Kardeşim aşırı güzel biri olduğu halde çirkinim diyip ağlıyor, psikolojisi bozuldu resmen, nasıl çözülür?

Çok güzel bir kız bende güzel sayılırım ama onun aileden olduğuna bile inanmıyorlar çok farklı, ergenken hep kıskanırdım hatta. Ama o kendini hiç beğenmiyor, güzelsin dediğimizde de inanmıyor asla ağlıyor. Angeline gibi dudakları var burnu küçücük ve düz, ela badem gözlü, inci gibi dişleri var, gamzelielmacık kemikli, bembeyaz tenli, açık kumral, ince fiziği güzel bir kız. Ajanslardan bile teklif aldı, yolda herkes durdurur çok güzelsin demek için, erkeklerde çok peşinde. Ama o bir sivilce çıktı diye delirdi resmen doktorlar bile bıktı abartıyor diye. Kendini hep aşağılıyor, iltifatlara inanmıyor, hep kusur buluyor kendinde, bir leke görsün evin huzuru bozuluyor o derece. Zamanında birlikteliklerinde çok aldatıldı acaba bu yüzden mi çirkin olduğuna inanıyor bilmiyorum ama durum ciddi. Psikoloğa yönlendiriyoruz bize kızıyor, arkadaşları bile farkında. Neden böyle olmuştur, nasıl ikna ederiz?
Kardeşim aşırı güzel biri olduğu halde çirkinim diyip ağlıyor, psikolojisi bozuldu resmen, nasıl çözülür?
Cevapla