Gay olan erkekler mi yoksa kızlara asılan hetero erkekler mi daha yakışıklı
Gaylar daha yakışıklı
Hetero erkekler daha yakışıklı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi gözlemim ama karşılaştığım gay olan erkeklerin yakışıklılık ortalaması, heteroseksüel erkeklerinkinin net bir şekilde üzerindeydi. Olay nasıl bu kadar istikrarlı oluyor onu da anlamadım, gay olunca güzellik iksiri falan yaptıkları bir kulübe mi katılıyorlar ne hileleri var insan merak ediyor.
Aslında cevap çok basit. Fazla bakımlıyız diyebilirim. 😌
Yurtdışında yaşıyorum burada LGBT bireyleri o kadar çok var ki şunu söyleyebilirim gay olan erkekler inanılmaz yakışıklı yani şaşırıyorum hani öyle bir bakım yapıyorlar ki mesela şöyle bir şey dikkatimi çekti kaşlarını aldıryolar ama kadınsı durmuyor yani hala erkek gibiler inanılmaz böyle yakışıklı duruyorlar kadınlar mesela lezbiyen olanlar aynı şekilde o kadar güzel ki o kadar böyle diş enerjisi yüksek ki galiba güzel olmak için LGBT olmak gerekiyor
Nerede bi yakışıklı görsem gay olduğunu öğreniyorum.. işim olmaz tabii de göze hoş gelme açısından diyorum yani nasıl desem bazı gayler beden temizliğine çok dikkat ediyorlar, bu yönleri etkileyici..
Nereden biliyorsun ki?
Bu konuda yorumum var ama biraz nahoş olabilir diye yazmadım.
Dış görünüş aldatıcı olabilir.
Pust Olduktan Sonra Yakışıklı Olsa Ne Önemi Var kardeşim Onlar Gaylardan Zaten İğreniyorum Erkek erkeğe nedir be Kızlara asılan İtler de Onlar abazan sapığın teki en iyi erkek seven erkektir bi kızı başka kıza bakmayandir
Cevap
20Cevap
Gay erkekler daha bakımlı oldukları için daha yakışıklı oluyorlar genelde
Eşcinseller genellikle feminen görünmek için dış görünüşlerine özen gösterirler ama erkeklerde feminen görünüm kpop sayesinde tarz oluyor sanırım, bu yüzden sonuçlar biraz bölünmüş durumda. Benim için spor salonuna giden ve erkek gibi davranan erkeksi görünümlü bir erkek istiyorum, tavır gerçek çekiciliktir.
Sen hangisini beğeniyorsun? Neye göre beğeniyorsun? Bir de hetero erkeklerle tanışmaya korktuğunuz için olabilir mi? Sadece üstünkörü fikir sahibisiniz. Bu benim görüşüm.
ahlaksızlığı normal gösterip soru soran yazık kardeşim
Yakışıklılıktan ziyade bakımlı oluyorlar buda onlar için dikkat çekici bir unsur sanırım
Gayler cidden yakışıklı oluyor neden yani neden gayler ne gerek var
Sana ne kızım
Enteresan bir şekilde gayler daha yakışıklı oluyor, en azından kızlara göre.
Sorunun muhatabı kızlar/kadınlar olduğu için cevap vermeme hakkımı kullanıyorum
Bu ahlaksızlığı, bu igrencligi normalleştirip soru soran ahlaksızlar
@キIlickuキ seviyesiz yeğenin normalleştirmeye çalışana tepmiyi almayacak kadar küçük mü beynin
@キIlickuキ beynin küçük mu diye sormuştum ya hata bende doğru, küçük de olsa beynin yok... Ne yazdığını bile bildiğini sanmıyorum...
Saçma olmamış mı? Erkek normal ya da eşcinselde olsa ya yakışıklı ya tipsiz ya ortalamadır.
Deneyimlerime dayanarak gay erkeklerin daha yakışıklı olduğunu düşünüyorum.
