Güzellik & Bakım Cilt güzelliği ile öz güven doğru orantılı mıdır? ÇıtırÇitos Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Şahsen ben cildimi güzel hissedince bir öz güven geliyor.😂 Sizde durumlar nasıl? Cilt güzelliği ile öz güven doğru orantılı mıdır? Cevapla Cilt Soruları Güzellik Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. evet doğru orantılıdır 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl herşeyin katkısı vardır bana da ne kullanıyorsun cildine diyorlar hiçbişey diyorum 😀 gerçekten de yaptığım tek şey dalinle yüzümü yıkamak 😀 0 0 Yorumla
Learnedman Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl İnsan aynaya bakınca kendini güzel bulmazsa özgüven doğal olarak kaybolur önce kendini beğenmeli bende aynıyım. 0 0 Yorumla
TAPASYA_ Takip Et Xper 7 Yaş: 22 , eic 98% +1 yıl Hayır cildi benden daha güzel olan insana rastlamadım ama özgüven çok az bende😂 0 0 Yorumla
BirAnanasAldirdim Takip Et Master Yaş: 26 , eic 59% +1 yıl Ben de saçım çok güzel olmuşsa öyle hissediyorum genelde 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl kişiye göre değişir her insanın kendinde odaklandığı kusurlar farklıdır 0 0 Yorumla
Sambikisaru Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl İnsan kendine bakınca daha mutlu oluyor ve bu da özgüveni arttırıyor bence yani cilt güzelliği = özgüven diyebilirim 0 0 Yorumla
SarışınHukukçu Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Göz güzelliği ile doğru orantılı. 0 0 Yorumla
Emir38 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 390 cevap paylaştı. Değil 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
evet doğru orantılıdır
herşeyin katkısı vardır bana da ne kullanıyorsun cildine diyorlar hiçbişey diyorum 😀 gerçekten de yaptığım tek şey dalinle yüzümü yıkamak 😀
İnsan aynaya bakınca kendini güzel bulmazsa özgüven doğal olarak kaybolur önce kendini beğenmeli bende aynıyım.
Hayır cildi benden daha güzel olan insana rastlamadım ama özgüven çok az bende😂
Ben de saçım çok güzel olmuşsa öyle hissediyorum genelde
kişiye göre değişir her insanın kendinde odaklandığı kusurlar farklıdır
İnsan kendine bakınca daha mutlu oluyor ve bu da özgüveni arttırıyor bence yani cilt güzelliği = özgüven diyebilirim
Göz güzelliği ile doğru orantılı.
Bence öyledir
Tabi evet
Değil
Evet orantılı
Kesinlikle
Evet bence
Evet gerçekten öyle