+1 yılAslında bir kaç gündür bir şey dikkatimi çekti üzerinde biraz düsündum yılda çok az makyaj yapan birisiyim makyaj yaptığımda bende kendimi beğenmiyorum yakıstiramiyorum oysa ben çok güzelim sanırım makyaj yapmadığım için makyajlı halime alışkın değilim ondan güzel gelmiyor bana yani bir insan makyaja alıştımi makyajsız halini de bence hiç sevmez beğenmez alışamaz zaten sürekli makyaj yapan kızlar var onlarda makyajsız halini hiç sevmiyorlar göz alistigini güzel görüyor ben makyaj yapan birisi değilim yaz geldi dügünler olacak makyaj yapmayı öğreneyim alısayim diye yapıyorum güzelde yapıyorum aslında beğenmiyorum kendimde biraz yüzümde makyaj kaldığında gözüm alışınca güzel geliyor çok iyi makyaj yapanlar oluyor mesela kuaföre gittiğimde kuaförün bana yaptığı makyajı bile beğenmiyorum başta yani sen onu ilk başta hep makyajlı halini gördüğün için beynin makyajsız halini güzel algilayamiyor alışsan onun makyajsız halini de makyajlı halini de seversin
27 Yorumla
Soran+1 yılYorum için teşekkürler elinze sağlık
- +1 yıl
Rica ederim yani üc dört gündur evde makyaj deniyorum vallaha sevemedim hiç güzel gelmiyor kendime ama çevrem güzel diyor sanırım kendime çok sık makyaj yapmadığım için kuaföre gidiyorum bazen yakın akraba dügünü oluyor makyaj yaptırıyorum valla kuaförün bana yaptığı makyajı dahi beğenmiyorum kendimi makyajlı çirkin görüyorum sonra bir kaç gün düsündüm neden makyajlı halimi beğenmiyorum diye sonra yengem aklıma geldi yengem sürekli makyaj yapan birisi bazen makyaj aletleri biterdi yapamayınca canı sıkılırdı duramazdi alasıya benimkileri kullan derdim bem kullanmadım bazı kızlar su gibi makyaj aleti kullanır bitirir ben ben bir sürmeyi maskarayi iki üc yılda zor bitiririm diğer makyaj aletlerim yani bir kere iki kere kullanmisimdir alalı kim bilir ne zaman oldu yani hiç makyaj yapmayan birisi makyaj yaptımi göze batar güzel gelmeye bilir begenmeyebilirsin hani doğal güzelliğin daha güzel derler ya insanlar doğal güzelliğe alıştığı için ya da bazıları sürekli makyaj yaptığı için artık doğal güzelliği makyajlı halinden güzel gelmez makyajsız duramaz çünkü makyaja alışmıştır makyajsız hali çok kötü çirkin gelir insana bak ben yılda özel günlerde makyaj yaparım bazen beğenmem yakistiramam ama gözüm alistiginda kendimi çok güzel manken gibi görürüm makyaj çıktığında kaza zede gibiymisim gibi gelir yani göz alışıyor anladinmi alistigini seviyor
- +1 yıl
Yorum değil destan yazıyorsun 🫣
- +1 yıl
Açıklayıcı yazıyorum yanlis anlaşılmasın diye kendime göre doğru bulduğum gördüğüm şeyleri yazıyorum herkes nasıl özgürse bu da benim tercihim istediğim gibi yazarim
- +1 yıl
Daha önce boş konuştuğunuzu söyleyen olmadıysa ilk olmaktan mutluluk duyarım
- +1 yıl
Hiç kimse olmadı bence siz boşsunuz fenomen olmuşsunuz nasıl davranacaginiz bilmiyorsunuz şu an diyorum da siz avaba nasıl fenomen oldunuz çok garip şu davranışa kelimelere de bak ergen felanmısınız bilemedim ki şimdi 🤔
- +1 yıl
@Dördüncümurat görmemiş gibi saygısız şekilde insanların görüşlerine gelmeyin sizi ilgilendirmiyor fenomen olmuşsunuz nasıl davranacaginizı bilmiyorsunuz yazık sizi ilgilendirmiyor bizim görüşümüz yorumumuz yorum yapması gereken kişi varsa başta tek kişi varsa soru sahibi görüşümü begenmemis olabilirsiniz size beğendirmek için yazmadım kendi düşüncem benim görüşüm soran kişiyi ilgilendirir sizi değil
En İyi Cevaplar
