100 liraya fön çektirdim, kazıklandım mı?

Arkadaşlar merhaba bugün saçıma keratin sürüp kuaförde pres yapmak için çıktım kuaföre gittim İstanbul'da bir kuafördu bir kere daha keratin yaptırmıştım yine fönü orada çektirmiştim -iki sene önce falan- şimdi bugün gittiğinde de direk sordum hani keratinli saça fön çekiyor musunuz diye adam evet dedi oturdum. düzleştirmeye başladılar. daha sonra orada sorumlu olan mı yoksa sahibi mi bilmiyorum bir kadın geldi saçına keratin var diye sordu çok agresif bir tavırla. Ben de evet dedim. sonra saçımı düzleştiren kişiye döndü haberin var mıydı dedi adamda yeni başlamış işe korkudan titremeye başladı bildiğiniz yani, kısmen dedi işte normalde yapmıyoruz falan filan demeye getirdi kadın beni orada müşteri olmama rağmen bana çok agresif davrandı en sonda işlem bitti 100 TL istedi ve yapılan işlem fon artı düzleştirici ile presti ben hakkımı helal etmiyorum haram zıkkım olsun sizce bu fiyat normal mi geçen sefer yaptırdığımda 40 TL almışlardı sadec
100 liraya fön çektirdim, kazıklandım mı?
Cevapla