Geçen arkadaş grubunda böyle bir sohbet döndü. Bir arkadaşımız evleneli 3 ay oluyor her şeyi salmış, eşin bakmıyor mu sana dediler :D Ne alaka diyemedim, sizin görüşünüzü merak ettim?
Evlendikten sonra bakımsızlaşan erkeğe eşi güzel bakamıyor mudur?
Yuh artık arkadaş, bunu da kadına atmayın be. Saldıysa kendi kendine saldı. Spor yapsın, düzgün giyinsin, kabasını hareket ettirsin bir zahmet. İki yaşında mı evlendi bu beyefendi? İnsanda biraz omurga olur be, söyletmez eşine böyle bir şey. Hoş bir de önce lafa, sonra lafı söyleyene bakmak lazım.
Beyefendileri de yermeyelim, eşlerinin de günahını almayalım bence. 😊 Bu devirde yaşamak ayakta kalmak bile başarıyken yuva kurup evi ocağı daim kılmak insanı hepten yıpratabilir. 😊 Hanımefendiler pamuk elleriyle eşlerini beslesinler, beyefendiler de eşlerine kibar kibar teşekkür edip onlara yardım etsinler. 😊 Ben de yalnız ve huzurlu yaşayayım. 😊 Herkes hep mutlu olsun. 😊
Kişinin kendini salması eşinin ona bakıp bakmaması ile ilgili değildir. Belki de evlenene kadar eşi olacak kişiye iyi gözükmek için özen göstermiştir. Evlendikten sonra o bakımı bırakmıştır. Beğenen beğenmiş
Çocuk mu bu erkekler hep kadınlar mi bakicak onlara bu yüzden böyle olgunlaşamamış sığ erkekler yerine kendi işini kendi becerebilen dimdik duran başarılı zeki erkekleri tercih ediyoruz