Ama aslında bunun daha çok bakımla alakası var gayler genelde bakımlı olur ve çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır.
Birinin yakışıklı olup olmamasına cinsel yönelimine göre mi karar veriliyormuşuz kdkxjfjxhhdx
Veriyormuşuz*
delinin açıp da gtne bakmazlar ya böyle aklından fikrinden anlarlar derdi babaannem
kızım hormon dengesiyle ne alakası var erkeklerin hepsi yakışıklı herkesin kendine özel bir tipi var ve herkes doğalken güzel
şimdi gaylere haksızlık yapmak istemem ama biz daha iyiyiz..
Bakımla alakalı daha çok. Ama gayler kaş göz kılları bazen çok aldırdıkları için feminen kaçıyor. O da artık yakışıklılık mı bilemem.
Gaylerin erkekailiği yok eril enerjileri gelişmemiş bu yüzden bu haldeler zaten.
Ne alaka gayette erkeksi bir gayim.
@schizoboys eril enerjin baba sevgisi görmediği için gelişmemiş bu yüzden böylesin.
Baba sevgisi görmediğimi nerden çıkarttınız anlamıyorum.
@schizoboys daha bir çok etken var sayarım bitmez. Ne yazık ki enerjileriniz hasta. Ne sen erkekliğini bileceksin ne de oldukların.
Dediğiniz gibi bir enerji varsa da bu doğuştan gelir yani hayatımızda yaşadığımız olayların neticesinde gelişen bir şey değil eşcinsellik. Yaratılışımız böyle.
Vasıfsız olduğumu nereden uyduruyorsun? Madem o kadar vasıflısın, söyle bakalım ne vasfın var insanın biyolojisinde yorum yapma haddini sana veren? Sen sözde başarın neyse onu söylersen ben de kendiminkileri söylerim, insanlar kimin vasıfsız olduğuna kendileri karar verebilir.
@schizoboys yaratılışınız böyle dersen zaten ona inanmışsındır. Bu da gerçeğe kendini kapatmışsın anlamına gelir. Eşcinsellerle çok konuştum çoğu baba sevgisi görmediği için böyle olduğunu söyledi kimisi küçükken arkadan tecavüze uğradığı için erillik enerjisinin yok olduğunu erkek gibi hissetmediğini söyledi kimisi de çevresel etkenler hormonların kaliteli olmamasından. Keşke yalnız kalıp kendini dinlesen bir ne istediğini bilsen. Kendine iyi bak👋
Bahsettiğiniz kişilerin eşcinsel olduklarını düşünmüyorum. Çocuklukta geçirdikleri travmalar yüzünden eşcinsel olduğuna inandırmış kendini sizin bahsettiğiniz kişiler. Psikolojik destek alarak düzelebilirler. Gerçek eşcinsellik doğuştan gelir, kendimden biliyorum. Ne sizin dediğiniz gibi bir travma yaşadım, nede sevgisiz büyüdüm. Gayet normal bir ailenin normal bir çocuğuydum.
Ayrıca bana enerjimin hasta olduğunu söylemişsiniz. Komik gerçekten daha bahsettiğiniz enerjilerden kendinizin haberi yok. Enerji dediğiniz şey hasta olmaz.
Eşcinsellik nedir en ufak fikri olmayan insanların bu konuda profesör kesilmesi gerçekten sinir bozucu.
@gulleak enerjiye araştırmadan boş diyecek kadar cahil ve vasıfsızsın. Benim başarım beni alakadar eder senin başarın ise seni. Bana kendini kanıtlama mecburiyetinde değilsin. Biyoloji demişsin sen kendini beden olarak görüyorsun ruhunla oturup konuşan bir insan bile değilsin ben sana ne anlatsam anlamazsın. Hadi Allaha emanet ol.
