Yüzümden utanıyorum. Sanki maskeyi açınca herkes beni izliyormuş gibi geriliyorum. Maskemi açamıyorum okulda. korona da artık normallesti ve seneye maske de takamam. Bunu aşmak için ne yapabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl4 senedir yüzünde %85 egzama (atopik dermatit) hastalığı ile dolaşan biri olarak söylüyorum,
aynaya baktığında dışındaki insan ile değil içinde insan ile yüzleş. Hayat o zaman daha normal ve güzel oluyor. Yüzünde bir rahatsızlık yoksa, bir anormallik yoksa çekindiğin nedir? Yüzünde hastalık varsa, anormallik varsa yine neden çekiniyorsun :)
Bundan 4 sene önce yüzümde egzama teşhisi koyuldu ve strese bağlı olduğu söylendi. İnanılmaz bir iltahap ve sonrası kabuklaşma. İnsan içine çıkacak bir yüzüm yok diye düşünüyordum. Psikoloji bozuldu, yüzde egzama çıkmış o zamanlar maskede yoktu :) Otobüse biniyorsun herkes sana acır gibi bakıyor, yanından uzaklaşanlar bile oluyor. Psikoloji iyice dibe vuruyor. Sonra birgün aynaya baktığımda sanki dışımdaki ile değilde içimdeki ile yüzleştim! Kardeşim aynaya baktığın yüz dünyada eşi benzeri olmayan bir varlık! Aşmak için bir şey yapma neden aşmaya çalışıyorsun. Kendini sev. Dış görünüşünü sev ama en çokta içindeki seni sev. İçindeki seni belki hayal edip yaşayamayan insanlarla dolu :) Belki çevrende senin gibi olmak isteyen insanlarla dolu. Dışındaki sene gelince, yine öyle! O beden sana özel, var mı senden bir tahe daha :) Yok. sen çok değerlisin ve çok kıymetlisin gerisini boş ver :)
Bunu yine tekrarlayarak yazıyorum, yüzünde %85 egzama ile dolaşan biri olarak yazıyorum.
Kendine çok iyi davran :)10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Çokk uzun bir paragraf yazdım. Şarjım bitti yazı da gitti ekranda... neyse...
Aslında yüzünü saklaman gereken bir şey olarak gördüğün için yüzünü göstermekten utanıyorsun.
Ama halbuki her insanda olan bir yüz sende de var.
Böyle diyerek olmuyor biliyorum.
İnsan bir kere bu konuda yüzünü saklayıp maske takmak istedi mi o süreç ilerliyor ve artıyor hatta.
Yok burnum şöyle, aa yanağımda leke var, göz altlarım morarmış, yüzüm mü sarı
Oran buram kusurlu... vs. bu artık noluyor her yerinde kusur bulmaya başlamak oluyor
Özgüven kaybı oluyor.
Bu ilerliyor hatta.
Herhangi biri yüzüne bakarsa nereme bakıyor, oramda ne var diye paranoyaklaşmaya başlıyorsun.
Halbuki öylesine bakan içinden bile aslında senin yüzünle ilgili bir düşünce geçirmeyen herhangi biri.
Ama insana öyle gelmiyor ışte niye bakıyor, ne var bende kafası yaşıyor insan.
Maskesiz gezen insanlar birbirine bakıp içlerinden onun şurasında bu var diye incelemiyor bile.
Sen inceliyor musun?
Tek tek içinden insanların yüzünü yorumlamaz kimse.
Böyle bir şeyi ancak anormal biri yapar.
O da adi üzerinde normal değil.
Hangi insan kafasını kaldırıp insanların yüzüne bakarak uzun uzun inceler ki
Ancak manyak biri uğraşır bunla.
Ama işte insan özgüvensiz hissedince tüm bakışların onda olduğunu orasının burasının incelendiğini düşünüyor.
Halbuki rahat olsan bunu çokta takmasan öyle bir şey yok bile.
Ama o gerginlikle yüzüm mü inceleniyor düşüncesiyle tavırlarından hal hareketinden dolayı belki sen bakışları yüzüne çekeceksin.
