cildine önem veren birisi; makyaj yapmaz (tonla zararlı şey var tek tek sayamıcam) abidik gubidik kremler sürmez yaşlandırıcı etkisiymiş gece gündüz bakım şeysiymiş sürmez parfüm sıkmaz losyon kullanmaz zindeliğine dikkat eder fast food ve diğer ÇÖP gıdaları tüketmez (şeker vs) zihnini sağlıklı tutar yapay olan ve "yüzde bilmem kaç doğaldır" yazan şeyleri KULLANMAZ. bunları kullanıp "yhaaa cildime çok iyi bakıyorum" diyenler, kendini kandırıyordur. evet onlar cildinize BİR SÜRE iyi gelebilir ama etkileri uzun vadede çıkar. ha diyorsanız ki, "ne kadar yaşıcam, hızlı yaşayıp hızlı ölecem" bir şey demem.
cildine özen gösterdiği söyleyen birisi; yediklerine, içtiklerine, sporuna, beyinsel gelişimine (stres, depresyon) hatta yaşadığı çevreye, havasına bile dikkat etmelidir. tabi ki yanında doğal detokslar yapabilir. doğal olan her şey mübahtır. :d cildinizi tanımakta önemli. "ayşe fatma sürüyo e bende sürem" diye bişi yok. çoğu kişi özenti ve birbirinden görüp yapıyor.
yazacak şey çooookta kime ne? di mi :d bu arada evet eğer dediğim gibi usulüne uygunsa kendinize değer verdiğiniz anlamına gelir.
Beyin geliştirmek stresi etkilemiyor bende ama onları yönetmek önemli tabiki parantez içini gördüm yine de bu konu hakkında bilgi sahibi değilim sormak isteidm
@aysslay mental olarak kendini geliştirmek diyelim. kendini yeterince tanıyan ve hangi durumda ne yapacağını bilen birisi duygularına yenik düşmez, çok zor yenik düşer yani kendini yiyip bitirecek bir stres altına girmesi çok zordur. kırılamaz biri olur karakter gelişimi de diyebilirsin belki ama sonuçta beyinde olup bittiği için beyin deyip geçmek iyi bi genelleme :d
hayır aslında kendine değer vermek kendini sevmektir yani denegli bir biçimde bu biraz kendimizi yetersiz gördüğümüz anlamına gelebilir tabki benim görüşüm bu
Bakımlı olmak herkese göre farklıdır. Birisi sabah akşam on çeşit şey sürer cildine kimisi sadece banyoda sabunla yıkar. Bunun değer verme olgusuyla bir ilişkisi yoktur bence.