AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Senden bir cacık olmaz. Ayrıca onunla tipi ya da fiziği için berabersindir. burada yalan söylüyorsundur. Bu tamamen atmasyon bir hikaye.
Sadece karakteri için berabermiş. Yav he he. Biz de inandık. Kadınları bilmesek inanıcaz.
Neden elalemin fotosunu kullanıyorsun ki nasıl bir özgüvensizlik bu? Ayrıca o fotoyla güzel diceklerini düşünme anca yollu derler
+111111
cocuk evlenmek istemiyor Şu an senle veya baskasi ile. Evlilik aklinda yok.
Olay tamamen seni kurutana kadar zükmek , hevesini almak.
Cok güzelim çok şuyum çok buyum dediğin için ve defalarca onu terk ettiğin için sevse de evlenmeye emin olamıyordur
Ablacım tavsiyem çocuğu yalnız bırakman. İkiniz için de bu en iyisi olacak. Güzel bir evlilik çıkmaz burdan. Kendinizi yakmayın.
Duygularını oyun sanmışsın sen.. ne bu konuşma tarzın? yaz dizilerinde ki zengin şımarık kız karakteri gibi... sevgilinden ayrilabilirsin ama asagilaman gerekir mi?
Müge anlının dediği gibi hoşsun güzelsin ama senden çok var
Senin gibilerle sadece eğlenilir evlenilmez. Belki farkındadır.. bir de böyle düşün.🤔
belki de bu karakterinden dolayı evlenmeyi düşünmüyodur sen de bunun farkındasın
Neden acaba Evlenmek istemiyor.
Neyse üzme kendini güzelsin yaaa Seni alan illa çıkar. Şanşını birde gel bende dene belki Nikah masasında biter.
Umarım troll sündür çünkü afrikada bile böyle yokluk görmedim
Demek ki her şey güzellik değilmiş. Siz bu egoyla çok bişey yapamazsınız. Sizin gibi ergenleri görünce kahkaha atasım geliyor
Yalvaracak kadar küçülmüşse zaten terk edilmeyi hak etmiştir. Kimseye yalvarmamak gerekiyor. Kim olursa olsun... Hata etmiş..
2 mnyak birbirinize iyi yakismissiniz 🎯, allah bir yastikta kocatsin ki ikiniz de belanızı birbirinizden bulun 😄
Neyin yüksek görende adriana lima sanır öyle olmadığın kesin bu muhabbeti yapan kızın eğitimi de yoktur seni alana yazık
Kendini beğenmişliğin kaçıncı seviyesindesin unutma bir sivilce bitirir o güzelliği önemli olan kalbin güzelliği oda sende maalesef yok
Sen kendini güzel zannediyorsun diye o senin gözünle bakmıyor Sen kendini beğeniyorsun ama o seni beğenmiyor sevmiyor belki
Seninle evlenirse evlilik gecesinde aldatılıcağını ve bu evliliğin 15 gün bile sürmüyüceğini bildiğinden senin gibilerle evlenmeyi düşünmüyor. Bence onunlayken aynı zamanda 2000 kişi geçti üstünden. Evlenince 15 günde 3000 kişi geçer.
Sevmeyi köpek gibi görüyorsan sana köpek gibi havlanması yakışır. Konuşmaya bak ya üsluba bak yok aşağı yok şu yok köpek
Köpekten başka bi şey bilmiyor içinde köpek var demekki
Ahahahh profilin baktım meğer sen Troll takılıyormuşsun. Bayram günü günaha girmek istemiyorum profil resmini görünce bi meslek geldi aklıma da.
Nedense masum birindeyse fazlasıyla egoizm görüyorum… bana kalırsa şutla çocuğa iyilik yap en azından.
Unutmakta kadınlar çabuk çöker ve sen de öz güvensiz olduğun için onunlayım çünkü belkide aldatılmaktan korkuyorsun neyse bunlar mizah yazdım 😀
İnşallah bir gün aldatan çok yakışıklı birine aşık olursun amin 😀
Profile bak yazıya bak senin gibi kardeşim çok yatağa at kullan başka bir halt olmayacağı için
Özgüveni olmayan bir sevgilin var belkide kendini yetersiz görüyor isteklerini karşılayamayacağından korkuyordur
Sen fazla ciddiye almışsın , çocuk seninle evlenmek istemiyor kullanıyor. Bir de o kadar kotuleyip neden evlenmiyor diyor ahahahhahashhahahshshshs
Bu üslup ve edeple eş arıyorsan daha çok evde kalırsın
Sen önce şu varoş üslubunu düzelt ve konuşmayı öğren bence
Demek ki her şey çekicilik güzellik değilmiş aşko fiskooğğğ kskskkdsk
Kesin burcun terazi ya da aslan bu başlığı yazdığına göre 😅
Ay bilmisim teraziymis bende diyorum niye bana benziyor bu kız 😅😂
Her terazi böyle değil jdjdj
Sendeki ego kibir çok fena sana böyle erkekler değil kullanıp aticak kişiler lazım
sen de akraba evliligi sonucu mu dogdun ki :)
Yanlış anlama ama sanki fazla egolu gibisin güzel olabilirsin de bunları ballandıra ballandıra anlatılmaz ki insanca anlatırsın
Güncellemeleride gördüm de düzgünce olayları anlatırsın ne gerek varki değişik şekilde anlatmaya
Medeniyetten uzaklar. İnsancıl değiller benciller ve görgü sıfır
@Mr_Mysterious34 bir de köpek gibi peşimi bırakmıyor demiş ben olsam bu tarz insandan uzak dururdum
@Mr_Mysterious34 kendini beğenmiş kız resmen
Egolu insan her zaman iticidir zaten böyle insanlarla kimse oturup kalkmak istemez. Tamam insanın egosu olabilir. Hepimizin var fakat kendini bilen insan zaten mütevazı davranır. Bu resmen egoluyum diye haykırıyor
Haykırmıyor adeta balkondan halka sesleniş yapıo😂
@Mr_Mysterious34 bu kızın eski sorularınada baktım da adamı Allah Kurtarmış bence, Sevgilim den habersiz kaçamak yapiyorum. d sorun olur mu , Birinden hoşlandimmm ama sevgilim var ühü. d vesevgilim beni aldatirsan seni vururum dedi? gibi saçma soruları var bir de o sondaki soruda aldattığını söylüyordu bir de troll olmadığını hatta aldatmanın tercih meselesi olduğunu yazmış :D
@avicenna90 (^_^)
@seloş233 muhtemelen yaşamak isteyip yaşayamadığı şeyleri yaşıyormuş gibi yapıp kendini mutlu etmeye çalışıyordur. Bu tip insanlara psikolojide bir şey diyorlardı da adını hatırlayamadım bu kız işte onlardan (: sorunsuz aklı başında insan sayısı gerçekten az kendime sıfırdan aklı başında çevre edinmek istiyorum haha
😂😂😂
Büyük ihtimal seninle evlenmenin hayatındaki en büyük hata olacağının farkına vardığı içindir
Umarım ikiniz için de en hayırlı şekilde mutluluğunuz daim olur... 😊
At eşşek kovalasa ne yapacaktın, çok fena olacağın kesin.
Türkçe yazmayı bilmiyorsun ama güzel hikayeler uydurabiliyorsun.
Terazi lastik jimnastikk 🤣
Siz evlenseniz boşanmaya gider çok geçmeden.
Sen kendini çok güzel sanıyorsun heralde kezban seni, türk kadınlarından milyonda bir güzel kadın çıkıyor, serel yereli, derya çayırgan falan değilsen leşsindir büyük ihtimal 😂
Benim sevgilimle ayrıyız o da ayrıldığı kişiyle evlenmek istiyor 🤣🤣
Karekter gözlerimi kör etti yazının devamını okuyamadim
Evlenmeye niyeti olan kişi önceden kendini belli eder
Onun durumunda hangi erkekmılsa bırakmaz. Onun ki normal. Senin ki garip biraz. 🙈😃😎
Yine bos bir insan.. sevgilim diyorsun.. karaliyorsun. Soru sormanin adabini bilmelisin.
Ssnin gibi birini bulmusken neden boyle birseyden vazgecer ki. korkuyormu?
Sutlama zamanla ciddiye binmezse iliskiniz ayrilirsin
Şu çok güzelim diye başlayan cümlelerden nefret ediyorum ya :D :D bu nasıl bir egodur awk
Senin gibi biriyle evlenirse onun da Allah bin belasını ver…
Her gün seks yapıyorsanız evlendikten sonra da başkalarıyla da yapar düşüncesi var onda.
Senin egon ve karşıdakinin özgüvensiz gurursuzluğu ile mükemmel kir çift olursunuz bence
Boş kibirlilik davranışlarından ötürü olabilir ve az çok aklı varsa o seni şutlar.
Sen kendini tutamayıp başkalarına vurdurursun ondan çekiniyodur:)
Eğlenmelik olarak görüyordur. Evlenmelik değil. Ama harbiden taşsın.
Bi erkek hayatımda KÖPEK olacaksa, mümkünse hiç girmesin
İlişki dengeye gelmiyorsa zorlama bence. Bir şey dengedeyse güzeldir. Artıların eksilerden fazla olması lazım.
Sen ne 22 yaşındasın nede öyle bir sevgilin var
hepinize toplu bir algı manipülasyonu uygulayacağım şimdi kişisel gelişiminiz batıcak aptal ergenler.
Böyle biriyle dünyadaki en iğrenç, beyinsiz, sakat, özürlü, karaktersiz insan bile evlenmemeli söyliyim onunla çıkmanın sebebi beyninin karakter eksikliğinden dolayı karakterli biriyle evlenip o boşluğu doldurmak istemesi.
Bu canım düşüncelerle anca cacığa hıyar olur senden
her şey guzelikle ilgili değil , belk kendini evlilige ii haxirr hisetmiyordur maaddi olar veyaa piskoljkmen senn ne kadar evlilik bahsini açmadan senin icinn daha iyi olur kimse heveslii ya bu evlilik meraklısı bı kadinni cazibelii gormez
Güzelsin diye kullanmış bravo çünkü belli zeka problemin beyninin yerinde bir tarafların var sanırım peşinden koşması faso fiso evlilik düşünmeyen adam seni bunun için ister ve basit bir kadın olarak unutulursun :)
Sevgilin ben olcaktim... Senin gibi kizlar zaten boyle anguslari buluyor nedense... Degerimizi bilen yok
Yani çok güzel kız çok var aslında dünyada :) bide çocuğun maddi durumu olmadığından gelemiyor olabilir
Bence evlenmeyin kendine göre birisini bulursun sen. Çocukta evlenmek istemiyor ama sen ayrılınca baya yalvarıyor diyorsan o zaman çocuk senle dalga gecıyor aşk 😁😂😂