+1 yılLan ulan bu kizlar anlamıyor arkadaş siz cirkin değilsiniz makyaj sizi çirkin yapıyor bir adam hergun en iyi yemekleri yerse ilk yediği tadı alamaz sizde böyle boyayla mükemmeli gösteriyorsunuz sonra makyajsız gozukunce karşıda olussan bekletiyi düşüruyorsunuz sadece buda değil kızların çoğu kendi itiraf ediyor bunu ben kendimi mutlu etmek için yapıyorum erkekler için değil diyorlar kendilerinde bile beklentiyi bir kere yukseltince makyajsiz görünce kendilerini çirkin sanıyorlar bunu uyuuusturucu kullanmaktan farkı yok bir kere kulllaninca daha fazla daha fazla istiyorlar sonra kullanmayınca yoksunluk çekiyorlar yani aslında her şey uyuuusturucu beyinin algısı bambaşka bir şey uyanın artık siz zaten güzelsiniz o kimyasalları yüzünüze sürüp bide tazecik cildinizi maf ediyorsunuz o kimyasallar sadece o gözenekleri tıkamiyor o deriyi maf ediyor o hücreler boğuluyor ölüyor sonra cildiniz morgtaki bir insandan farksız hale geliyor uyanın artık olayi inada bindirip erkekler şöyle böyle dedi diye değil gerçeklerin farkına varın makyaj bildiğiniz uuuuuyuuussturucudur hiçbir farkı yoktur uyanın uyanın uyanın bugüne kadar kızları kadınları hep doğal begendim nedense makyajlı hiç beğenmedim çok nadir beğendiğim olmuştur evet ama o kadar az ki hatırlamıyorum bile uyanın lütfen şu kapitalist sistemin pis kimyasallarini kullanmayın siz doğal güzelsiniz sonra iş işten geciyor son pişmanlık fayda etmiyor kalıcı makyaj irt zırt iyice maf oluyorsunuz gözünüzü gönlünüzü açın kendinize gelin geçici mutluluklara değil kalıcı mutluluklara odaklanın
30 Yorumla
+1 yıl
makyaj insanı çok farklı bir hale getirebilir. doğrudur. fakat sen kız arkadaşının kalbine ve ruhuna değil bedenine bakıyormuşsun. senin bakış açına katılmıyorum. bir insanı sadece bedeniyle yargılamak haksızlık. fakat bu senin görüşün ve kız arkadaşına karşı olan isteğin azalmış. bir kadının ileriki yaşlarda fiziksel güzelliğini kaybedeceğini henüz anlamışsın. içinde bulunduğun yaş grubu bir genç kızın en güzel yaşlarıdır. hayat bir değişimdir ve genç bir kız ilerleyen yıllarla birlikte daha özel bir insana dönüşür. bu döngü henüz sana hitap etmiyor. bunu anlayacağın zaman da gelecektir. fakat kız arkadaşını bu bekleyişle yormaya, kendisinden hoşlanmayan bir adamla vakit kaybetmesine yol açmaya hakkın yok. lütfen ama lütfen kendisinden ayrılırken güzelliğinden bahsetme. bunu yapmak onun kalbini kırar, özgüvenini yok eder. bir bahane uydurup ayrıl. bunu ona borçlusun.
son olarak o kızın neden makyaj yaptığını da anlamaya çalış. belli ki sana değer veriyor. makyaj bir kız için büyük bir eziyettir. kimse keyfinden yapmaz. tıpkı traş olmak gibi. sevimsiz ve tatsız bir işlemdir. buna senin için katlanıyor. sana kendini güzel gösterip layık olmaya çalışıyor. ben olsaydım böyle bir kızı gösterdiği çaba için takdir eder ve onu sadece dış görünüşüyle değil bir bütün olarak görüp öyle değerlendirdiğimi anlatırdım32 Yorumla
Soran+1 yılBu kadar uzun yazmanıza gerek yok size çok basit bir soru soruyorum siz erkeğin neresine bakıyorsunuz yüzüne bakarsınız yakışıklıdır uzun boyludur etkilenirsiniz o zaman kısa boylu pek yakışıklı olmayan erkek bulun kendinize
- +1 yıl
trol bu soru yağ niye ciddiye alıyorsunuz
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınların makyaj sürmesi zaten etik bir durum değil... Haklısın. Bence ayrıl. Dolandırıcılığın en çok normalştırıldığı seköt r makyaj sektörü...
Bazı kadınlar görüyorum erkekler onlardan daha güzel çekici duruyor bu kızçelerimizin yanında... lakiin... Bir makyaj çekiyolar... Ne alakkaa? Resmen bu çirkin kızlar yarı erkek cinsiyetinden kadınlığa dönüyor ama kullandığı makyaj malzemesi ile bir evi boyayabilirsiniz. tamamen maddi zarar ziyan. Üstelik etik anlamında resmen dolandırıcılık sayılır.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar mı kötüydü kız ndjdjjd
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
Dostum ben de güzelliğe önem veren biriyim. Kendimi olgun görmüyorum. Ben olgun olana kadar ilişki yaşamak istemiyorum.
Çünkü çoğu insan yüze aşık oluyor bir yerde. Sevgilisinin güzelliğine zarar gelecek yanma vs şeyler olsa kaç insan o kişide kalabilir?
Hayatımı kalplerin güzelliğine bırakmaya adadım. Psikoloğa gitme nedenimin biri de bu: insanların yüzlerini beynimde sıfırlamak istiyorum. Kalplere, hislere, duygulara adanmış bir ömrüm olsun istiyorum.
Toplum bize bir güzellik tablosu çiziyor. Ama o tablo bizi biz olmaktan çıkarıyor. Yüzü çirkin dediğimiz insanları belirleyen de birileri oldu.
100 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılKızlar seni çok linclemiş dış güzelliğe mi önem veriyorsun çok mu önemli diye kendileri sanki hiç önemsemiyor sorsan hepsi uzun boylu kaslı yakışıklı erkekler istiyor. Ama tipi önemli değilmişmiş. babababa. kızlar makyaj yapma işinin bokunu çıkardılar hepsi birbirine benziyor ama altlarında bir türlü suratlar
33 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle kendileri hoşlarına gitmeyen erkekler ile olmazlar ama bir erkek böyle söyledimi tecavüzcu ilan ediliriz
- +1 yıl
Biz en azından inkar etmiyoruz. sizin tek derdiniz de erkegin sirtina binip rahat bi hayat yasamak. zengin erkeklere hastasiniz o yuzden
+1 yılCok büyük hata ediyorsun bence düşüncende. Birini sevicekseniz adam gibi onu o oldugu için sevin kalbını karakterini durusunu huyunu suyunu sevin güzelliğini değil. Güzellik gelip gecici yani. Hem güzel olup fikir ayrılıkları yaşasan ne olur ne anlamı kalır güzelliğin. Bence güzel olmadığını dusundugum içn ayrılma. Güzelliğe aşık olan mutlu olamaz
74 Yorumla
Soran+1 yılTamam sende öyle tipi iyi olmayan biri ile sevgili ol göreyim seni
- +1 yıl
Bişi diyim mi ben hiçbir zaman tipe bakmadım benim engelli bile sevgilim oldu ona ragmen o ayrıldı benden. Eşim de öyle ağam şanlı yakısıklı da değil. Sen kendinş sanırım cok beğeniyorsun yanına yakısanı bakıyorsun sanırsam ama nereden biliyorsun belkide sen o kızın yanına yakışmıyorsun
Soran+1 yılLimitleri zorlamaya gerek yok birini olduğunu gibi kabul edin lütfen. Herkesin görüşü farklıdır saydı duyun çok büyük hata yapıyorsun demişsiniz hata değil onunla zorla olamam kusura bakmayın
- +1 yıl
Onumla zorla ol demiyorum sevmiyordan sevmezsin beni ilgilendirmez sadece düşüncelerin yanlış bu bir hata dır. Sebebi ise acık ve net beğenmekle aşkı karıştırıyorsun. Birinin dış görünüşüyle ancak hoşlanır beğenirsin ama aşık olamazsın. Aşk ruhen yaşanan kalplerde olan birleydi gözle görülcek şey değil
+1 yılyani seen onu dış görünüşünden etkilenip hayatına aldın ve şimdi doğal haline katlanamıyorsun.. çok ilginç:) biz kadınlar 7/24 makyajlı dolaşmıyoruz doğal hallerimizde çok güzel bakış açını değiştirmeni öneririrm güzel bakan güzel görür :) biz kadınlar da siz erkeklerin kadınları seks objesi olarak görmenizden ilk günde yatağa atma fikirlerinizden ve kadını değersiz hissettirmenizden bıktık. Duygusal bağ kurmak sizin için imkansız Biz ne yapalım peki?
47 Yorumla
Soran+1 yılOf cinsel obje ne alaka ya iyice saçmalamaya başladın uzak bir işimiz vardı arada fazla görüşemezdik her buluşmada fazla makyaj yapıyormuş demek ki sonra ondan ev için önemli fotoğrafını isteyince makyajsız hali çok kötü geldi bana bunda ne var
- +1 yıl
işte siz erkeklerin mağdur edebiyatı yaptığı konu kadınların makyajsız suratlarına bakılamadığı iddiasına karşılık biz kadınlarında erkekler tarafından sürekli seks muhabbetine ve girişimlerine maruz kaldığını söylüyorum.
Soran+1 yılBenim onunla bir buçuk yıldır görüşmüşlüğüm var hiç öyle bir muhabbetim olmadı. Son kez diyorum onun makyajsız hali benim hoşuma gitmedi bunda anlaşılmayacak ne var zorla mı seveyim dış görünüş benim için önemli
- +1 yıl
ayrıl o zaman ne diyim?
- +1 yıl
Seni seks objesi olarak gören yatağa atmayı düşünen erkekten de sen ayrıl ozaman bu kdr basit. Ne kdr saçma sapan bi örnek vermişsin mk adamın sorduğu soruyla senin verdiğin örneğin alakası bile yok. Bıktıysan birlikte olmazsın öyle biriyle bu kdr basit, kendine güvenen kadın okdr makyaj falan da yapmıyo zaten geç bu işleri yani. Makyajla öyle böyle bi değişim olmuyo yani baya bi değişim oluyo bildiğin başka insan çıkıyo makyajsız o yüzden öyle basit değil. Nasıl kel bi erkeğe protez saç takınca 180 derece değişiyorsa makyaj da öyle
- +1 yıl
@AFiliYlnzlk tamam kardeşim sen haklısın
- +1 yıl
Aynen
- Güzellik & Bakım konusunda 504 cevap paylaştı.
+1 yılDemek ki sen sevdiğin kadını gerçekten sevmiyorsun. Gerçekten sevsen onu selülitleriyle de, makyajsız haliyle de seversin.
Bir tanıdığımın kocası kendisi için makyaj yapan eşinin yüzünü silmiş, böyle de tatlı adamlar var işte.
Kusura bakma ama sadece makyajlı bir kızı seviyorsan ve onu makyajsızken sevemiyorsan ayril, en doğru karar11 Yorumla
Soran+1 yılMakyajız hâlini sevmedim konu blok
Bir bahane bul ayrıl o zaman. Ama lütfen çirkinsin o yüzden ayrılmak istiyorum deme.
41 Yorumla
Soran+1 yılHayır öyle demem tabi ki
Unutmayın beyler gerçek güzeller genelde sosyal medyada az takılır. O sosyal medyada görüp güzel sandıklarınızı reelde görünce hüsrana uğrarsınız napsınlar bize benzemeye çalışıyorlar gerçek güzellerin birine bir şey ispatlama gibi gayesi yoktur. Kendisine güvenen makyajsız efektsiz çıksın ortaya boyunu posunu görelim yüzünü görelim. Bıktım bu kadınlardan çünkü sürekli dertleri ben oldum.
@sosyalmedyatuzaktır.
20 YorumlaMerhaba, böyle şeyler gurur kırıcı olabilir.
Görüştüğün ve gördüğün süreçten sonrs bir miktar zaman bırakmalısın
Ve daha sonrs kendini iyi hissetmedigini birtakım sorunlar geliştiğini ve bu sürede kimseyle görüşmek istemediğini ve ilişkiyürütmeyecegini ibelirtmelisin.
Sen onun dış Görüştüğünü mü seviyordun!20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 585 cevap paylaştı. Sürekli makyajlı gördüğün için, makyajsız hali sana çirkin gelmiş olabilir..
Bu sevgilinin çirkin olduğu msnasına gelmez. Sen onu ilk defa makyajsız gördüğün için doğal hali sana haliyle tuhaf gelmiş olabilir..
Bir iki defa daha makyajsız görünce beynin bu durumu algılayıp kabul etme ve ve makyajsız da sevgilini sevme sinyallari gönderecektir..
Hemen ayrılmak için acele etme, gözün alışınca sevgilinin makyajsız hali de gözüne hoş gelmeye başlayacaktır.20 Yorumla
+1 yılÖncelikle çok kaba ve kötüsün sen sevgiliysen zaten karakterini de seviyorsundur sırf o gün fondoteni veya ruju yok diye dış görünüşü mükemmel olmadigi icin ayrilicaksan kızın senle gecirdigi vakte yazık. Belliki sizin ilişkinizi devam ettiren kızın makyajiymis böyle bir sacmalik icinde zaten birlikte olmayin ama ayrilirken rica ediyorum dış görünüşünden ayrildigini belli etme. Ve umarım iliskiye bakış acin degisir.
312 Yorumla- +1 yıl
@Turkuaz88 sen beni nekadar tnaiyorsunda bu yorumu yapiyorsun acaba? Sen benim ilişkilere insnalra bakiş acimi nerden biliyorsun da böyle sacma sapan kendi başına yorum yapiyorsun. Yorum yapmak icin yapma
- +1 yıl
@Laviniaa_g Hahhahaha
- +1 yıl
@Turkuaz88 random atmaktan başka kelime söyleyemiyorsun sen belli güzel bir münakaşa bile edemicez belliki
- +1 yıl
@Laviniaa_g o kadar münakaşa etmek istiyosran eğer özelden münakaşa edebilirsin benimle :D
- +1 yıl
@Laviniaa_g herhalde çok reddedilmiş kinini sana kusuyor takma bence vakit kaybı
- +1 yıl
@Mrtol1453 az daha yavşa lan düşürürsün belki zırto :D
- +1 yıl
@Mrtol1453 düşür tabi ot gibi yaşama :D
- +1 yıl
@Turkuaz88 evet şimdi iyi ki münakaşa etmemisiz diyorum. Çünkü seviyeli bir münakaşa insana bir şey katar ama senden kendime birsey katamazmisim münakaşa ederken. Kız düşürmeyeni ot yaşyaan olarak gören bir insandan ne katabilirim ki
- +1 yıl
@Mrtol1453 🙂evet anladim simdi
- +1 yıl
@Laviniaa_g ay gız boş ver vakit kaybı saldım ben takma kafana
+1 yılBenimde eski bir sevgilim öyleydi, makyajlar estetikler her hafta yüzüne jel enjekte etmeler, yetmiyormuş gibi fotoshopla kendisini bambaşka bir hale getirmeler vs gerçek halini gördüm yinede bir şey demedim ama zamanla bütün bunların altında sahtekarlık ruhunun olduğunu farkedince, beni aldatması potansiyelinide görüp bıraktım. Kendisini olduğundan farklı göstermeye çalışan insan güvenilmez insandır böyle insanlarla yol yürünmez. Bakımlı olmal başka şekil değiştirmek başka
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizde sizin fakir kaba saba kendini geliştirememiş ya çok zayıf ya da çok kilolu kapkara oluşunuzdan bıktık ama ayrılmıyoruz işte ne yapalım? Erkekler önce kendine baksın arap gibi aşırı esmersiniz kalın kaşlar uzun burun geneliniz boyle parada yok ee biz napalim sizi
29 Yorumla
Soran+1 yılPara mı ksjfkskddkkd kendin çalış kendin kazan ne yapacaksın elalemin parasını
Cevap sahibi+1 yılSende ne yapacaksin elalemin tipini
Soran+1 yılBana yakışmayan biri güzel olanı bulurum zaten sende para için herşeyi yaparsın ona benziyorsun
Cevap sahibi+1 yılNe alakasi var sevgilim tipsiz ve fakir
Cevap sahibi+1 yılAma sevdim işte😂 senin gibi bana yakismiyor diyip birakmadim
Soran+1 yılBu beni ilgilendirmiyor benim kendi kararım benim kendime ait bir düşüncem yani sen ne yaparsan yap beni alakadar etmez
Soran+1 yılSize mutluluklar
Cevap sahibi+1 yılSenin sevgilin ben olacaktım laflara bak dile bak ben seni kendine getirirdim seni benim elime verseler hallederdim deeee ben degilim iste
Soran+1 yılBeni yönlendiren kişileri asla kabul etmem farz et ki ben senin sevgilin oldum Bir haftada yok verilecek birine benziyorsun ki zaten ben 3 günde yol vermiş olurum 7 gün çok uzun bir süre benim için. Ha bu arada duygularını ağır bir şekilde kullanan kendini bir şey zanneden birisin neymiş fakir ve tipsiz biri ile çıkıyormuş evlen bakalım bir çocuk yap bez alacak parayı bulamayınca gerçek dünyayı görüp gözünü o zaman açarsın 🙃🙃
+1 yılSana önerim güzelliğe çok önem verme. Kuzenimde çok güzel fakat eşi huyundan ötürü illallah etti, boşandılar.
Güzelce artık seni sevmiyorum falan de. Ya da durduk yere tartışma çıkar. Kızı kendinden soğut.21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekürler
Gizli Üye(36-45)+1 yılBence makyajsız görmek, beğenmemek bahane senin için. Evlendiğinde sorunlar cikacak illaki yaşlanıcak kırışık lığı olacak bunun hamileliği var kilo alacak belkide. Neyse ayrıl da kız kurtulsun senden, birde bundan sonra bi zahmet yalnız yaşa başkalarını üzme dış görünüş senin gibiler için çok önemli ki oyuzden zaten mutlu olamıyorsunuz.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılinsanları dış görünüşünden dolayı sevdiğiniz için bunlar başınıza geliyor karakteri için sevseniz yaşamazsınız böyle şeyler ama kızın yaptığı da doğru değil orası ayrı ama bu durum seni de haklı yapmıyor dış görünüş sadece ilk izlenimde önemli olmalı suratı nasıldı ki baya bildiğin boya badana falansa o zaman biraz haklısın ama hafif sürmüşse zaten az biraz makyajsız halini de tahmin etmişsindir yani etmiş olman lazım bunu
10 YorumlaNedir bu kadınların çektiği. Makyaj yapmazsın özensiz bakımsız olursun. Yaparsın sanki palyaço muamelesi görürsün.. Hevesin geçmiş ayrılasın var ayrıl, çamur atma bence.. Ki ayrılmışsın hepinize hayırlı uğurlu olsun
25 Yorumla- +1 yıl
Birincisi kadınların çektiği kadar erkeklerde çekiyor ikincisi makyaj göreceli bir durum dışarıya çıkarken makyaj yapıp evde yapmayandan hayır gelmez ne alaka derseniz eşine süslenmek yerine dışarıya kendisini olmadığı biri gibi gösteriyor gereksiz bir şey ve adam haklı demiyorum haksız fakat cidden düşününce makyajlı halini hep görüp makyajsız haliyle tanınamayan kadınlar var ve bu dolandırıcılığa giriyor dış görünüşü sevmeyle alakası yok
Sevgilinin makyajsiz halinden ziyade sana olan sayvisina ve sevgisine bak once. Sonra o tipini begenmedigin kizin saygısını sevgisini arama. Tip onemli ama tip kilo bunlae gelip gecici bunu bi anla.
