Ciddi çok zararlı. Cildin nefes almasını engeller gözeneklere fondöten dolar, sivilce siyah nokta gibi sorunlar oluşur. Kirpikler de kaşlarda ise dökülmeler oluşur. (maskaranın etkisiyle) Yastığı da kirletiyor o da farklı olay. Ve daha neler neler.
Ben hayatımda sayılı kez yapmışımdır. O da uyuya kaldığım içindir. Her gece temiz cildimle uyurum. Kirpilerime göz çevreme ve dudaklarıma vazelin sürerim , cildime hafif bir nemlendirici ( tabi her gün de değil canım isteyince ) 😃
bir geceden bir şey olmaz ama düzenli hale gelirse tıkanna gözeneklerde sivilceker, siyah noktalar, kirpik diplerinde enfeksiyon, daha hızlı yaşlanma belirtileri, kurumuş dudaklar, eyeliner vs varsa kaşınan kızarık gözlere neden olur
✅Cilt hava almaz ve sivilce, erken yaşlanma gibi sorunlara yol açar. ✅Kirpikler zayıflar, dökülür. ✅Kaşlar dökülür. Daha bir çok kötü etki sıralanabilir...
Özellikle rimel ve eyliner kalınca kirpikte dökülme ve kırılma yapıyor fondation yüzü zamanla asiri yıpratıyor gözenekleri büyütüyor bide son olarak makyajı en güzel temizleyen Dalin şampuan...
İleride cilt kanseri riski var ama umrumda değil ben de temizlemiyom hatta üstüne sabah kalkınca bida yapıyom xD
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sizi bilmem ama bn makyajlı uyudugumda ( zaten yatana kdr fondetrninin çoğu ucuyo gerıye doğal bebeksi cilt kalıo) ertesi gün yüzümü yıkıyorum tabi sadece 1 tane sıvılce cıkıyo ama yüzümü ıylestırıyo lekeler siliklesiyo daha canlı oluo yüzüm😂
Hem yüzün makyaja alışır makyajını silince yüzün 20 yaşındayken 30 yaşında görünmesine sebep olabilir bence bide yastık klıfın beyazsa ve makyajın bulaşırsa annen ağzına eder 🤣
Bir ıkı seferden cokta bır zararı olacagını dusunmedım arkadasım ama alıskanlık halıne getırıp sureklı tekrarlarsan bır zararı olabılır ama ıste nasıl bır zarar onu bır arkastırmak lazım