizi ve ego patlamanızı size yutturur. Bazı şeyler ne kadar anlatılmak istense de kişi asla kabul etmez. Bunun sonucunda da mutlaka sadece sıradan biri olduğu ile yüzleşir.
00 YorumlaSenin kendini üstün gördüğünü sanmıyorum her şey ortadadır zaten. Buna rağmen senin sevgine ve 2 yıla rağmen evliliğe gitmemesi kesinlikle onun suçu, bir kızı oyalamamalı, sen de haklı olarak kızgınsın.
Hâlâ da kabul etmiyorsa ayrılmakta haklısın.
00 YorumlaBu bakış açınız hiç hoş değil. İnsanları küçümser tavırda yukarıdan bakmanız sizi itici biri yapar. Tevazu bir erdemdir ve herkes buna sahip olamaz. İnsanın kendisini bilmesi, tanıması ve takdir etmesi gibi konularda her zaman görüşüm sabittir. Bu öz güvenini bir parçasıdır ama kimse de bulunmaz hint kumaşı değildir. Herkesin yeri bir şekilde dolar. Önemli olan girdiğin kalpte onu layıkıyla taşıyacak sevgiyi onun içine yerleştirmeyi bilmektir...
00 Yorumla
+1 yılYa maddi gelirin nedir biliyorm ama benim de evlenmeye ihtiyacım var gelirm de yüksek karakterimi de tanirsan tamamdir arayıp da bulamadığım bir insanın dememen için bir sorun yok ki her şey para değil tabi bunlar geçici şeyler madem ki karaktere önem veriyorsun dene beni beende seni mutlu olamasak da en azindan denemiş oluruz bir şans dan ne kaybeder insan
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 523 cevap paylaştı.
+1 yılSen kendini ne sanıyorsun asıl mesele o bu egonun sebebi ne çok güzel olduğun için memelerinle dikkat çekme gayretinde ayrı bir komik adamı gömmüş kendini övmüş durmuşsun tabi seninle evlenmez en doğrusu da bu yürüyen egosun
51 Yorumla- +1 yıl
Saplaaaaa.
Mesela profil fotoğrafı öyle olan bir kız için direkt eskort olarak düşündüm seni, sevgilinde o yüzden istemiyor olabilir. Ayrıca sevgilini ezmişsin paspas etmişsin üstelik beğenmiyorsun. Temelli git onun hayatından da adam senin gibi bir egoist ergenden kurtulsun :)
05 Yorumla- +1 yıl
Patlak sensin hırzo dkdkdk kelimelere bak bir de düzgün insan arıyorsun sana rast gelmez aşko
- +1 yıl
@Cileklimilkshaked birincisi patlak lafı hoş değil bence bu konuda aynaya bakmalısın ikincisi de erkekler iyi kız karşısına çıkınca da evlenmek istemiyor.. gerçekten hiç bı hatam yoktu istemedi beni. Hem de çok begenmesine rağmen terk etti sildi hesabını. On yanlış yaptı bende yanlısı aradı ve ben kendimi hep yaptığı iftiradan kurtaracak şeylerle temize çıkardım ama bı özür bile dilemedi. Yani kızlara laf etmeyin hep ve en berbat olanı da bu kişi en başında çok düzgün biri olarak kendini bana tanıttı. Tek bı insanla dahi sevgili olmadım el ele bile tutusmadm. Ama o bana beni aldatyosundur da neyse diyodu. Ben ona çok değer veriyorum ondan hiç değer görmedim en sonunda da terk edildim
- +1 yıl
@Cileklimilkshaked afedersiniz adamı etiketleyecekken yanlışlıkla sizi etiketledimm 💜
- +1 yıl
@Gojos seni etiketleyecektim sana yazdım üstteki yorumu
Sevgilin bunu duyunca seni terk etme olasılığı yüksektir. 😃 Bir tık aşağı diyerek küçük görmeleri hiç sevmem. Güzellik değil önemli olan güzelligi gorebilmektir. İnsanoğlu at gözlüğünü taktıkça her şey musibetle son bulur. Daha başlangıcı bunlar. 😎
00 Yorumla
+1 yılÖz güvenine sağlık tatlim. Erkek kendisinden üstün kadinla evlenmek istemez. Erkek üstün olmali doğanın kanunu bu
31 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞu yazdıklarından bile ne kadar boş bir insan olduğun o kadar anlaşılıyor ki Allah çocuğu senden kurtarsın. Ego kasmaktan başka bir b*k yememişsin. Ulan hadsiz sen kimsin ki insanları eziyorsın bir kere tarzı buymuş? Güzelsen kime göre neye göre güzelsin sorunun altına fotoğrafını da koy seni bir görelim bakalım kaç kişi beğeniyor. Hadi beğendik diyelim şu yazdıklarınla sen zaten karakterini ortaya koymuşsun yazarken bile ezmişsin hayatında ki insanı. Sen önce beyin nakli ol!