Rahat olmadığın ve gergin olduğunu hissettirdiğin için bu sefer incelenmelere maruz kalırsın.
Anlayamazlar ama neden öyle davrandığını nerden bilsinler yüzünden utandığını insanlar.
Sadece rahat olmadığını çok hissettirirsen bu kızın rahatsız oldupu bir şey var diye düşünürler o kadar.
Elinle yüzünü falan kapatmaya çalışmazsan tabii.
Yine de bu demekle olmuyor biliyorum.
Bu kız çok güzel maskesiz de yüzünde bir kusur yok ama ben maskesiz böyle değilim falan diye düşünüp stres edip yüzünü daha çok dolduruyorsun üzüntüden.
O kusursuz duran çoğu kız da makyaj ile öyle.
Yoksa yakından incelesen herkesin kusurları vardır.
Yine de herkesin kusuru vardır diye buna bakılıp incelenmez.
Ayıp olan şey birinde kusur aramaktır.
Hem kusur kime göre neye göre her insanda ortak olabilen
Bıyık, siyah nokta, sivilce, leke bilmem neye odaklanıp bakmak da neyin nesi?
Herkes de olabilir.
Sen gereken bakımını yaparsın bitti.
Benim burnum kocaman ya da kemikli diye de düşünüp kimse kendini üzmesin.
Bir burunun güzel olması için İllaha findik boyutunda kaydırak gibi olması gerekmiyor ayrıca.
Senin bakışın, duruşun, gülüşün seni en güzel gösterecek şeyler. Birde kişisel bakımını yapıp hijyenini korudun mu yeter de artar bile.
Kusursuz insan diye de bir şey olmadığını bilmen yeterli.
Evet her zaman güzelin güzeli var.
Her zaman da olacak.
Ama bu senin kendine olan özgüvenini zedelememeli.
Kendine olan bakışın insanların sana olan bakışını da etkiler bunu da unutmamak lazım.
Göreceli kavramlar söz konusu olduğunda herkesin ortak bir görüşü olmayacağını bunun da mümkün olmadığını bilmek gerek.
Kendinde daha farklı olsa çok daha mutlu olacağın bir durum varsa da kimse belli bir yaşta estetik olmana karışamaz.
Kendini sevmeyerek de estetik yaptırma sakın
Belli bir yaşta daha farklı olsa çok daha iyi hissedeceğini düşündüğün bir yerin varsa yatırırsın bunun bile çözümü var.
Kendini üzmeye değmez hiç-bir şey.
Yeterki mutlu ol. Önce her halinle mutlu olmayı ve kendini tam anlamıyla sevdikten sonra zaten ne kadar iyi hissettiğini göreceksin.148 Yorumla- +1 yıl
Okumadan en iyi görüş seçtim 💞💞
- +1 yıl
Fındık boyutunda kaydırak hshshs
- +1 yıl
@Olmadıolduramadık tabii İllaha öyle olması gerekmiyor
Ama işte algı öyle bir şey ki herkes aynı şeyi beğenir ve yapar yüzüne
Fındık gibi değilse kaydırak gibi değilse
Çirkiniz oyyy modunda geziyoruz
+1 yılBende eskiden senin gibiydim öncelikle yapman gereken kendine sürekli şunu söylemen kimsenin umrunda değil benim ne yaptığım kimse beni izlemiyor büyük ihtimalle insanlarla konuşurken göz teması kurmuyorsun yavaş yavaş 5 saniye 10 saniye gibi süreler koy kendine böylelikle kademe kademe gideceksin en sonunda tam kurarsın onun dışında basın yerde yürüyorsan dik dur ne biliyim saçın açıksa gızel bir model yap kendine değer ver yanihafif makyaj istersen nasıl rahat edeceksen ama şunu hiç unutma herkes kendi derdinde kimse senin ne yaptığını umursamıyor eskiden hızlı yürürdüm sırf bu olaydan dolayı ama bu dediklsrimi yaptıktan sonra toparladım kendimi seni çok iyi anlıyorum
