Bacaklarım çok kötü oldu yaza böyle girmek istemiyorum lütfen yardim edin ağlıycamm?

Bacaklarimı epilatörle aldım folikülit oluştu yani kılın kırılıp içinde dönerek batık oluşmasi. Normalde tenim alerjiye yatkın sonra roaccutane kullanmaya başladım tenim hassaslastı yaralar geç iyleşiyordu bu dönemde ve bana da hiç tüy dokücü kullanmıyacaksın vs. Gibi bir şey denilmedi kullandım tahriş etti o folikilitler daha da coğaldı, kızardı. Soyucu ve antibotikli kremlerin çok faydası oldu ama ben gittim 2 gün once bir yerde okudum tersten jilete vurun geçer diyordu bende yapayım dedim tersten bi vurdum 2 gün sonra çilek bacak görünümü gibi kabarcıklar çıktı. Sebebi kıllarımın kalın ve sert olugu için tenime çakılarak çıkması şimdi ne yapmam lazim bilmiyorum? Lazere gidecek param yok sizce bu gorüntu kac ayda geçer?

Görsel: hizliresim. com/9vdw43o

Comun yanındaki boşlugu siliniz.
Bacaklarım çok kötü oldu yaza böyle girmek istemiyorum lütfen yardim edin ağlıycamm?
Cevapla