Askerden sonra estetik yaptırmayı düşünüyorum burnum gülünce çok kötü duruyor veya gülmeyince de. Saçlarım zaten genetik olarak açık sizce önce hangisini yaptırmak daha mantıklı?
Önce burun estetiği mi yaptırmalıyım yoksa saç ekimi mi?
Sempatiksin. Bence egzersiz yapmaya başla, vücudu toparla, gerisini sonra düşünürsün. Yakışıklı olmak sadece orantıya bakmaz. Kendinle barışık olsan belki daha yakışıklı durursun. Mesela saç diyorsun burun diyorsun ama belki dişlerini de yaptırman gerekir. Ve bu sonradan müdahaleler sende nasıl durur bilinmez. O yüzden o riske girme, doğal kal bence. Ama illa bir şey yapacaksan da buna vücudundan ve giyiniş tarzından, bir de takıldığın çevrelerden başla.
Maddi açıdan ikisini aynı anda yaptıramiyosan öncelik burnun olsun yüzünün ortasında. peruk kullanabilirsin bir süre ya da saçların uzunkem açıklıkların kapancaktir. Kilo al diyenler olmuş ama yüzün vücuduna göre daha toplu duruyor zaten bu burnunun görünüşünü çok etkilemez. Ama burnundan bağımsız olarak biraz kilo alman sana iyi gelecektir. Onun dışında şu an ki halinle de sen en güzelisin sonra da sen olacaksın:)
saç ekimi yaptır saç direkt ilk göze batandır böyle yaşlı gibi duruyosun, ikinci olarak burun estetiğini yaptır bunlara ek olarak da vücut geliştirme ekleyelim 😄 çok cılız duruyorsun kas yap biraz tamamsıınnnnnn
Genç ve sevimli bir görünüşünüz var. Moda defilelerinde aranan bir erkek manken olma arzunuz var ise gerekçenizde haklısınız. Eğer maksadınız popüler olmaksa drama etkinliklerine gidip biraz kitap okuyup yeteneklerinizi geliştirdiğinizde zaten popüler olursunuz.
Bence burnunu yaptırsan gerçekten büyük bir fark oluşur yüzünde. Çünkü saç şeklin bu haliyle fazla göze batmıyor hatta yakışmış bile diyebilirim. Ama burun estetiğini ciddi olarak düşünebilirsin
Önce duruşunu düzeltmelisin eğik duruyorsun , dik durmaya Çalış.. gömlek baya büyük biraz daralt zaten zayıfsın pantolonu karnına kadar çekmeye gerek yok indir aşağı vücudun küçük olduğu için giyimine biraz dikkat etmen lazım … önce bunlara dikkat etmelisin sonra burun saç sorun değil
Bence kesinlikle burun estetiği önemli Ayrıca kel ve karizmatik bir çok adam var Siz kel de değilsiniz Burnunuzu değiştirdikten sonra yüzünüzün Algısı çok değişecektir
Yapacaksan başta burnunu yap çünkü burun çok geç iyileşiyor daha ödemi var oturması var varda var😂😂 bazıları askerdeyken askeri hastanesinde burun estetiği oluyor orada yaptır. Sonra elinden geldiğince kilo al ve kas yap en son saçını yaptırırsın. Ama bu halin çok tatlı değişmek istiyorsan kendin istediğin için değiş bir başkası istediği için değil.
Kendinle barışık olmalısın çünkü burnunuzda saçınız da kötü bi dikkat çekmiyor. Şahsen benim dikkatimi zayıf olmanız çekti vücut geliştirmeniz sizi çok daha havalı gösterir. Burnu ya da saçları güzel fakat kızların dikkatini çekmeyen fazlaca erkek var.
Yinede, İkisini de kesin yaptıracaksanız önce saç ektirin. Saçınız uzarken ameliyat olur ve birlikte bi iyileşmeyle daha hızlı bu süreci atlatırsınız.
Buradaki yazıları okudum da insanlara ne olmuş dedim İnsanların yazdıklarıyla benim dusunculerim arasında dağ kadar fark var Ben genç yakışıklı bir beyefendi görürken parlak bir insan görürken İçi kötülük dolu herkeste kusur arayan
Herkes kendisine göre gözüne hitap şekli arayış şekline girmiş
Belirli yas donemlerinde odaginiz bedeniniz olur. Nasil gorundugunuz cok onemli hale gelir. Zamanla bu gecer. Bu sebeple bazı uzmanlar direkt işlem yapmıyorlar sırf bu nedenle. Duyguların çalkantılı olduğu bu yaş diliminde kararlarin değişebildigi ve pişmanlık yaşanabildiği için. Cunku donusu yok. Özellikle 1 yıl sonraya randevu veren hocalar var. Oldukça da yerinde.
Saçın dokuluyorsa kesinlikle saç ektirme cunki saç dökülmesi devam ederse Bir zaman sonra komik bir görünüm olur burunda yaptırma günahtır caiz değildir ha kilo alabilirsin :)
Bence ikisinide yapma. Onlara vereceğin para ile tatil yap. Kamp yap. Gez, gör, eğlen derim ben.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kardeşim ben fiziksel olarak bir sıkıntı göremedim. Hem saç ekimi için yaşın çok genç dokulme devam edecekse donör alanı boşu boşuna zayıflatırsın. Bence duruşunu düzelt ve kilo al. Yapacağın şeyler bunlar olsun.
Ohaa çok tatlısın oglum sempatiksin hiçbişeye gerek yok o askeriye de öyle yıkık gibi durman normal dışarıya cıkınca kendine gelirsin 84 kg girdim 68 kg cıktkm
Olabilir de askerde ki fotonla fikir beyan etmem dogru olmaz ben önce saç ektirmiitiö bu arada gerek yok ama için rahat etsin diye söylüyorum çok sempatiksin
Kanka önce ne biliyor musun? Önce kilo alman lazim kesinlikle zayıf olduğun içinde burnun bir tık fazla büyük geliyordur sana 👍🏻 ilk kilo al ondan sonra düşün el yüzu düzgün birine benziyorsun zaten
Bence kilo almalısın sağlıklı bir şekilde vücudun irileşince burnun küçük gelecektir sonra saç ekimi yapabilirsin. Fakat bu benim düşüncem umarım seni kötü etkilemez.
Tabii ki burun, tamamen değiştirecek duruşunu. Özgüvenin artacak. Tabi kilo alıp vücut yapmak ta önemli. Bu ikisini yaparsan saçına gerek bile kalmayacak muhtemelen
@Polasso o tipinle aynaya bakmadan insanları aşağılamana rağmen az bile söyledim ana avrat sövebilirsin çünkü senin seviyen, kapasiten bu. soruyu soran arkadaş senin gibi üslupsuz biri değil efendi efendi sorusunu sormuş tabiki tavsiye vereceğim hadi ikile görüşümden şimdi
bu arada çok samimi, sempatik bir görüntün var burnun da sırıtmıyor saçların da sırıtmıyor, sadece vücudun biraz zayıf kalmış, vücut geliştirme yapsan çok çok daha güzel yerlere gelebilirsin, ben sana inanıyorum:)