17 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle böyle insanlarla göz teması kuramıyorum ve yere Bakarak yürüyorum
- +1 yıl
Dediğjmi yap cano bak şarkı açıyorsun böyle pozitif seni güçlü hissetirecek ve hiç kimseye takılmadan sana dediğim bu sözleri düşünerek en başta kendini severek yürü başin dik bir şekilde yavaş yavaş bunu da göz teması gibi 5 10 saniye kademelerle arttırarak ilerleyebilirsin
- +1 yıl
Çok çabalaman gerekecek ama sonradan başarıya ulaştığında çok mutlu olacaksın ben şu an öyleyim sende yapabilirsin
- +1 yıl
Görüşün için teşekür ederimm💞
- +1 yıl
Telegramın varsa eğer durumunu konuşmaya devam ederiz
- +1 yıl
Kullanmıyorum
- +1 yıl
Tamamdir kendine güven kendini sev hayatın şifresi bu bunu çözersen mutlu olursun bol şanss
+1 yılDiğerleri senden daha üstün daha değerli değil öncelikle bunu aklından çıkarma
Herkes bi allahın kulu işin kendini diğerlerinden daha değersiz görme boyutunun yanında bide diğerlerinden kabul görme ihtiyacı var diğerleri beğenmesin kabul görmesin nolur ki? Biliyorum beğensemde beğenmesemde bu yüz bu beden bana ait ve bununla ömrümün sonuna kadar yasayacagım o zaman bu bosuna ugras neden öyle diğmi dostum insanlardan kaçamazsın gerçekleri kabul et sen böyle güzelsin her insan güzeldir bide saçına felan fön çek makyaj yap diğer kızlar gibi biz ne çirkinler gördük böyle kendine bakınca güzelleşen sıkma canını hiçbişeye10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
73
Cevap
94Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılAlışabilirsin bu zamana kadar maske takmıyordun
10 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılKişi kendini incelediği kadar başkasını incelemez. Dışarı çıktığında inan kimse ne sana nede yüzüne kusur aramak için bakmaz. Aşırı derecede dikkat çekecek bir şeyler yapsan bile çok az kişi seni inceler, diğerleri üstünkorü bakıp geçer. Yani boş yere kendini yıpratıyor ve özguven çöküntüsu yaşıyorsun ;) Son olarak senin kusur olarak gördüğün bir lekeyi bir başkası güzel görür, benim için hoş olmayan gamzelerimde ölünce gömülmek isteyen insan olabilir. 😎 Bide böyle düşün.
00 Yorumla
+1 yılKusurlarını hoş gör. Vücudunda beğenmediğin neren varsa kendinle barışık ol.
63 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılablacim guzel olsan belki cok kötü olacak neyin hayr neyin serr oldugunu Allah bilir bak belki bu sekilde korunuyorsun pisliklerden , bu arada sana cirkin oldugunu vurgulayan bununla dala gecenin var mı birde sen kendini görmüyorsun :))) yani aynalara ya da telefona bakarak emin olma bende kendimi cirkin olarak görüyorum ama cok guzel bir sevdigim bir kiz var beni seven demekki okadar da cirkin degilmissim :))))
16 Yorumla- +1 yıl
Şu an dalga geçen yok ama geçilmişti yani. Ne güzel seni sveen biriisi varsa
Cevap sahibi+1 yılbak ben samimi buldugum kiz arkadaslarima sorarim ben cirkinmiyim diye biri dahi öylesin demedi :) ama ben kendimi gercekten cirkin buluyorum bundan dolayi hic bir kiza yurumedim :))) asaglanirim diye ama konusutugm kizlarda hepsi cok guzeldi anlamadim ki onlar genelde bana yakinlik gösterdi , bence biz de sorun var
- +1 yıl
Peki o halde görüşün için teşekür ederim💗💞
Cevap sahibi+1 yılyasin 18 mi senin
- +1 yıl
Hayır 15
Cevap sahibi+1 yıldaha gücükmüssn abicim dert etme daha yuzun burnun oturur guzelligi disarda arayanlar oldugu kadar icerde arayanda var unutma Rabbim iyi insanlarla karsilastirsin
Gizli Üye(25-29)+1 yılhayatım bende böyleydim aynısıydım cidden ama maskeli çok daha fazla dikkat çekiyordum bende bir gün çıkarmaya karar verdim ilk gün çok utandım gerildim ama gerçekten sandığım gibi kimse bana bakmıyordu ya da sandığım gibi rahatsız edici bakışlar yoktu hatta aksine iltifat bile aldım bir kere denersen gerisi geliyor ilk çıkardığında okula gitme sadece markete ya da dışarıya basit bir yere git sende göreceksin korktuğun gibi hiçbir şey yok alışacaksın uzun süredir taktığımız için böyle:) seni çok iyi anlıyorum sen her halinle kusur sandığın şeylerle çok çok güzelsinn♡︎♡︎
02 Yorumla- +1 yıl
Görüşün için teşekür ederimm💗💞💗💞
Cevap sahibi+1 yılRica ederim lütfen kendine güven 🥰
+1 yılseni birden bire böyle düşündüren bir durum olamaz bir şeyler yaşamışsın reddedilmiş veya sevilmemişsin. Ama şunu unutma hayata bir kere geliyorsun ve senden başka yok. Herkesin derdi kendine ama stres yapma hücrelerin düzensiz bölünmeye başlar ve kanser olursun. Nereni beğenmiyorsan yaptır paran yoksa çalış başkası için değil kendini daha iyi hissedeceğin için ama ne olur stres yapma. Maske takarak kendini rahat hissediyorsan takmaya devam et yeter ki kasılma. Her şeyin bir çözümü var. 2 kere burun estetiği oldum ve bende takıyordum şu an rahatladım ama keşke çözümü olan bir şey için bu kadar canımı sıkıp zamanımı harcamasaydım diyorum :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen bensin ben maskeyi 3 hafta önce çıkardım. Nasıl cikardin dersen makyajla ama boya küpüne girmiş gibi değil normal bir makyaj yaptım yeni kiyafetler aldım kendimi güzel bulmam kusurlarım var kiloluyum da şimdi cildimdeki kusurları da örtmek yerine onarmaya iyileştirmeye başladım birde farklı bir yöntem olacak ama yolda gördüğüm güzel kadınlara güzelsin derim pantolonu çantası parfümü hoşuma gittiyse güzel olduğunu soylerim bu çok iyi hissettiriyor hani içimden off bu benden daha güzel diye düşünmek yerine onun güzelliğini kabullenmiş hatta iltifat etmiş oluyorum
10 Yorumla
+1 yılSeni çok iyi anlıyorum ve sana çıkar yaa ne olucak falan diyenlere okadar kolay değil diyip bağırmak istiyorsun kuzenim böyleydi ve ben her gün ona çok güzelsin çıkar artık diyodum manken gibi ama özgüvensiz inan bana eminim senin kendini gördüğün gibi insanlar seni öyle görmüyor eminim çok güzelsindir kendine bak bakımlı ol cidden çirkin insanlar özgüvenli durunca güzel gözüküyor ÖZGÜVEN HER ŞEYdir bana güven ve maskeni çıkar bir şeyler sür ve dışarda tur at inan bana sen maskeni takmaya devam ettikçe işin daha da zorlaşıyor Şimdi tam zamanı kamoooooon görrrrrl
21 Yorumla- +1 yıl
Yaa eikamdheoamudowkd 💞💞
+1 yılÖzgüvensizlik var bunu da psikolojik destek alarak alabilirsin.