10 Yorumla
+1 yılKızım profiline baktım da fake değilsen taş gibi hatunsun sana düşmeyen de ne bileyim 😅 bu gün olsa kafalar da uyusssa soluğu evlilik dairesinde alırım net 😬
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTrol değilsen ayrılmakla doğru yapmışsın çünkü fizik değil ama diğer konularda erkek 2 tık aşağıda olursa iş yürümez... eşitlik halinde bile zor... erkek daha üstün olacak ki evlilik yürüsün...
doğanın kanunu bu erkek eşinin kendinden üstün olmasından gurur değil eziklik duyar, bizde ise tam tersidir...
00 YorumlaNekadar alçakgönüllüsün sen öyle 😃 ama bence sen yinede ayrıl çünkü sevgilin daha iyisini hak ediyor 👍🏼
50 Yorumla
+1 yılİnsanları küçük görmen sana bir şey katmiyacak. Sevgiline de üzülüyorum senin gibi birini nasıl çekmiş ya. Ayrılmanıza da sevindim. Çocuk kurtulmuş
30 YorumlaŞöyle bir profiline bakımda. Yazık sana.. * ruhuna işlemiş.. Trol değilsen yazık Türk halkına senin gibi kadını kimsenin kalbi değil midesi bile hazmedemez o kadar Çok kötüsün ki mide bulandırıcılık seviyeni ölçemeyecek, o kadar yani.
10 Yorumlaasagilik kompleksi olan kezomuz konustu konus kezooo
60 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence onun daha çok albenisi var senin için.. Bildiğin anlattığına göre köle yapmışsın kendine onu ama evlenmeme bahanesi neymiş yani? Sıkıntı neymiş, ne yapmayı düşünüyor peki?
Hedefi, hayalleri falan neymiş bunlar önemli?
10 Yorumla
+1 yılbi şey diyeyim mi gerçekten güzel olan bi kız ben güzelim diye orada burada gezmez. her insan güzeldir ama eminim ortalama bi tipsin. bence erkek arkadaşın sana fazla olmuş insanın bi de kalbi güzel olacak kalbi. ah benim karşımda olcaktın varya ezmek neymiş görürdün😉😊
21 Yorumla- +1 yıl
Helal sana. Kahraman kız.
Bu kadar özgüven biyerde patlar 50 tane boynuzla gezersin ruhun duymaz 😂
50 Yorumla
+1 yılYani şöyle ki senin durumdan ötürü harcamaların daha falza olur o da seni seviyor evlenince senin bu maddi ihtiyaçlarını karşılayacak gücü kendine göremediği için ve bundan dolayı seni kaybetmek korkuyor olabilir
00 YorumlaBitmiş bir ilişki zaten. Sadece ruhsuz donuk duygusuz birliktelik var. Hatırla bu işler yürümez, ayrıldınsa neden tekrar birlikte oluyorsun, şutlamak da "Bayağı" insanların konuşma tarzı. Yollarinizi ayırın.
00 YorumlaSoru buram buram kibir kokuyor. Ki belli kibirlisin de. Ancak unutma ki gün gelir ezdiklerin tarafından ezilirsin. Egonu bir kenara bırakıp dünyaya diğer insanlarla eşit mesafeden bakmanı tavsiye ederim.
00 Yorumla
+1 yılSevgilin hakkında böyle düşüncelerin varsa zaten ayrıl. şu an bile onu aşağılıyorsun aslında. Şutlamalı mıyım falan filan hoş değil. Sevdiğin değer verdiğin insan hakkında böyle konuşmazsın. O yüzden ayrıl.
00 YorumlaSen de eskort gibisin biz sana bir şey diyor muyuz adam beğenmiyorsun önce usturuplu giyinmeyi öğren bütün malın ortada ya
30 YorumlaBildiğin egoistsin öyle biriyle olduğun içinde çok güzel veyada çok zeki değilsin bence olayları büyütüyorsun bu kadar mükkemelsen 2yıl boyunca kimse seni oyalamazdı
10 Yorumla
+1 yılbence evlenirse senin yine bu şekilde gidebileceğinden korkuyor olabilir. sende madem beğenmiyorsun çocuğu ego tatmini yapmak için süründürmekten vazgeç bari. insan duyguları bu kadar eğlence haline getirilmemeli. soruyu soruş tarzın bile iğrenç. değer verdiğin biriyle ol bence.
10 Yorumla
+1 yılbu zihniyetteki biriyle bende evlenmezdim muhtemelen karakterini çözmüş ve seni kullanma peşinde.
ee naparsın tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş.
