Güzellik & Bakım Kuaför masrafınızı fazla bulan biriyle devam eder miydiniz? Makyajsız_Güzel Takip Et Xper 6 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 30 Yapay Zekaya Sor Kuaför masrafınızı fazla bulan biriyle devam eder miydiniz? Yoksa masraflardan mı kısmaya çalışırsınız? :D Kuaför masrafınızı fazla bulan biriyle devam eder miydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Ederdim 0 0 Yorumla
Banker_Bilo Takip Et Master Yaş: 51 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 788 cevap paylaştı. Kuaför masrafı için erkeğin eline bakan kadın da... ne bileyim... 1 0 Yorumla
Muzlu-Puding Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 89% +1 yıl Kuaför masrafımı fazla bulan bir kadınla asla devam etmezdim 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Kuaför masrafımı neden manitam karşılıyor? Ayrıca kuaför masrafım yok denecek kadar az. 1 0 Yorumla
StudLolita Takip Et Xper 4 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Hem güzellik bekliyor hem de çok görüyorsa o ayranı dökmek lazım. 0 0 Yorumla
_Nemelazım_ Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kuaför masrafım yok.Olsaydı da cebimden çıkan paradan kime ne.. 0 0 Yorumla
Coraline-0 Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Yani çözülecek şeyler bunlar. Haklıysa kendime çeki düzen verirdim. 0 0 Yorumla
Leylaa20 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 53% +1 yıl Kuaföre en son 10 yıl önce gitmiştim 😅 masrafsızım 😂 0 0 Yorumla
Onuradr Takip Et Master Yaş: 36 , eic 42% +1 yıl Ekonomiz belli. Cebimiz belli. Cebindeki parayı güzelliğe döküyor ise zaten ben ayrılırım. 0 0 Yorumla
Turkuaz88 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 94% +1 yıl Kuafor masrafını kendisi veriyosa sorun yok benim icin hahah 0 0 Yorumla
Heboys Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 96% +1 yıl Abartı olmayacaksa devam ederim sonuçta ölüm yok ya 0 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. Kuaför masrafım yok ki :)) 0 1 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl aa kendin mi yapıyorsun Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Canım, aşkım, bebeğimin kuaför masrafını böbreğimi satarak da öderim ama 10 saatini kuaförde harcamasın ya :((( 0 0 Yorumla
DeadPool-34 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Kuaför masraflarını kendi karşılıyorsa sıkıntı yok. Ama nasıl olsa eklemek elden su gölden diyip keyfe keder hangi konuda olursa olsun savırganlık yapan birini kapının önüne korum. 0 0 Yorumla
flzakn Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Kisardim ya da bitirirdim adamda hakli sac kesimi olmus 45 50 lira bide hergun yaptir et sacada mi kira odesin 😁 0 1 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl valla :D Yorumla
Sarı_Papatyam_benim Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 71% +1 yıl fazla bulsada ödüyecek :) 0 1 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl :D haha Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kuaför masrafım yok. 😃 0 1 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl iyiymiş masrafsız Yorumla
Kafkas001 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 98% +1 yıl Sanki ölüm kalım meselesi. 0 2 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl değil mi :( Yorumla Kafkas001 +1 yıl 🙄🤦 Yorumla
Trilogy588 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 97% +1 yıl Ben nerdeyse hergun kuaföre gidiyorum olm az 0 0 Yorumla
Kedilerbeniyer Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ederim bulsun napim çekemiyorsa gitsin 0 0 Yorumla
KıyametAlameti Takip Et Master Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı. Allah’tan babam bayan kuaförü 🤩 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kuaför masrafımdan o arkadaşa ne ki? 0 0 Yorumla
dagistan37 Takip Et Bilge Yaş: 44 , eic 97% +1 yıl O kadar çirkin misin 0 1 Yorumla Makyajsız_Güzel +1 yıl ne mana :( Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Ederdim
Kuaför masrafı için erkeğin eline bakan kadın da... ne bileyim...
Kuaför masrafımı fazla bulan bir kadınla asla devam etmezdim
Kuaför masrafımı neden manitam karşılıyor? Ayrıca kuaför masrafım yok denecek kadar az.
Hem güzellik bekliyor hem de çok görüyorsa o ayranı dökmek lazım.
Kuaför masrafım yok.
Olsaydı da cebimden çıkan paradan kime ne..
Yani çözülecek şeyler bunlar. Haklıysa kendime çeki düzen verirdim.
Kuaföre en son 10 yıl önce gitmiştim 😅 masrafsızım 😂
Ekonomiz belli. Cebimiz belli. Cebindeki parayı güzelliğe döküyor ise zaten ben ayrılırım.
Kuafor masrafını kendisi veriyosa sorun yok benim icin hahah
Abartı olmayacaksa devam ederim sonuçta ölüm yok ya
Kuaför masrafım yok ki :))
aa kendin mi yapıyorsun
Canım, aşkım, bebeğimin kuaför masrafını böbreğimi satarak da öderim ama 10 saatini kuaförde harcamasın ya :(((
Kuaför masraflarını kendi karşılıyorsa sıkıntı yok. Ama nasıl olsa eklemek elden su gölden diyip keyfe keder hangi konuda olursa olsun savırganlık yapan birini kapının önüne korum.
Kisardim ya da bitirirdim adamda hakli sac kesimi olmus 45 50 lira bide hergun yaptir et sacada mi kira odesin 😁
valla :D
fazla bulsada ödüyecek :)
:D haha
Kuaför masrafım yok. 😃
iyiymiş masrafsız
Sanki ölüm kalım meselesi.
değil mi :(
🙄🤦
Masraftan kısmaya çalışırdım
Ben nerdeyse hergun kuaföre gidiyorum olm az
Çok az masrafım var ne mutlu ona ahdh
Ederim bulsun napim çekemiyorsa gitsin
Allah’tan babam bayan kuaförü 🤩
Kuaför masrafımdan o arkadaşa ne ki?
O kadar çirkin misin
ne mana :(
Fön kesim benden
Devam ederdim
Edelim tabi