@schizoboys adam resmen eşcinseldi erkeklerle oluyordu sen kendini kapatmışsın gerçeğe Allah gerçekten senin gibilerin yardımcısı olsun. Ben sana ailen böyle böyle durumlar yaşatmış desemde sen kabul etmezsin ki. Gerçeği görmeye mecalin yok. Ben pedofili whoya inanmıyorum. Eşcinsellerin tedavi olduğu merkezler var. Hepsi çocukluktan travmatik durum yaşıyorlar. Allah seni bir gün gerçekle yüzleştirir inşallah.
@schizoboys bozuk enerji insan bedenini hasta eder hormonlarını bozabilir. Cinsiyet bozukluğuna sebebiyet verebilir. Buna yediğin yiyeceklerde dahil. Hormonlu gıdalar VS. Sen bu değilsin. Ama bu hale getirildin. Yaratılış demeyi de kes çünkü değil. 👋
Erkeklerle birlikte oluyor diye eşcinsel olduğu kanısına mı vardınız gerçekten? Bahsettiğiniz kişi yaşadığı travmalar neticesinde kendisini eşcinsel olduğuna inandırmış ve erkeklerle birlikte olmaya başlamış bundan zevk almıştır hatta çünkü erkekler anal uyarılmayla da zevk alabilirler ama dediğim gibi yaşadığı travma yüzünden kendini buna inandırmış ya da gerçekten eşcinseldir ama doğuştan geldiğine inanmak yerine yaşadığı travmaya da bağlamış olabilir. Ayrıca ne hormonlarımda bir sorun var ne de daha önce söylediğim gibi herhangi bir travma yaşamadım. Öyle bir yorum yapıyorsunuz ki sanki ailemi de beni de tanıyormuşsunuz gibi. Beni benden iyi kimse tanıyamaz da anlayamaz da, ne olduğumu en iyi ben bilirim. Emin olun çok düşündüm bende bir anda hop diye kabullenmedim, yıllarımı aldı kabullenmek. şu an çok mutluyum keşke ilk başta kabullenseymişim.
Asıl sen hastalık demeyi kes. Bir daha emir kipi kullanmazsan sevinirim.
@schizoboys sen iyi değilsin bana diyorsun ki erkeklerle oluyor diye eşcinsel kanısına mı vardı diyorsun. Bence sen ne olduğunuda bilmiyorsun Allah yardımcın olsun kardeşim.
Eşcinsellik sadece cinsel birleşmeden ibaret olan bir şey değil bunu demeye çalışıyorum. Onu dahi anlamadıysan ne diyebilirim ki?
@schizoboys gay geni yoktur bu yuzden gaylik dogustan olamaz bundan baska escinsellik bilimseldir diyen hickim bunu bilimsel olarak aciklamadi ve ya aciklayamadi soyledikleri tek sey insan kafasindaki bir takim degisiklikler bu degisiklerde nedense siddet travma tecavuz gibi olaylarda kendini ortaya koyar
@schizoboys dogustan olan bir sey olmasi icin aile genetiklerinden biri gaylik tasimali az once soyledigin gibi normal aileden geldin buda dogustan gelme tezisini yalanlamistir. bundan ilave hickim dogar dogmaz ay ben erkeklerden hoslaniyorum falan diyemez cunki hormonlar zaten 12-9 yas arasinda gelisir. bu hormon gelisimi zaman gdo lu urunler + vegan yasam + p*rno siteler ve s insanlarin psikolojisini boza bilmektedirler. bir cok gaylerin hayatlarin baktim ve genel olarak 5-6 ci sinifta naif olduklari icin arkadaslari tarfinda sen kizsin ib=nesin gibi baskilara magruz kaldiklari icin bilincaltinda boyle kodlaniyor bunu boylede anlaya bilirsin eger bir insana her gun 10 defa sen zayifsin sen zayifsin dersen onun bilincalti boyle kodlandigi icin kendini zayif gorecektir tabi istisnalar var bu insanin psikolojisinin ne kadar guclu olduguna gore degismektedir.
