Evde kalmak bununla alakalı bir şey değil ki ayrıca yani her şeyin pahalısını almak zorunda değilsin 1000 TL yani Türkiye şartlarında evet şu anda çok para değil ama sadece makyaj malzemesini verebilmek için evet birazcık fazla şöyle yapabilirsin mesela daha ucuz ürünler kullanabilirsin sonuçta ucuz olması kötü olduğu anlamına gelmiyor
en önemli ürün güneş kremi, yıkama jeli ve benzeri ve bir nemlendirici. Türkiye için çok pahalı olduğunu biliyorum. bunun için üzgünüm, genelde yerli markalar daha uygun oluyor (diye düşünüyorum) belki böyle bir çözüm olabilir? ayrıca şu kirpik kıvıran aletler oluyor kirpikleriniz için belki yeterlidir şimdilik? özellikle koyuysalar?
bilmeyenler için, neden güneş kremi önemli peki?
-lekelere karşı koruma -yaşlanma karşıtı -cilt kanserine karşı koruyucu
Yok evde kalmazsın ama ne olur sonuç biliyonmu doğallığını unutursun sonra bir gun paran biter yetmez alamazsın Allah muhafaza kendin olmaktan çıkarsın kocanda seni tanımaz kim bu makyajsız kisi sonunuz mahkemelik doğal ol makyaj yap ama özel günlerde gene bak. kendine ama bu illa makyajla olucak diye bir şey yok herşeyin dogali guzel bence