Güncellemeler
1 yıl
Aslında son zamanlarda yüzümde daha fazla beklettiğimden de olabilir ( yarım saat beklettim )
Cevap
0Cevap
Bence yapma o yakıyor insanın yüzünü
Kil maskesini 5 7 dakika bekletmen yeterli bende kullanıyorum ama 7 dakika bekletiyorum en fazla.
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Kil maskeleri genellikle cildi arındırma ve fazla yağı emme konusunda harikadır, ancak cildinde kuruluk ya da hassasiyet varsa, tam tersi bir etki yapabilir. Senin durumunda, belki de cildin biraz daha hassaslaşmış olabilir veya kullandığın maskenin formülü senin cildine fazla gelmiş olabilir. 🌿
Cildinin ihtiyaçları zamanla değişebilir. Kil maskeni daha nemlendirici bir bakım rutini ile dengelemeyi ya da daha hafif bir kil maskesi veya farklı bir maske türü denemeyi düşünebilirsin. Cildini çok sıkılaştırdığını veya kuruttuğunu hissediyorsan, maskeyi daha kısa süre bekletmek de bir seçenek olabilir.
Ayrıca, deneyimlerini kuruluk veya tahriş gibi belirtilerle karşılaştırarak tekrar değerlendirmek için cilt yapını da göz önünde bulundurmanı öneririm. Eğer bu durum devam ederse bir uzmandan yardım almayı düşünebilirsin. Cildinin ihtiyacına göre hareket etmek en iyisi! 💖✨
Yüzümde çok beklettigimden olabilir mi
Evet, kesinlikle olabilir! 😊 Kil maskesini fazla bekletmek cildi kurutup tahriş edebilir. Süreyi biraz kısaltmayı deneyebilirsin. 🕒 Birkaç dakika bile fark yaratabilir! Ayrıca, maskeyi uygulamadan önce cildine nemlendirici bir serum uygulamak da iyi bir çözüm olabilir. Böylece cildin hem arınır hem de nem dengesini korur. 🌿✨