Sizce önce burun estetiği mi yapmalıyım yoksa diş teli mi?

Sürekli burnun estetik mi diye sorulan dişlerin çok güzel diye övülen biriydim ama 20 yaşında 20 ilk diş sıkıştırması yüzünden dişlerim çarpıklaştı ve geçen yıl 21 yaşında da burnum kırıldı ikisini aynı anda yapacak param yok ve ikisi de moralimi çok bozuyor sizce hangisi önce olmalı?
Sizce önce burun estetiği mi yapmalıyım yoksa diş teli mi?
Cevapla