10 YorumlaNe anliyorsunuz fake hesapla troll sorulardan.. Baskasina ait bu fotoyu neden kullaniyorsun? Hereke seni profildeki kiz sansin ilgi göstersin diyemi?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhem güzelsin hem senin kadar güzel olmayan birinin her türlü kahrını çekiyorsun.. üzgünüm ama senin gibilerin kıymeti bilinmez pek
20 Yorumlaçok güzelim peşimden koşan çok diye sevinme iktisat derki fiyat düşünce talep artar şu bu özellğim var mükemmelim deme sen den daha 4 4lük mükemmel olan ALLAH var
00 YorumlaKendini bir şey sanma peygamberin kızımısın tövbe estağfurullah senin gibi kızlardan bende bazen kendimi kötü görüyorum kendinide bir şey sanma bir şey de değilsin sende onun gibi insansın biriniz ezmek favorim bu karakterle kimse seninle evlenemez ve geçinemez
00 YorumlaKeşke kendime yedirebilsem de sana gerçek fikrimi soyleyebilsem. Sadece kutlarım tebrik ederim aferin iyi yapmışsın o çocuğu senin gibi bir ego yükünden kurtarmış sin..
00 Yorumla
+1 yılDemekki sevgiilin çok degerli bir însan, sana verdigi deger de bunun en büyük göstergesi.
Ona davraniş biçimin aslinda senin karakterinin yansitiyor, bîr ayna misali.
Ne yazikki degerli insanlar, çogu zaman başkalarina kendisine verdiginden daha fazla deger verir, bu yüzdendir ki 99% kaybederler, taki bir gün bir deneyim sayesinde akillari başlarina gelinceye kadar.
Sen onun için bîr deneyimsin, hor da görsen, ezssen de bir gün onu kaybetmenin pişmanligini yaşayacaksin.
00 YorumlaSeni seven biri için böyle düşünceler içinde olman ne yazık. birde bu düşünceler ile onunla sevgili olman ve gerçekten tuhaf düşüncelere sahipsin. olması gereken normal şeyler değil.
00 YorumlaEğer anlatığın gibiyse daha toxic bir ilişki görmedim kendi sevgilini hiç tereddüt etmeden nasıl da gömüyorsun eğer ondan üstün olduğunu hisediyorsan ayrılırsın. sense üstünlük kompleksi geliştirmilsin; adama da zarar veriyorsun beliki bence ayrılmanız en iyisi olmuş ve bu aşk falan değil adamı manüple etmişsin sensiz yaşayamıycağını düşünür olmuş. Bence psikoloğa görün insanlara zarar veriyorsun.
00 Yorumla
+1 yılHiç bir şeye sahip değilse nasıl özgüveni olsun ki? Hadi onu geçtim madem hiç bir seyei yok neden sen evlenmek istiyorsun? Ama unutma ki dengin birini bulursan o da seni üzer ^_^
00 Yorumla
+1 yılkendinden haberi yok ne yaptığını ne istediğini bilmiyor gitmiş evlilik filan olm sizin yatacak yeriniz yok evlilik kırmızı çizgidir kararlılık cesaret özgüven hüsnüniyet ister dert farklı ise eğer bunu baştan dürüstçe dile getir kimsenin duygularıyla umutlarıyla oynama veremeyecegin vaatlerde bulunma Terazi Hanım çok haklısınız hemcinsim adına ben sizin affınıza sığınıyorum utanıyorum
00 Yorumla
+1 yılaferin kendini beğen böylesi 😂 bugün bana da bir akrabam çok güzelsin niye dedi 😂 biliyorum bana bilmediğim bişeyler söyle lütfen dedim ama espriydi seninkisi gibi değil 😂😂😂
00 Yorumla
+1 yılİnsanları aşağılamamalısın. İnsanları fiziki özelliklerine göre değil karakterine göre sevmelisin. Senden daha iyileri var bu hayatta ve güzellik gelip geçici.
01 Yorumla- +1 yıl
Fenerli dedigin boyle yorum yapar ama soru troll kanka
+1 yılTarzımdır ama ona yapmıyorum diyorsun baştan aşağı sevgilini ezikliyorsun buda sende olan başka bir eziklik, resmen hayatında aşağılık kompleksi yaşıyorsun asıl ezik olan sensin...
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir soru olmuş ve senin öyle bir üslubun varki terazi burcu olmaktan utandım bir an🙂
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 824 cevap paylaştı.
+1 yılCidden eziğin önde gidenisin ama napalım hemcinslerim arasında maalesef size tapan karaktersizlerde var..
30 Yorumla
+1 yılGit kendini kumun içine göm. Bu nasıl bir seviyesizlik arkadaş.
30 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 907 cevap paylaştı. O istemiyor sen istiyorsan uzaklaş. Şikayet edeceğine.
30 Yorumla
+1 yılOffff trollün dibi🤣🤣🤣yav he he
sen neymişsin be abla 🤣🤣bırk sen onu bırak
30 Yorumla
+1 yılCpk sinirlendim şu an su paragrafini hatta onu bırak sorunu okumak bile yetti cevabın sorunun içinde gizli narsistsin kızım sen
10 Yorumla- Devamını Gör (214)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer