Bacaklarimı epilatörle aldım folikülit oluştu yani kılın kırılıp içinde dönerek batık oluşmasi. Normalde tenim alerjiye yatkın sonra roaccutane kullanmaya başladım tenim hassaslastı yaralar geç iyleşiyordu bu dönemde ve bana da hiç tüy dokücü kullanmıyacaksın vs. Gibi bir şey denilmedi kullandım tahriş etti o folikilitler daha da coğaldı, kızardı. Soyucu ve antibotikli kremlerin çok faydası oldu ama ben gittim 2 gün once bir yerde okudum tersten jilete vurun geçer diyordu bende yapayım dedim tersten bi vurdum 2 gün sonra çilek bacak görünümü gibi kabarcıklar çıktı. Sebebi kıllarımın kalın ve sert olugu için tenime çakılarak çıkması şimdi ne yapmam lazim bilmiyorum? Lazere gidecek param yok sizce bu gorüntu kac ayda geçer?
Görsel: hizliresim. com/9vdw43o
Comun yanındaki boşlugu siliniz.
Görsel: hizliresim. com/9vdw43o
Comun yanındaki boşlugu siliniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer