Kendimi cok cirkin hissediyorum ölmek istiyorum yardima ihtiyacim var?

Merhaba,
25 yasindayim. Isletme mezunuyum ayrica mimarlik ogrencisiyim. Ergenlikten beridir sivilce ve izleri yuzunden oz guvenim bitti. Daha once cildiyelere gittim ve hic bir sonuc alamadim. Daha dogrusu ilgilenen olmadi. Arkadaslarimdan duydum roacutan icin doktora basvurdum 20 yasindaydim gec kalmissin dedi. Hayata kustum. Daha sonra farkli doktora gittim, tabiri caizse tiner gibi ilaclar verdi bi sure kullandim kotu oldu biraktim. Maddi imkanim fazla yok o yuzden devlet hastanelerine gittim. Anlayacaginiz olmadi iste. Sivilce izleri cildimdeki yag beni hayata kusturdu. Lise de gayet iyiydim. Sonra beddua yemisim gibi hayatim karardi. Simdi bir de asik oldum. Gidip konusmaya cesaretim bile yok. Aslinda arada kiz arkadaslarim oluyordu gozlerimin iyi oldugunu kendime bakmam gerektigi soyleniyordu. Fakat ne yapmaliyim bilmiyorum lutfen yardim edin. Hayatimda ilk defa asik oldum. Yuzumdeki sivilce izlerinden nasil kurtulurum bilen varsa yardim etsin gercekten biktim! 6 aydir hergun cilt temizleme jeli maske falan kullanmaktan biktim. Simdi birde kulagimin kenarinda kocaman sivilce cikti sistikce sisti yuzum bile yamuldu. :( niye boyle oluyor lutfen yardim edin emin olun goz yaslariyla yaziyorum bu gidisle intihar edecegim
Kendimi cok cirkin hissediyorum ölmek istiyorum yardima ihtiyacim var?
Cevapla