@venom4499 bunlara bir şey anlatamazsın sağır sultan gibiler aynı. Gerçekleri kabul etmek istemiyorlar. Eşcinsel genide yok ayrıca doğuştan geliyor gibi bir safsatayla kandırıyorlar kendilerini. Kendi bedenine sahip çıkamıyor bu insanlar. O yüzden anlatmaya çalışma kabul edip de anlamazlar.
@venom4499 çok kız kardeş arasında veya yoğun kadın varsa ailede onların arasında büyüdüyse de onlar gibi olmayı istiyor bilinçaltı. Hareketlerini alıyor psikoloji bunları ne yazık ki terketmiş durumda gerçeği açıklamıyorlar Allah yardım etsin.
zaten escinselligin dogustan gelmesi cok sacma olurdu/ dogustan cift cinsiyetli olanlar var onu demiyorum tabi/. cunki escinsellerin azimsanmayacak kismi ikiz ve ucuzlerden olmaktadir ve bunlarin bircogu bir kardesi escinsel digeriyse heterodur bu bilimsel olark imkansizdir cunki ikizlerin birine ne oluyorsa ayni sey onada oluyor yani bu fiziksel birsey degil manevi bir sey
@venom4499 Hüseyin kaçın diye bir psikolog var escinsel terapi diye bir sitesi var tedavi ettikleri kişiler neler yaşadılar nasıl tedavi oldular geçişlerinde ne yaşayıp böyle olmuşlar hep anlatıyorlar.
Bu adamın yanına gitse düzelir eşcinsel ler tedavi olmak için bu adama gidiyor ve tedavi olma yolunda nasıl gidiyorlar yazıyorlar hep anlatıyorlar.
@DişilTanrıça01 Artık iyice saçmaladın bence kadın gibi olmayı istemiyoruz bir tarafından uydurma, kadınsı gayler olabilir evet ama sen genelleme yapıyorsun. Ben kadın gibi olmayı istemiyorum mesela.
Öncelikle şunu söyliyim normal bir aileden geldim derken genetik boyutu kastetmedim bu ordada açıkça belli zaten herhangi bir tezi çürütmüyor o yüzden. Gay geni yoktur hiçkimse bunu açıklayamadı demişsin gay geni olup olmadığına dair bir açıklama yok yani var da olabilir yok ta kesin bir şey denmiyor bu konuda ama araştırmacılar X kromozomundaki nesilden nesile geçen bir genetik materyalin, kız çocuklarda doğurganlığa, erkek çocuklarda ise eşcinselliğe neden olduğu sonucuna varmıştır. Doğruluğu tartışılır tabiki.
Cinsel yönelimin nasıl geliştiği tam olarak bilinmemekle birlikte, herhangi bir kişinin cinsel yönelimler arasında iradesini kullanarak bilinçli bir tercih yapmadığı bilinmektedir. Örneğin, hiçbir heteroseksüel kadın hayatının bir aşamasında erkeklere ilgi duymaya karar vermemiştir. Benzer şekilde irade kullanılarak değiştirilmesi mümkün değildir. Eşcinsellik bir hastalık olarak kabul edilmediği için bir tedavisi de yoktur. Bir ruhsal bozukluk olarak kabul edildiği dönemde çeşitli psikolojik yöntemler, bugün rahatlıkla işkence olarak kabul edilebilecek davranış tedavileri, ilaç ve hormon tedavileri ve hatta beyine yönelik cerrahi girişimler denenmiştir. Bu yöntemlerle eşcinsel bireylerin cinsel yönelimlerinde kalıcı değişiklik sağlandığı gösterilemediği gibi, uygulandığı kişide ruhsal ve bedensel hasara neden olabildiği saptanmıştır. Tedavi ve terapi adı altında yürütülen bu dönüştürme/onarım girişimleri etik ve bilimsel olarak sorunludur ve bilimsel otoritelerce önerilmemektedirler. Bu girişimler cinsel yönelimlerinin farkına vardığında toplumun eşcinsellikle ilgili olumsuz tutumu (homofobi) nedeniyle bu durumundan hoşnutsuzluk duyan, cinsel yönelimleriyle ilgili belirgin bir kafa karışıklığı yaşayan, yoğun bir gelecek kaygısı ve karamsarlığa kapılan kişileri hedef almaktadır. Eşcinselliği dönüştürmeye yönelik bu girişimlerin cinsel yönelimde değişikliğe neden olmadığı, geçici olarak kişinin cinsel yönelimini daha etkin bir şekilde baskılamasına yardımcı olabileceği bilinmektedir. Sonuç olarak, hiç kimsenin bir heteroseksüeli eşcinsel haline getirme gücü olmadığı gibi, hiç kimse ya da herhangi bir yöntemin bir eşcinseli heteroseksüel yapamayacağı bilinmektedir. burada noktayı koyuyorum daha fazla cevap vermeyeceğim.
