Güzellik & Bakım Cilt güzelliğine 10 üzerinden kaç verirsin? Afroditin_kızı41 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Sanırım benim ki 7 falan. Harika değil ama kötü de değil. Cilt güzelliğine 10 üzerinden kaç verirsin? Cevapla Cilt Soruları Fal Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. 7 verirdim 0 0 Yorumla
bosverseneismimimm Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl 7-8 falan o da regl yaklaşınca atan sivilceler yüzünden 🥲 Bi de hemen yaglanıyo 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl ay evet regl döneminde benim de öyle. hep aynı yerde sivilce çıkıyor Yorumla
BeyzaStark Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Cildim temiz güzeldir iyi bakım yaparım. 9 veriyorum. 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl çok iyi puan Yorumla
Elmayanak01 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl 8 ve 9 hiç makyaj yapmam cildimi çok beğenirler maşallah 😁😘😈 0 2 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl maşallah <3 Yorumla Elmayanak01 +1 yıl Teşekkürler canısı🌹😘 Yorumla
cayadabekleriz Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Şu sıralar 8.. mutlu falan da değilim bir güzelleşti hayrolsun ( bunu dediğim için yarın 5 sivilce çıkacak kesin) 0 0 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 634 cevap paylaştı. 9 puan veririm. Ergenlik dönemimde dahi sivilce vb şeylerle uğraşmadım şu anda da o tarz sorunlarım yok. 0 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 431 cevap paylaştı. Bende 9 veriyorum kendime kimse boş elestiri yapmasin yorumumun altına 0 0 Yorumla
qqkutupyıldızı Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 95% +1 yıl Genetik nedenlerden dolayı sivilce çıkmaz bende tek sorunum çok az gözenek var 10/9 0 0 Yorumla
Bergafor35 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 37% +1 yıl Arkadaş adın bile güzel Buradaki %90 nından güzelsin 0 0 Yorumla
KıyametAlameti Takip Et Master Yaş: 42 , eic 62% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 453 cevap paylaştı. Benimde çok iyi değil ama kötü de değil. 6-7 olabilir.. 0 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Cildime 8 veririm çünkü sivilce yok, gayet pürüzsüz. 0 0 Yorumla
Green_mile_devi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 60% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 428 cevap paylaştı. 5-6 arası bence.Bakım yapsam ve yemeklere dikkat etsem 7-8 olur 0 0 Yorumla
xunixx Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 3b cevap paylaştı. 9 veriyorum, kızarmasa 10 derdim.. Ama çok şükür diyorum 👍🏻 0 0 Yorumla
ByToRo Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Bazen mükemmel bebeksi duruyor bazen kendimden huylanıom.7 diyelim 0 0 Yorumla
Ynt_1453 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Ergenlikte falan hiç sivilce çıkmadı genelde yüzüm temiz ama not veremem 🙂 0 1 Yorumla Ynt_1453 +1 yıl Bu arada sorudaki resimdeki kız senmisin Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. 10/4 çok iyi değil 0 0 Yorumla
dynamiteee Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl 10/8,5 iyidir cildim 0 2 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl ayy baya iyiymiş Yorumla dynamiteee +1 yıl Ama iyi olması için elimden gelen herşeyi yapıyorum sjsjd Yorumla
BuzlarTrileçesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 388 cevap paylaştı. 9,5/10 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl cildini merak ettim şimdi Yorumla
JuanyEmma Takip Et Bilge Yaş: 26 , eic 86% +1 yıl 11 veririm 0 1 Yorumla Afroditin_kızı41 +1 yıl ayy helal olsun Yorumla
Ultra_Phoenix Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. 5/10. 0 0 Yorumla
Phoenix06 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 524 cevap paylaştı. 7 bende 0 0 Yorumla
EhliyetsizPilott Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 4,3b cevap paylaştı. Dört 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
7 verirdim
7-8 falan o da regl yaklaşınca atan sivilceler yüzünden 🥲 Bi de hemen yaglanıyo
ay evet regl döneminde benim de öyle. hep aynı yerde sivilce çıkıyor
Cildim temiz güzeldir iyi bakım yaparım. 9 veriyorum.
çok iyi puan
8 ve 9 hiç makyaj yapmam cildimi çok beğenirler maşallah 😁😘😈
maşallah <3
Teşekkürler canısı🌹😘
Şu sıralar 8.. mutlu falan da değilim bir güzelleşti hayrolsun ( bunu dediğim için yarın 5 sivilce çıkacak kesin)
9 puan veririm.
Ergenlik dönemimde dahi sivilce vb şeylerle uğraşmadım şu anda da o tarz sorunlarım yok.
Bende 9 veriyorum kendime kimse boş elestiri yapmasin yorumumun altına
Genetik nedenlerden dolayı sivilce çıkmaz bende tek sorunum çok az gözenek var 10/9
Arkadaş adın bile güzel Buradaki %90 nından güzelsin
Benimde çok iyi değil ama kötü de değil. 6-7 olabilir..
Cildime 8 veririm çünkü sivilce yok, gayet pürüzsüz.
5-6 arası bence.
Bakım yapsam ve yemeklere dikkat etsem 7-8 olur
9 veriyorum, kızarmasa 10 derdim.. Ama çok şükür diyorum 👍🏻
Bazen mükemmel bebeksi duruyor bazen kendimden huylanıom.
7 diyelim
Ergenlikte falan hiç sivilce çıkmadı genelde yüzüm temiz ama not veremem 🙂
Bu arada sorudaki resimdeki kız senmisin
Cildim hassas %50 diyelim
10/4 çok iyi değil
10/8,5 iyidir cildim
ayy baya iyiymiş
Ama iyi olması için elimden gelen herşeyi yapıyorum sjsjd
9,5/10
cildini merak ettim şimdi
11 veririm
ayy helal olsun
1 veririm
8 veririm
10 veririm
5/10.
10 da 10 gayet iyi
Gözler çene çok hoş
Bende 7 verirdim ya
10 veririm.
8 9 olur gibi
8 verirdim
8 verrim
10 tabii ki
7. lş
10/10
9 ☺️
8 verrim ya övünmek gibi olmasındaaaa
Yüzde 9 buçuk.
8 falan
7 bende
10/15😊
10/01
Dört
7,5 dan 8
7 si var
9...