Aslında bir gün dışarıda maskesiz takılsanda rahatlarsın bence aşarsın bir nebze.20 Yorumla
+1 yılpskilojik destek alabilirsin ama soylede dusun eskiden takmiyorduk maske simdide takmayabilirsin herneyse sosyalles kendine bakmaya basla kendini her halinle sev seni seven boyle sevsin herseyinle atilgan ol herkesle konus ortamlara gir arkadaslarinla yani disari cik eglen gez disarda fotograf cek bolbol istersen saçlarını kestir kaslarini al makyaj yap kendine degisiklik yap belki iyi gelir ama nolursa olsun dogal halinle barisik ol sen kendini sevmezsn kimse sevmez ayrica kimse kusursuz degildir
30 Yorumla
+1 yılEtutumde bi kız var ayni senin gibi hiç çıkarmıyor maskesini etutte de tek o takıyor bak sınıfta bile değil etutte. Ve bence böyle daha çok dikkat çekiyor herkes yüzünü merak ediyor. Bence direkt çıkar git suya yavaş yavaş girme direkt dal bi zaman sonra alışırsın zaten bu arada beğenmediğin yer burnun mu
12 Yorumla- +1 yıl
Evet burnum kemerli. Sonra yüzüm büyük ve uzun. Bu yüzden gözlerim küçük duruyor. Ve maskeyi çıkarınca ve maskeli yüzüm farklı. Benimde aynı sekiilde merak ediyolar yüzümü ve maskeyi çıkarınca beklentiyi karşılamıyo yüzüm
- +1 yıl
Bence direkt cikarmani tavsiye ederim ilk haftayı atlattuktan sonra bir şeycigin kalmayacak guven bana
- Güzellik & Bakım konusunda 373 cevap paylaştı.
+1 yılNeden utanıyosun ki yüzünden?
Kendini çirkin mi buluyorsun? Bence böyle yaparak biryere varamazsın.. cesur ol, maskeni çıkart , rahat davran.
Psikolojik olarak çok zor durumdaysan , yüzünü değil ama fiziğin de güzel ve çekici olan yerlerini ön plana çıkar.. ona göre kıyafet seçimi yap.08 Yorumla- +1 yıl
Evet kendimi çirkin buluyorum. Bu güzellik algilarinin insanların özgüvenini dusuruyor
- +1 yıl
Özgüven kazanmalısın.. dedim ya böyle nereye kadar gider ki.. gerekirse destek al psikolojik olarak..
Fiziğin nasıl peki? Vücudun? - +1 yıl
170 boy 56 kilo
- +1 yıl
Boy kilo gayet iyi.. hatların nasıl? özelden yazabilirsin çekiniyorsan..
- +1 yıl
Bel 85 57 87
- +1 yıl
Bence fiziğin çok iyi. fiziğini öne çıkar, saçlarını öne çıkar.. yüzün dikkat çekmez böylece..
- +1 yıl
Teşekür ederim öyle yapacağım
- +1 yıl
👍😉
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüzümden utanıyorum dediğin için yazıyorum bunları. Kendine iyi bak. Her şeyinle kıymetli olduğunu aklından çıkarma. Cilt bakımına önem ver, temizle, tonikle, lekelerin varsa ve parlaklık kazandırmak icin mutlaka serumlardan faydalan. Nemlendir ve güneş kremini asla ama asla ihmal etme. En önemlisi de günde en az 2.5 litre su iç. Evde de olsa spor yap. Basit egzersiz programları var. Hem cildine hem ruhuna inanılmaz iyi gelecek. Her aynaya baktığında kendine 'Her halinle seni seviyorum. Bugün de çooook güzelim' diyerek güne başla. Sen özelsin. Enerjini ve modunu yükseltecek insanlarla vakit geçir, müzikler dinle. Kendini asla ihmal etme. 😍🌸
10 Yorumlaeskiden takmıyorduk, hayatın eskiden nasılsa şimdi de aynı olacak. E tabii zaman içindeki değişimine göre ya daha iyi olacak ya daha kötü olacak diye bir söylemde de bulunamayız, bunu diğer insanların görüşleri etkileyecektir. Ama sen de diğer insanların görüşlerini umursamayıp her zerreni sev, bütün kusurlarını sev. Inan ki insanların düşüncesi hiç önemli değil kendini sev yeter. ☺️
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunun güzellik veya çirkinlik ile ne alakası var takmayan slaktır ortalık hastalık Virüs kaynıyor birileri çıkıp tv de bitmiş veya azalmış gibi haraket ediyor bizim insanlar da hemen yiyor adamlar turizm zamanı geldi diye böyle yapıyor bunu anlamak bu kadar mı zor
10 YorumlaKuzenim de öyleydi de geçti :)
Kendinle barış
Her kendinde kusur aramaya çalıştığında, aynaya bakıp "ben olduğum halimle yeterliyim" demek sana iyi hissettirecektir. Toplumun dayattığı güzellik algılarını düşünme. Sadece kendini sev ve bakım yap.10 YorumlaBence taktıkça alışamazsın. Çıkar ve alışmaya çalış, yoksa çok zor olur. İlk başta sıkıntı yaşasan da sonra alışmaya başlarsın.
