Yaaaa😍Gamze sahibi insanlar genellikle çok sevimli ve çekici dururlar. Ama bence gamze erkeklere daha çok yakışıyor çünkü sert ve ciddi bir görünüme sahip bir erkek eğer ki gamzesi varsa bir gülüşüyle herkesi etkileyebilir. Kızlarda da gamze hoş dursa da erkeklere daha çok yakışıyor diye düşünüyorum
Gamzeli erkekler mi yoksa kadınlar mı daha çekici?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Gamzem var sol yanagımda belediye cukuru gibi kesinlikle cok daha cekiciyiz.
sakalsız daha net
:D
Erkeklere göre kadınlardır🙄
Kadınlara göre de kadınlardır🙃
Yani kadınlardan hoşlandığım için gamzeli erkeklerle kıyaslamam doğru olmaz.
Erkeklere çekici olur resimde ki de erkeğe benzemiyor
Biri beni tarif ediyor 🤨🙂
Gamzelerin çok tatlı
Teşekkürler o senin tatlılığın 😀
😊
Kadınlara daha çok yakışıyor.
Bende var iyi ki var. Kadınlar bence sjsj
Tabi ki kizlar
Kadinlar
Kadınlar.
Erkeklere.
Gamze iticidir.