22 Yorumla
Soran+1 yılAnlıyorum
ayrılacaksın zaten sevmemissin onu , iliskinin ne donemleri oluyor karsındaki kilo alıyor, makyajsız oluyor , ev hali oluyor sen zaten hoslanmamıssın pek. ayrılacaksın cok uzamadan karsındakini kırmadan.
20 Yorumla
+1 yılMakyaja karsiyiz tamam eyvallah da gerci sevgililige daha da karsiyiz bir de yuh ya kizlar bile ayril demis lan nasil devirde yasiyoruz senin gibi erkeklerin de ben taa kafasini koparayim
26 Yorumla
Soran+1 yılNeden hoşuma gitmedi zorla mı seveceğim kardeşim
Soran+1 yılAnlayın şunu artık kibar şekilde soru sormuştum karşı taraf rencide olmasın kalbi kırılmasın diye yardım istiyorum yok senin kafani koparim bilmem ne hayırdır milletin bekçisi mısın sen mi öğretiyorsun yanlısı doğruyu kızın görünüşü hoşuma görmedi anla
- +1 yıl
Hosuma gitmedi sen gibi sacma tiplerin turemesinin nesi hosa gidebilir senin de o hosuna gitmemis belli ki az insan olsaydin da nasil biri oldugunu dusunseydin benzeri durum basina gelsin umarim da gor gununu gerci su sevgililik mevgililil gibi olaylar da apayri bir sacmalik da neyse eger zaten sacma olmasaydi boyle sacma bir iliskide yine sacma bir bahane bulup sacma sacma triplere girip bu dusuncede olmazdin
Soran+1 yılBaşıma geldi eyvallah dedim şimdi kızın başına gelmiş herkesin durumu farklı ne olacağını bilmezsin ona göre davranmak lazım hayat böyle hep iyi yönden bakmaya benzemez. Ben birini o şekilde gördüm olmadı yapamıyorum sen bunu değiştirmezsin
- +1 yıl
Iyi lan napiyosan yap tamam bilmiyom degistiremiyom sen bilip degistir madem
Soran+1 yıl🙏🙏
Gizli Üye(30-35)+1 yılBir kız erkeği beğenmese ona tecavüzcü gibi davranıp, kalbinin kırılmasını önemsemezdi. Kızlar birisini beğenmeyince diğer kızlara, insanlara "Abazan beni beğenmiş, benle o bir mi!" diye anlatıyor Sen yine de kırmamak için uğraşıyorsun. Güzel bir dille anlatmaya çalışıyorsun. Direkt söyle. İstersen başka bir bahaneyi ortaya sun
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılAyrılmanı kız nasıl karşıladı?
- Güzellik & Bakım konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılKanka yüzüne iki kilo boya surmuyorsa gerçek anlamda o zaman zaten makyajsız olarak da az çok hayal edebilmiş sındır önceden. Ayrıca sadece dış görünüşü için mi birlikteydin de hemen aklına ayrılık geldi
02 Yorumla
Soran+1 yılGüzel görünüyordu kız ondan beraberdik sonra böyle oldu iyice soğudum ayrılmak istiyorum
- +1 yıl
Sen bilirsin
Yani görebilirsin önemli olan içindekini söyle sevmek vardır artı yani bir düşünceyle yaklaşırsan sen onun bedeninice sesine aşık olmuş oluyorsun tamam gruplara aleminde yaşamıyoruz ama zaten yaşanacak bir gün ayrılmak doğru
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum 🙏
Soran+1 yılBöyle cevaplar lazım feminist saldırısına uğradım burada
+1 yılÇok garip ve bir o kadar üzücü. Aslında siz erkekler herkesin bir gün değişeceğini kabullenmelisiniz güzel bile olsak makyajsız. yine değişicez insan sevdimi kusur göremez. Sen sevmiyormuşsun. Kızı üzmeden ayrıl.
02 Yorumla
Soran+1 yılSevgi ile ile ilgisi yok
- +1 yıl
İçinden geleni yap o zaman.
