Lütfen vicdansızca yorumlar yapmadan seviyelice bir puan verin. Güzellik görecelidir ama bazı standartları karşıladığında bir çok insanın beğenisini kazanabiliriz. Farklı saç renkleri stilleriyle boydan ve profil olarak bir kaç foto attım. 10 üzerinden kaç verirdiniz siz olsanız? 😅
Her resimde farklı kombinler var ama genel olarak söylemek gerekirse 10/8 saçlarına biraz daha bakım yaparsan tam olacak gibi duruyor. Onun haricinde duruşun olsun her şey tam zarif bir kadın profili..
Aslında çok güzel bir kadınsınız. Böylede güzel duruyorsunuz ama daha iyi olmak için yapmanız gerek değişiklikler var. Daha doğru bir saç rengi ve saç seçmeniz. Dökümlü kıyafetlerden uzak durmanız..