Cilt bakım merkezine gittim ve bana, evde kendin cilt bakımı yapmak yetmez dedi. Bunlar para tuzağı mı?

Kızılayda biri bana yalvarırcasına, "sadece merkezimize gelip cilt bakım ne kadar diye sorun ve ben de prim alayım lütfen" falan diyince kırmamak için peki dedim girdim ve beni uzun bir süre tuttular, cilt bakımını orada yaptırmam için bin tane olumsuz söz işittim, evde cilt bakımı yapmam asla yeterli olmazmış, gözeneklerimin ihtiyacı varmış bilmem ne. Bunlar insanı kandırıyor mu?

Cilt bakım merkezine gittim ve bana, evde kendin cilt bakımı yapmak yetmez dedi. Bunlar para tuzağı mı?

#Edamedaciltbakım 🌸

Güncellemeler
+1 yıl
#SüperSoru teşekkür ederim @ilginfulyaa 💕
Cilt bakım merkezine gittim ve bana, evde kendin cilt bakımı yapmak yetmez dedi. Bunlar para tuzağı mı?
Cevapla