+1 yılMakyaj o kadar değiştirmiyor bence İnstagramda şu filtrelere kanan o kadar erkek var ki faceapp falan bence ilk iliskide makyajsiz foto istenmeli sonra tanışmaya baslanmali
30 YorumlaGüzel kardeşim benim evlenince de böyle oluyor insanlar kilo alıyor zayıflıyor sürekli Güzel kalmıyor bence seni seviyorsa ayrılma veya başka şeylere bak ayrıl. bu iyi bir fikir değil çünkü her gelende böyle. secersen evlilik yapamazsın
10 YorumlaSahip olmadığı görüntüye sahipmiş gibi dolandırıcılık yapan karıdan her türlü pislik beklenir.
Derhal ayrıl.
10 Yorumla
+1 yılKardeşim sen demekki bu kız ile dış görünüşü için sevgili olmuşsun ve belliki sevmemişsinde, kardeşim o kızlardan sokakdada çok var kerhanedede o zaman sen neden sırf dış görünüşü için kızla sevgili oluyorsun? Belki kız senden hoşlanıyor ve sen ondan ayrılınca çok üzülecek sana insanların duygularıyla oynama hakkını kim veriyor? Çirkin olsun bu saatden sonra yapacak bir şey yok nazikçe ayrıl...
20 YorumlaBen size demiyor muyum aşık olmadan önce yüzünü yıkayın diye...
Ah ahh.
Yemin ederim bütün kızlar zaten birbirine benziyor artık, Çin 🇨🇳 e döndü Türkiye...20 Yorumla
+1 yılSevgili yapmadan önce bence makyajsız Şekilde bakın
20 YorumlaBenim için huyu güzel olsun bana sadakatli ve güvenilir bir eş olduktan sonra gerisi teferruattır ya
Tabi her insanın güzellik görüşü ayrıdır saygı duyarım..
Ama sana karşı sadık bir insan ise bir daha düşün derim...😇😇😇00 YorumlaBazı kadınların makyajı abarttığı doğru. Makyajlı hâliyle makyajsız hâlinin arasında dağlar kadar fark olabiliyor. Ayrılmak istediğini, bir şey hissedemediğini söyle.
01 Yorumla
Soran+1 yılMecbur öyle yapacağım
Gizli Üye(36-45)+1 yılGörende kız makyajlı halinden sonra vampir olmuş sanır laa canım arkadaşım. Bir kıza bakınca anlamiyirsan makyajsız halini görüp ayrılmak nedir. Senin zeka seviyene tüküreyim ben
50 Yorumla
+1 yılErkeklerin bu merhametini seviyorum. Bir de bize merhametsiz derler. Kızlar beğenmediği zaman karşısındakine tecavüzcü muamelesi yaparlar genelde. Ama soruyu soran kardeşimizin inceliğine bak
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum ediyorum beni anladığınız için 🙏
- +1 yıl
Karşı tarafı incitmeden hayır demenin ne kadar ağır olduğunu iyi bilirim. İşin zor dostum
+1 yılAbi sırf güzellik için sevdiysen başta kaybetmişsin zaten kızı da üzmeden ayrıl senin gibi bir insandan kurtulmuş olur.
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKeşke o da senin bu halini görseydi umarım troll sorudur yıl olmuş 2022 soruya bak sen zaten dış görünüşe önem vererek çıkmaya başlamışsın kişiliği de çok iyi değil diyorsun en ufak birşeyden bahane üretip kavga çıkarmayı bilmiyor musun 😂
12 Yorumla
Soran+1 yılKız iyi değil tehlikeli gibi düşündüm
Soran+1 yılTrol değil kızın önceki sonraki fotosu var bende
Ayrılman en doğrusu o da kandırmak yerine doğal halini en başında gösterseymiş
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 348 cevap paylaştı. Yemin ediyorum makyaj yasaklansa bütün kızlar bekar kalır :D asdasda
10 Yorumla- 20 Yorumla
+1 yılBence haklısın yani bir nevi buda yalan söylemek gibi bir şey açık acık konus dürustce en kötü en acı gerçek bir yalandan daha az üzer
07 Yorumla
Soran+1 yılDün ayrıldım
- +1 yıl
Ne soyledin
Soran+1 yılŞöyle dedim seni eskisi kadar sevemiyorum duygularım da azalmalar mevcut kendisi ne diye böyle oldu niye birden oldu diye söylemde bulundu ben durumu açıklık getirdim işte dedim bilmiyorum seni artık eskisi gibi göremiyorum
Soran+1 yılSoraya baktın Beni arıyor aradık telefonda da konuştuk biraz kendisi ağladı ses attı bana ben de üzüldüm durumu açıkçası ama yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Bence dürust olmalıydın ya acıda olsa gercek her zaman yalandan daha az uzer aklında soru işareti kalması daha kötü
Soran+1 yılÖyle kırmak istemedim
- +1 yıl
Ben olsam böyle daha çok kırılirdım
Kardeşim benim şahsi fikrime göre hata etmişsin, klişe olacak ama güzellik gecici bana göre beni kalben sevmesi yeterli onunla yaşlanıp huzuru mutluluğu onunla yaşamak isterdim biraz zaman geçince ne güzellik/yakışıklılık kalıyo nede bir şey önemli olan sevilmek.
00 Yorumla
+1 yılSende sanki dünyalar kadar yakışıklısın da gelmişsin burada kızı kötülüyorsun. Ayrılmak istersen git konuş ayrıl.
02 Yorumla
Soran+1 yılBenim yanımda iyi durmuyor
- +1 yıl
Git söyle o zaman yanımda iyi durmuyorsun ayrılmak istiyorum senden de ve ayrıl. Gelip burada kimseyi kötüleme.
Bunu dile getirmeden ayrıl ve mümkünse kızı üzmemek için ardından başka biri ile görünme yani üzülmesin diye demesin aldatıldım falan ondan yani
00 YorumlaÇok merak ettim aradaki farkı. Kaşı gözü burnu agzı değişmiyor herhalde. Cilt bakımla baya toparlanır. Bi düşün istersen
01 Yorumla
Soran+1 yılÖzelden attım
+1 yılBaşıma geldi biliyorum kızla internette tanıştık ben çirkin olmasına bir şey demiyorum allah vergisi ama insan biraz giyimine dikkat eder üzeri leş gibi ter kokuyordu bi de kafasına kolpaçinodaki serkan şengülün giydiği tac dan takmış tam komediydi tipi benim için inan önemli değildi giyimi kuşamına biraz dikkat etseydi 2 senelik ilişkim olabilirdi sende kıza makyajsız diye bunu yapma ayıp olur
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKızın dış görüntüsüne aldanırsanız böyle olur beyefendi.
"İnsanı gördüklerinden ibaret sayma, göremediklerinde ara,
İçidir hakikatin resmi, dışı sadece bir manzara."Hz. MevlânaBu söz aklınızın bir köşesinde dursun.
01 Yorumla
Soran+1 yılTamam bulunsun
+1 yılSizi ciddiyete davet ediyorum. 🙄
Makyajsız hali feci olanlar var ama bu soru bana inandırıcı gelmedi. 🙄
01 Yorumla
Soran+1 yılValla öyle
O zaman kızı gerçekten sevdiğin için değil dış görünüşü için birlikte olmuşsun. Birde seni görelim.
30 YorumlaGörünüş için çıkanlardan bi kişi daha. Ayrıl kardeşim? Sende kurtul kız da kurtulsun
30 Yorumla
+1 yılKaraktersiz misin sen bu sebebten ayrilmak olur mu yani cidden boyle birsey yaptiysan yaziklar olsun sana omrun boyunca tek tabanca kal emi
10 Yorumla
+1 yılKesinlikle tipinden dem vurma. Çünkü o kişide tranva yaratır. Ama imm sevmediğin huyu olur. Ya da bir olay olmuştur. Onu öne sür..
10 Yorumla
+1 yıl
10 YorumlaSen sadece görselligi icin o kizla berabersin demekki. Karakterini hic mi sevmedin ya..
Magdem öyle iyi bir sebebin olsun.11 Yorumla- +1 yıl
Belliki karakteri yeterli değil kizin. Adam ne yapsin. Sevdirememis kendisini
- Güzellik & Bakım konusunda 766 cevap paylaştı.
+1 yılSadece dış görünüşünü umursuyosun demek ki kızı sevmiyorsun. Sevmediğin biriyle neden birliktesin o zaman?
10 Yorumla Makyajlı halini seviyorsan badana boyalı ev gibi birini al sende. Gece vakti hangi kafası uyuşmuş yetki yukari taşıyor.
10 YorumlaSenin karakterini... Soluduğun hava bile vatana zarar
20 Yorumla
+1 yılsözde tipe bakmıyoruz, doğal olsun diyen erkeklerin özeti
21 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yazik ki sen hala olgunlasamamis bir insansin. Ilk basta dis gorunuse bakarsın da dis görünüşle nereye kadar ici guzel olmadiktan sonra? Sen bu kizi sevmemişsin ki. Cirkin diye ayrilmak istiyormuş adama bak. Umarim basina bi kaza bela gelipte o tipin kaymaz. İnşAllah o kız da cok üzülmez arkandan
03 Yorumla
Soran+1 yılİç güzellikten sonrasını okumadım iyi geceler
Cevap sahibi+1 yılOkuma cokta umurumdaydi
Soran+1 yıl👍👍
Yazık kıza senin gibi bir hödükle çıkmış. Sen sanırım kıvanç tatlıtuğsun bu egonun başka açıklaması olamaz
00 Yorumla
+1 yılİyi olmuş kız senin gibi birinden kurtulmuş yazık lan. Asıl ben senin tipini çok merak ettim
02 Yorumla
Soran+1 yılÖzelden atarım
- +1 yıl
At bakalım
- Devamını Gör (235)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer