Yani evet böyle ayarında olunca tabii ki çok güzel görünüyor mükemmel görünüyor ama hani bazıları var kendilerini o kadar çok böyle balon gibi yapıyorlar ki karın ayrı şişiyor göğüslerin üstünde ayrı bir değişik bir şey çıkıyor kollar böyle kocaman oluyor erkeksi görünüyor ve kötü görünüyor o yüzden kesinlikle ayarında olmalı.
Kadınından kadınına değişiyor. Kısa boy iri vücutta ben hoş bulmuyorum kasli görüntüyü ama ince uzun kadınlarda hoş görünüyor. Kendall gibi fiziğin varsa ne yakışmaz ki..
Yani spor yapması kendine ve vücuduna bakması çok iyi bir şey ama kadın dediğin biraz alımlı olmalı ne yapayım kaslı kadını inşaatta mi çalıştırayım zararı yok tırnagım kırılmasın diye bir köşeye çekilsin daha iyi 💁🏼♀️
Kadına bişeyi yakıştırma yakıştırmama konusunda geniş bi düşünceye sahibim. Herkesin kendine has bi güzelliği çekiciliği oluyo illa ki. Karın kası olan kadın da olmayan kadın da çok çeici gelebilir
Abartılı değil ise bence güzel. Buradan bir arkadaşın öyleydi bence tam olması gibi güzel. Erkekler gibi aşırı olur ise çok itici olur. Hafif kasların hatları kendini belli etsin yeterli bence.