
Kalırım
Kalamam
Kalmak isterim ama kalamıyorum🤣
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hayal edemedim kendimi o şekilde. Hadi boy neyse de boyuma göre o kilo gözümde canlanmadı bir türlü. Ama bence güzel olurum, minyatür bir obje gibi tatlı olurdu sanırım.
Yok, imkansız.. Şuanda aşırı güzelliğim yok zaten, idare eder kefesindenim. Ama 10 kilo alsam ve kısalsam ciddi kotu gorunurum. Et yığını bir tombalak düşünün, ay bide minnacık. Gülerler bana 😂
Bak boy cok güzel olur da (1.64), kilo 71 ne fjdjdj Sanırım balık etli bir kız olurdum öyle olsam. Yüzüm yine şirin olurdu ama bak. elmacıklarim da böyle bir 2 kilo falan 😂😂😂
Evet genelde çoğu insan kilolu çıkacak🤣
Kalamam zaten kisayim üzerime basarlar 🤣🤣
🤣🤣
Edin edin :)
Rica ederim
Cevap
24Cevap
Yine iyi göründürdüm
Boy dan kaybetsem de bir şey değişmez. Kilo olarak o kiloyu zaten almam gerek. 😃
Evet hocam
Bunlar insani kavramı benim %010 Neandartel geni boyum onlar dan fizik ve güç yapım homosapiens den %1. 80
KİMİ Homohobilis in geni taşır bunlar %010 luk hepsi karışık şimdilik 3 ana tür kesin
1.52 64 kg olurdum , kilo fazla belli etmez bende kilodan yana güzel olurdum ama boy çok kısa oldu ssjsjs
ben her halimle çok güzelim zaten :) :) o yüzden uzasam da kilo da alsam hep güzel kalmaya devam edice3m
Kalamam diye düşünüyorum. :D Eğer boyum kısalmasaydı tamam ama 10 santim kısalır bir de üzerine kilo alırsam hiç gelici görüneceğimi sanmıyorum. :D
Benim boyum kilomu zor kurtarıyo neasıl kalayım :D hem kim kalabilir ki yaaa böyle bir insan evlaı yeryüzüne geldi mi?
Her türlü tipsiz ve yol da kalmışım kendime hayrım yok ki başka yolda kalmişa çekicilik edeyim

Daha tostik haliyle bu kadar kısa olabilirdim :)
Evet hala güzel olurum. Gözlerim yeter yaA 🤣🤣🤣 ve 155 biraz kısa balik etli bir hatun olurum.
Kısalmak değil de bi 10 kilo alsam muhteşem olurdu🤦♀️
Olurum. Çünkü güzelliğin/yakışıklılığın veya çekiciliğin kilo ve boy ile alakası yok 💁♀️
10cm kısalsam 1.81 oluyorum
10 kilo alsam 96 kilo oluyorum.
Biraz kilolu mu oldum ne😄
elbette. ama daha ksa ve kilolu olursun. tipten bir şey kaybedilmez.
10 cm kısalsam boyum 1.79 olur
10 kg alsam kilom 93 olur
Karizmami bozmam heralde
Kızlarda okey de erkekler için bu ceza olur jdhxjdjf
Zaten uzun boyluyum o yuzden 10 cm kısalsam birsey kaybetmem cunku orta boylu olurum
Spor yaptığım için pek sıkıntı olmaz gibi😅
Spor hayat kurtarır
1.58cm 61 kg yine fena degil gibi
Yine fizik harika. fizik kurallarına kafa tutuyon 🤣
Çirkin olurdum:))
Zaten yuzumu begeniyolar
1.54 boyunda 57 kilo bodur oluyorum
Daha çekici ve yakışıklı olurum.
zaten 176 yım götten bacaklı olurdumxd
Sempatik olurdum sanırım diğerleri olmazdı
Var ya gg*t gibi olurum kesin.
Boyum 154 kilom 40 olur evde kalırım
1,62 boyunda 80 kilo bir kadın oluyorum 😅
Evet kalma ihtimalim bir hayli yüksek
Güzellik/yakışıklılık gider şirinlik gelir...
Ben her türlü rakışıklıyım 😄
Kalmam
Hafif kilolu bişey olurum bence güzel olurum ya 😅
Nedenmiş o 🤔
Sevme
Zaten bodur ve tipsizim.
Kalmam
Kalırım sanırım
Kalamam
Kalırım
Tabi kalırım 1.90 boy var
Patates olurum
Dostum boydan almasam çünkü bundan sonrası yokluk
Kalamam
Ashdas kalamam tabi ki kalan cindir
evet 150cm ve 55kg olurum o zaman
10 kg alsam daha yakışıklı oluyom
Kalamam.
Daha iyi olurum
Kalamam
Olamam
155 64 kg 😐
yok sanmıyorum :)
Zor soru olmuş :)
B şıkkı
Kalamam sanırım😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?