@schizoboys gay geninin olmadigi hakinda time cbc gibi bircok haber kanllari manset yapmis durumda gidip arastirma yapa bilirsin. normal aileden geldin demek= duz aileden geldin demek yani ailende gay falan yok demek buda tezisi 100/100 curutuyor. o senin kromozomu dedigin sey zaten benim ornek verdigim ikiz kardes orneginde zaten curutulmusdur zira bu hakiketen gercek olsaydi lezbiynlik dogustan degil kanisina gelmis olurdu ve buda yine tezisi cururtur. arastirmalarda ve hatta dogada goruldugu uzere bilincli olarak yonelim degistiren insan ve hayvanlar olmaktadir hatta konustugum bazi kisiler sirf zevk icin trans ve ya pasif iliskileri olmustur zira bu bilinen bir gercektir/ ayrica insanlarin yonelimini degistirme deneyleri bundan 30-50 yil once kullanilmisdir bildigin kadariyla o zamanlar insanlarin cinselligi hakkinda bilgiler kisitliydi. ancak son zamanlarda kullanilan bilincalti kodlamasi ve temizlenmesi /hipnoz/ gibi yontemlerle bircok insan hetero iliskiye yonelmisdir , zira bunun hastalik olarak kabul edilmemesi icin bunun bilimsel olarak kanitlanmasi gerekki ortada hicbir kanit yok sadece idda var. bundan baska dedigim onca seyi ez gectin ve onlara cevap yazmadin neyse anlayacagini sanmiyorum. hanimefendinin dedigi gibi kendini buna inandirmissin. bana delil olarak verdigin tezisse 50- 30 yil once yazilmis ve bircok bilim adaminin kabul etmedigi seylerdir
Sadece şuna cevap vericem normal bir aileden geldim demek ailemde gay yok demek değil belkide var bilemem bunu çünkü benim gay olduğumu da ailem akrabalarım kimse bilmiyor.
Gerçekten sinirlenmeye başlıyorum artık bilinçli yönelimini değiştiren, para için zevk için birliktelik yaşayan insanlar eşcinsel olmuyor.
Çekinik genler vardır anne babada vardır ama baskın değildir çocukta baskın özellik gösterebilir.
@schizoboys yaa asıl saçmalayan sensin gay olanları anlattım sana hayatında böyle bir sorun yaşayınca olmuşlar diyorum sen diyorsun ki o gay değildir. Şaka mısın sen? Ayrıca kendinden daha güçlü erkek istiyorsun bu da senin eril enerjinin düşük olduğunu gösterir. Sen zıttına karşı hoşlanma beslemiyorsan kendin gibi erkeğe hoşlanma beslşyprsan senin ruhunda veya bedenin de bir sorun var demektir.
@schizoboys Adamlar resmen kendi kendilerine çılgın atıyorlar, ben tıpçıyım, bunların dersini görüyoruz koskoca profesörlerden ve burada gelmiş 2 basamaklı iq'su olan tipler bana biyoloji dersi veriyor. Ne diyebilirim ki? Adam gibi anlatsam anlayacaklar mı ki sanki? Sen uğraşmışsın uzun uzun açıklamışsın ama kendi kafalarında hala başka bir dünyadalar.
Kendimden daha güçlü bir erkek istiyorum dedim mi? Zerre bilgin olmayan konularda çeneni kesmeyi öğren bence sen. Daha dediğin şeylerde mantık yok, neymiş ruhumda sorun varmış artık ağzımı bozucam canım mısın ruhta sorun olur mu kafayı yemişsin sen neye inanmak istiyorsan ona inan daha fazla muhattap olmiycam.
Sansürlemiş canım filan demedim
@gulleak eşcinseller ilgili nasıl ders görüyorsunuz anlat bakalım neymiş o gördüğün ders pedofili rockefellerın hazırladığı tıpı işliyorsunuz kara cahil. Sorsam gümüş suyunun faydasını bile bilmezsin gelmişsin bana profesör diyorsun. Tıpçıların paralı asker olduğunu bilmesek sahtekarlıklarına inanacağız.
@schizoboys profilinde sorduğun sorudan belli oluyor nasıl erkek istediğin. Yalnızsın bu ruhunda gayet sorun olduğunu gösteriyor. Fazla kanıta ihtiyaç yok had 👋
Profilimde sorduğum soru seni ilgilendirmez. Ayrıca ordaki resim sadece temsili hem sen kendimden güçlü bir erkek istediğimi söyledin bı tarafından uydurarak şu an ordaki resmi baz alarak bu düşünceni savunmaya çalışıyorsun ama beni görmeden ordaki erkeğin benden daha güçlü bir erkek olduğunu bilemezsin.
Daha fazla da cevap verme artık yeter.
@schizoboys neyse seni kendinle baş başa bırakayım. Anlamıyorsun zaten hadi kal sağlıcakla. Bu tıpçılara da güvenme para için her şey yaparlar koca koca profesörlerde dahil.
O tıpçılar dediğin senin hayatını kurtarıyor ama neyse.
@schizoboys gördük pandemi de yan komşumun corona bahanesiyle yüksek doz ilaç verip kalbini patlattılar rabbimden dileğim para için susan tıpçıların bu hainliklerini yanına koymasın. Daha neler neler var.
@venom4499 Allah doğru yola iletsin diyorum sadece. Teşekkürler senin de desteğin ile anlatmaya çalıştık ama anlamadılar. Onları kendi çelişkileri ile başbaşa bırakalım.
Bütün tıpçıların eşcinselliği savunduğunu sandığımı popondan mi uydurdun?
Tıp okuyorum demedim. Profesör olmak için de tıp okumaya gerek yok.
Gaylerin neredeyse hepsi çok yakışıklı ddghjbhjdf
Gayler daha yakışıklı cidden dkdjdnfb
Yakisikli da olsa tercih edemiyoruz eleyelim
Adamlar daha yakışıklı
Gerçekten gayleri gormek istiyosan horneti indir 😄
Normal seviyoruz biz knk
İyimişşşş
Bir firkim yok ayırt edemiyorum...
Gaylar zararsız
gay bireyler dunya nufusunun 1000 biri bile olmadigi halde hiv virusunu100/8 oranla hiv ve diger cinsel hastaliklarin yaranmasinda buyuk rol aliyor bundan baska gay bireyleri 100/39 oranla daha fazla uyusturucuya meyilli oluyor normal insanda bu 100/18 dir bundan baska gay bireyler genel olarak pedofili seks isciligi bosanma ve s ve sgibi bir cok insan ahlakini sarsacak ve bozacak seyler yapmaktadir buna ornek olarak lgbt ulkesi sayilan hollanda hem no1 pedofili ulkesidir note; bu siralamada turkiye 64 dur. daha anlatmak isterdim ancak onlar bunun icin degmez
@venom4499 aman ya zaten hepsinde zararlı davranışlar var
Gaylar
Bu gey mi
cevabım yok
Erkek tercihim değil
gayler çok iyi ya
Severmisin
Hetero erkekler
İkiside kötü
Bu nasıl soru 😆
çok saçma bi soru
Biz gaylar tabi
Soruya bak cay demle
normal erkek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?