Sizce güzelliğin zayıf olmakla bağlantısı nedir? Ne kadar zayıfsanız o kadar güzel mi olursunuz?


Yani zayıf insanlar genelde daha çekici gelir fakat hepsi güzel diyemem mesela kilolu olup da güzel olan kişileri de tanıyorum o yüzden tam anlamıyla her zayıf insan güzel diyemeyiz.
Cevap
18Cevap
Bence değildir. Bir insan elbette zayıf olup çirkin olabilir. Genel olarak bütüne bakmak lazım. Fiziğe özgü bir durum.
Hayır sadece zayıf olmak güzel olmak için bence yeterli bir adım değil
Zayıflık değil de daha çok fit ve seksi bir vücut olması gerekiyor
Sadece zayıf olmak güzellik için yeterli bir neden değil fakat zayıf olmak kemik hatlarınızın daha belirgin olmasını sağlar, buda artı bir güzellik getirir
Hayir aslolan sıkı, yagi az bir vücudun güzelliği. Yoksa millet dal gibi kol ve bacak sevdalısı değil. Benzer bir yanlış anlaşılma da baliketli kadin konusunda yapılıyor. Erkekler bingil bingil yagli vücut sevmezler, sevdikleri sev popiş ve memedir.
şey g.*t ve memedir.
Hay sansürüne senin.
Normalde başka insanlar için zayıflık=güzellik diye düşünen biri değilim ama kendim için öyle olduğuna inanıyorum, sadece zayıfsam güzelim ben.
Zayıf olmanın artısı büyük tabi. Ama zayıf ama sağlıksız gözükenler de var.
Her zayıf gzl olacak diye kural yok, fizik önemli kadında
Güzellik göreceli kavram sağlıklıca kilon olsun zaten güzel yaratıldın😁
Bence alakası yok balık etli dolgun kadinlarda cok güzel mesela
Alakası bile yok aşırı güzel balık etli insanlar varki zayıflar yanında çöp etmez
Çok göreceli kup kuruda olmayacak onunda aşırısı güzel olmuyor.
Kesinlikle değil, bazılarına da zayıflık yakışmayabiliyor
Turk kızları çok seksilik bence bir Afgan olarak severim hepsini
Boyum 169 kilom 66 ne giysem yakisiyor ve dolgun gozuukuyorum balık etli candır♥️
@ƳᗴşᎥᒪçᗩᗰ jahahah tesekkur ederim ya
Zayıflık ile zayıflık arasında ince bı çizgi var o dengeyi yakaladiysan hem güzelsin hem sağlıklısin demektir.
Hayır değildir çokta zayıf olmak iyi olmuyor
Hayır cok zayıflık hastalık belirtisi
orantılı olması önemli
Balık etli kalın bacaklı olmalı
Siska degil ama zayif olmak gerek
Zayıf olmak iyi değil bence
tek başına yetersizdir..
Zayıflık güzel zek ama fazlası zarar
Değil
Tek başına hayır
Evet
Evett
Değil
Hayır
Hayır
Balık etli kadın tercihtir
Evet
Bence evet
Asla değil
Hayır değildir
kimine göre öyle
evet, öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?