Kimse maske takmıyor artık tek tük yaşlı teyzeler takıyor sadece kendimi çok kötü hissediyorum dışardayken eskiden corona yokken takmıyordum fazla ama pandemi özgüvenimi düşürdü maskeden sonra burnum yamuk aynada kendimi düz görüyorum ama telefonun arka kamerasında yamuğum yandan da fazla kötü durmuyor abartılacak kadar ama önden iğrenç duruyor fotodaki burun benim sizce nasıl gözüküyor :/
Burnum yamuk, maskesiz dışarı çıkamıyorum. Ne yapacağım?
Bu burun yüzde 80 zaten estetik ;) evet önden kötü duruyor v şekli var baktın mı o v yi gördün mü estetiktir o burun ve ne kadar estetik olsa da makyaj kontur ile tamamlanmadıkca çok güzel durmaz hele birde cilt yağlı ise.. birinci ameliyattan sonra çoğu Burun böyle olduğu için ikinci ameliyat yapılir :) törpü yaptır madem doktorun söylemedi mi?
Estetik olsam söylerdim saklamanın bir manası yok ki doğuştan bu şekilde değil zaten sonradan olma yoksa düzgün bi burnum vardı estetik olma imkanım olsa olurdum ama
Küçüğüm, bu ergen psikolojisi herkes de oluyor. Emin ol bir sorun yok 1,2 yila bunlar geçer. Ayrica yaşlı degilim ama maske takıyorum. Kendinizle barışık olmayi öğrenin. Ben eskiden kendime neler yapar ne şekillere sokardım yazsam gülmekten hastanelik olur sunuz. Yaaaa! Boş ver buyuceksiniz daha her şey zihinsel olarak daha iyi olacak bu dönem aynalar düşmandır gayet normaldir o yüzden geçin aynanın karşısına ben herseyimle en güzelim var mi daha iyisi deyin 1 hafta 10 dakika tekrar sonra hooop çöpe tüm sıkıntılar
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
şu an ağlicam gerçekten keşke şöyle burnum olsa ve rahatça gezsem benim burnum sende olsa ağlardın emin ol ama psikolojini anlayabiliyorum bak sana çok net söylüyorum hiç üzülme çünkü burnun mükemmel bence minicik yamukluğuda sen söylemedikçe kimse fark etmiyor kendimden biliyorum kimseye burnunu beğnemediğini ve yamukluğunu söyleme cok güzel burnun var askm
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya çok teşekkür ederim gerçekten güzel yorumlarınız sayesinde içime az da olsa su serpildi maskesiz dışarı çıkmaya çalışıcam yarın çok büyük bişeymiş gibi ama bi kere alışınca kötü hissettiriyor işte sende üzülme durumun varsa eğer burnunu yaptırabilirsin yaptırma derdim de kendimden biliyorum kötü hissettiriyor kusurlarımızı sevmemiz onlarla mutlu olmamız gerekiyor ama beceremiyoruz ne yazık ki 🙏🏻
Benimde böyle ve bende kendimi çok kötü hissediyorum ama para biriktirdim ve yaptıracağım bir kaç ay sonra. Millet gerçekten of bunu mu dert ediyordun falan diyor ama insanın günlük hayatını psikolojisini etkiliyor
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yemin ediyorum öyle onlara basit gelen şey bizim kendimizi kötü hissetmemize sebep oluyor hayırlısı olsun inşallah senin için 🙏🏻
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
43
Cevap
28
Cevap
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İlginç. Gördüğüm suratına resmen yapışık elle çizilmiş gibi duran yunan heykeli gibi burundan sonra yadırgamadım. Özgüvenle alakalı. Gördüğüm en değişik burundu ama kötü durmuyodu asla. Özgüvenli olursan seninki de kötü durmaz. Surat asarsan mesela bariz fark olur. Büyük romalı burunları gibi burunlaraysa ayrı ilgim var karizma katıyor bence. Büyük burunlular yazın.
Neden insanların dış görünüşünüz hakkındaki düşünceleri bu kadar önemli. Burnun gayet güzel ve yamuk değil bunu kendini iyi hisset vs. diye söylemiyorum yanlış anlama. Sadece bence artık insanların değil de sizin kendi düşüncelerinze önem verin <3
Ufak bir burun estetiği operasyonu düzeltir zannımca. Cok yakından dikkatli bakınca belli olabilir. Dogustan olan bir sey mi sonradan mı oldu.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Sonradan oldu böyle küçükken okulda deli bi çocuk vardı çocuk dediğime de bakma gençti yani 19 yaşlarında falan okula girip çıkıyordu bi ara teneffüste koridorda sınıfa koşarken o deli çocukta koşuyordu bi çarpıştık benim burun pert şarıl şarıl kan gelmeye başladı hocama anne dediğimi hatırlıyorum sonra bayılmışım zaten
Anladım. Çocukluk işte o kadar güvensiz ki her ortam, ne zaman ne başına gelir belli olmuyor. Ben de çocukluk kazaları geçirdim kalıcı bir şey olması daha bir unutturmaz tabi, estetiğe sordun mu peki hiç çözümü var mı?
aileyle ne ilgisi varki bu sağlık durumu sonuçta sen yaşlanınca sana sorun da çıkarabilir, dokular erimeye başlıyor çünkü. sigortan karşılıyor mu peki?
Burdan yazamıyorum uygulama kısıtlıyor çünkü estetikte 18 yaş altına aile izni olmadığında yapılmıyor ya o yüzden dedim burnunun nesi var güzel diyor babam ekstra nefeste alamıyorum burnumdan bunu da söyledim ikna olur diye yok yani olmadı
Bu yamuk mu ben anlamadım sadece biraz kemerli allık vs sür dikkkat çekmez amma abarttınız burun işini kimse burnundan memnun değil
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yüzümün tamamıyla güzel bi görüntü ortaya çıkmıyor gözlerimde normal de çok beğenirler öyle söylerler yani ama arka kamerada biri küçük biri büyük yamuk onlarda aynada normalim ama
Burnun gayet güzel Sen yamuk burun görmedin heralde 😁
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Herkesin burnu aynı fabrikadan çıkmış gibi olmak zorunda değil ki. Kendinle barışık olup kendini seversen o kadar özgüvenli olursun. Ayrıca burnun gayet güzel.
Benimde aklıma gelmiyor değil şimdi yasaklar falan kalktı garip bi şekilde oyun yaptıklarını düşünüyorum korona bi zaman sonra birden artışa geçicek gibime geliyor
Benim burnum çok daha yamuk ama ben bunu takmıyorum. insanlar hatalarıyla güzeldir. Kendime özelim hiç değilse. Başkaları gibi tek bir makineden çıkma değilim.
lan kardeş o, ne zaman görülmüş adam akıllı bir cevap alındığı. burnun gerçekten simetrik ne bir kemer ne bir yamukluk. sana yamuk gelen sey burun kıkırdağından dolayı yamuk geliyor. çekme açısı vs onlar da etkiliyor.