20 Yorumla
+1 yılPeki neden utanıyorsun Sorun nedir �nsan kendinden utanmamalı Allah Celle Celalühü'nün nasip ettiği yüz var sende ve sana çirkin diyen biri var gibi hissediyorum onun bakışları çirkindir Sen çirkin değilsindir kafanı takma hiçbir şeye çok güzel bir kızsın
00 YorumlaAhh tatlım yaa , senin cok güzel olduğuna eminim. Belki de kendini farketmeden başkalarıyla kıyaslıyorsun herkes birbirinin tıpkısı olmaya çalışıyor, sosyal medyada neredeyse bütün kızlar aynı lanet güzellik algısı iste. Maskeyi çıkar alışırsın sana zor gelen şeylerin üzerine git çünkü orası senin iyileşeceğin yer.
30 Yorumla
+1 yılKimseyi takmayarak başlayabilirsin kimse umrunda olmasın
12 Yorumla- +1 yıl
İster istemez takıyorum mesela insanların 4 sene önce söylediği şeyler aklımda alla gelince ağlıyorum
- +1 yıl
Ne yaparsan yap kendine zarar veriyorsun insana kendinden başkası zarar veremez kangrenli parmağı kesmezsen kolunu kaybedersin hayatında da böyle kangrenli insan tipleri olacak
+1 yılYav su takintilarinizdan gina geldi kizsiniz siz kiz ne olcak sorun etmeyin bu kadar
12 Yorumla- +1 yıl
Kız olmakla ne alakası var anlamadım
- +1 yıl
Her turlu gideriniz olur oz guvenli olun
+1 yılYüzünden neden utanıyorsun bunun sebebi tam olarak nedir.
114 Yorumla- +1 yıl
Yüz şeklim hoşuma gitmiyor. Gözlerim küçük duruyor yüzüme göre ve burnum kemerli
- +1 yıl
Bu yüzden sürekli ağlıyorum
- +1 yıl
Belkide karşındakiler senin için öyle düşünmüyordur sen bunu kendi içinde büyütmüş olabilirsin
- +1 yıl
Sanmıyorum
- +1 yıl
İstersen senin içinde uygunsa objektif olarak yorum yapabilirim
- +1 yıl
Ergenlikte fazla zorbalığa ugradim insanlar da böyle düşünüyor. Keşke insanlarebu kadar kırıcı olmasaydi. Özgüvensiz oldum
- +1 yıl
İlgilendiğin için teşekkür ederim ama atmak istemiyorum
- +1 yıl
Seni çevrendekiler bu hale getirmiş güvenini kırmışlar onun için kendine bile güvenin kalmamış ama sen başkaları için değil kendin için yaşıyorsun başkalarını umursamamalısın...
- +1 yıl
Başkalarının fikrilerini kafama takmamaya çalışıyorum ama ister istemez takılıyor kafama.
- +1 yıl
Taktıkça kendi içinde büyütüyorsun sanırım buda seni etkilemeye başlıyor..
- +1 yıl
Evet o doğru olabilir.
- +1 yıl
İçinde büyütmemelisn bu sana sadece zarar verir.. biraz bırak akışına
- +1 yıl
Denerim
- +1 yıl
peki
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖzgüvenin düşük senin muhtemelen bilinçaltında bi yerde kendini çirkin buluyorsun. Önce bunu yenmelisin
21 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yenebilirim
+1 yılAynı sorunu yaşıyordum bende ama sonra biraz daha nefessiz kalırsam öleceğimden maskemi çıkarıp çöpe attım. İlk başta biraz geriliyor insan ama zamanla maskeye olduğu gibi maskesizliğe de alışıyor insan.
10 YorumlaÖzgüvenini artıracak ne varsa onu yap. Kendini çok sev. Başkaları için bu kadar çok yaşama. Ben de buna gayret ediyorum.
