Deniz planı yaparsam güneş kremi de alacağım Ama kimse inanmıyor ben pek güneş kremi kullanmıyorum çünkü ihtiyaç duymuyorum cildim yanmıyor Sadece güneş lekelerine karşı losyon veya bu tarz kremler varsa kullanıyorum alıyorum
Yıllardır sebamed kullanıyordum. Katı bir yapısı var uzun süre gidiyor ama ciltte emilmesi zor ve yüzüne yoğurt sürmüş gibi geziyorsunuz. Biodermaya geçiş yapmaya karar verdim. Kargo yolu bekliyorum deneye deneye doğrusunu bulucaz inşallah 😅