10 Yorumla
+1 yılSen yine hissediyosun ben sokakta yürürken bazısı yüzüme alenen tip tip bakıyo ulan yüzümde bişey mi var diyorum telefonu çıkartıp bakıyorum kendime
10 YorumlaKimsenin görüşünü ve düşüncelerini umursamayarak bunu yenebilirsin. İnsanların sana bakış açısı ne olursa olsun kendine değer verip güvenmelisin.
10 YorumlaUtanmaya gerek yok ya millet çokmu güzel sanki. En güzelleri sensin 🙈 bu sözü flörtümede demek istedim dicektim diyemedim utandım. Sana söyledim yanlış anlama ama
20 Yorumla
+1 yılBen de maskeyi ilk çıkarınca garipsiyordum. Çıkarmak istemiyordum şimdi de takmak istemiyorum 😄
20 Yorumla
+1 yılkovidden önce nasıl ki toplum arasına karışıyordun kovidden sonrada karışacaksın. bir süre maskesiz gezerken bende sanki çıplak kalmışım gibi hissettim ama uzun bir süredir maske kullanmıyorum, bunu aşmalısın.
00 YorumlaNeden kendini kusurlu olarak görüyorsun unutma kusurlu olan karşıdakinin düşüncesi sen değilsin.
Çıkar maskeyi ki onlar utansınlar kendi tiplerinden 10 kilo boya yapıp gezmek kolay yiyorsa sen gibi doğal görünsünler...00 Yorumla
+1 yılBende ilk başlarda öyleydim ve insan içinde yemek bile yiyemiyordum maske hep yüzümdeydi. Bir gün lavaboda maske yere düştü ve o andan itibaren alışmaya çalıştım ve bir kaç güne tamamen takmamaya başladım şu an hiç takmak istemiyorum ve yüzümü gizlemeyi de sevmiyorum
02 Yorumla- +1 yıl
Ama maskesiz görüntüm ve maskeli görüntüm farklı. Beklentiyi karşılamıyor
- +1 yıl
Bende öyle düşünüyordum ama zamanla alışıyorsun ve daha özgüvenli oluyorsun. Önceden kendimi çirkin bulduğum için takmıyordum bende, şimdi kendimi çok daha özgüvenli ve iyi hissediyorum. Bence yavaş yavaş maskeden kurtul
+1 yılabi sen bir resim atsana çok merak ediyorum bence sen iyisin bazı kadınlar güzel olduğu halde nedensizce kendini çirkin hisseder çünkü etrafında onu kıskanan bir güruh vardır onlar ona kendini kötü hissetirmek için elinden geleni yapar ve kadın da kendini kötü hisseder.. Bu yüzden arkadaşlarımızı iyi seçmeliyiz..
02 Yorumla- +1 yıl
İstek attim
- +1 yıl
tamam mesaj attım
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşmak için uğraşma. İstiyorsan takmaya devam et, hayat senin, istediğin şekilde hareket etmelisin. İnsanların ne söyleyeceklerini umursama.
30 YorumlaAynı durum bende de var ama sanki artık maske takan takmayandan daha çok dikkat çekiyor gibi hissediyorum. Kısaca elim arada bir maskeye gitmek istesede takmamaya çalışıyorum
12 Yorumla
+1 yılYüzümde doğuştan lekeler olduğu halde maske yasağı varken bile Zoraki takıyordum şimdi asla takmam asla utanmak yüzümden fazla kilolarımda var kendimi çok seviyorum her seyimi çok beğeniyorum kendinizle barışık olun lütfen kendinizi kendiniz yaratmış gibi davranmayın utanılacak bir şey yok ilgi delisi olmayın kendiniz olun🙏
10 Yorumla
+1 yılBende de öyle olmaya başlamıştı. Ama inan kimsenin umrunda değiliz 😂
10 Yorumla
+1 yılSaçmalama ya. Dışarda gezenler çok mu guzel. Suriyeliler kadar da mi olamiyorsun
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Utanacak bir şey yapmıyorsun sen değil senin piskolojini bu kadar bozanlar utansın
10 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 452 cevap paylaştı. Maske takmaya devam et niye takıyorsun diye sorarsalar rahatsızlığım var de geç jsjs
10 Yorumla
+1 yılben pandemide aşırı hassasiyet gösteren biri değildim. maskesiz gezmek yasak olduğu için takıyordum. şimdilerde ise çıkaramıyorum. sanki ayıp bir şey yapıyyormuşum gibi geliyor
00 Yorumla
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/2vu1nwgvaCgHakan Mengucun videolarını izlemesini tavsiye ederim. Seni umarım bi nebze rahat ettirecektir.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı.
+1 yılBen maskeyi kaldırıp atalı aylar oldu, zorunluyken bile takmamak için kılı kırk yarıyordum, korona morana da olmadım, nerede bu korana acaba meraklanmaya başladım.
00 Yorumla
+1 yılMaskeyi çıkarcaksın
Alışırsın
Duyguları hislerini önemseme
Önemsemedikçe gider
Önemsersen daha fazla büyür
Tamamen senin zihninle alakalı00 YorumlaHayret ediyorum ya, bu kaçıncı böyle soru. Neden utanıyorsunuz kardeşim, bu kadar sorulacak kadar vahim bir durum mu bu.
05 Yorumla- +1 yıl
Sosyal fobim olabilir evet
- +1 yıl
Tamam
+1 yılHahah benim maskeli pp resmim gibi. Neden öyle düşünüyorsun ki. Belki çok hoşsun. Sana öyle geliyordur. Kendini sev bence. Herkese inat..
10 Yorumla
+1 yılKız çabuk cikar çabuk
O maske yüzünden benim suratımı sivilce bastı aylardır kendine getiremiyorum
Ustelik hastalığa karşı bagisiklik gelistiremememde cabasi20 YorumlaMaymun çiceği virüsu kapıda zaten bence insanlar maskeli doneme tekrar baslayacak. Ayrica ister maskeli ister maskesiz istediğini yap.
00 Yorumla
+1 yıltakmamalısın hem nefes almanı engelliyor
hemde yağlı ter içinde kalacak yüzün ve kendini kabullenmelisin dostum00 Yorumla
+1 yılEvden çıkarken maskesiz çık.
Hem maske takarsan daha çok dikkat çekersin.
"Kim bu gizemli kız?" Filan derler😃00 YorumlaO maskeler tipimizi sakliyordu ne guzel ama sicakta cekilmiyor
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle
Yüzünü ac ve güzel yorum alabileceğin kişilerden yorum al bence?
10 Yorumlaah be güzel kardeşim, yüzünün nesinden utanıyorsun, yapma bunu kendine kendini sev herkesten çok kendini sev, kendine bu muameleyi yapmaya değmez inan ki
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende ilk maskesiz çıktıgımda öyşeydim ama şimdi geçtii
10 Yorumla
+1 yılÖzgüvenli ol diyenler çok akıllıymış, bizim nasıl aklımıza gelmez bu. Beyin yoksulları ya, özgüvenli ol demesi çok kolay. Ben de özgüvensizim bu arada ama okulda herkes çıkarınca ben de çıkarmak zorunda kaldım
30 Yorumla
+1 yılİmaj değişikliği yapıp özgüvenini iyice yükseltebilirsin böylece kendini maske takmak zorunda da hissetmezsin ✨
20 Yorumlaönceden ne yapıyordun
22 Yorumla- +1 yıl
Takmiyordum
- +1 yıl
Yine takma :)
- Güzellik & Bakım konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yıl9 Allah'ın vergisi belki sen öyle hissediyorsun. Başka insanlar seni farklı görüyordur.
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılSanada korona sayesinde bahane çıkmış şimdide dua edersin tekrar gelsin diye
00 Yorumla
+1 yılYaav bu toplumdan hiç utanılır mı Yeşim? Kendini sev ki başkaları da seni sevebilsin. :)
00 Yorumla- Devamını Gör (107)
Devamını Gör(152)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Yüzümden utandığım için hala maske takıyorum. Nasıl aşacağım bunu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer