Kendine on üzerinden kaç puan veriyorsun? 
Onların varsa bizimde var 🤣

Evet çok güzelim
Hayır
O kim ki ben onunla kapışayım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Karnını içeri çekmeden poz veremeyen, dikkat çekmek için parmak ucunda yürümek zorunda kalan ve 17 yaşındayken babasından büyük evli çocuklu adama kendini yamayacak kadar ahlak, etik ve görgü kuralları gelişmemiş biriyle mi? Bence klasmanımız aynı değil.
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀
Banu da gençken harbiden güzel kadındı 😍
Güzelliğime güveniyorum ama güzellik kavramının herkeste farklı olduğunu da bildiğimden bir yarış içine girmem saçma olur
Sen yarışma zaten canım haksız rekabet olur 🤣🤣
Hapşuuu🤧 tamam
💃🕺ça ça ça
O kim ki ben onunla kapışayim🤣🤣
O kim lo🤣
Hee o kim loo🤣
Kendisini tanıtsın desek sesi çıkmaz 🤣
Ölünün arkasından konuşulmaz
Günaha girmeyelim, biz yine edebimiz takınalım😇🤣
Kesinlikle 😃
Teşekkür ederim
Rica ederim
Çiçekler herkesi ezer geçer
Cevap
5Cevap
Afrodit benimle kapışsın hocam. Kimseyle kapışacak halim yok. 😃
Gözlerim ömre bedel...🤣🤣🤣
🤣🤣hatırladım bu filmi çok iyiydi
Aynen hocam 🤣🤣🤣
Neresi neresii gül yüzü müü
Neresi neresi hahah kapışamam. Gerçek adı anastas mıydı neydi kadının unuttum
Anastasia Banu Alkan Balkanlardan gelen soğuk hava dalgası 🤣
🤣🤣🤣

Artemisimin yerini tutamaz
Kendimi seviyorum ve beğeniyorum ama yarışa girmiyorum kimseyle.. Banu Alkan hiç sevmem hele ki 😂 Keyifli günler..
Kadin cok iyiymis ya bence gelmis gecmis en guzel kadin
Övünmek için değil ama gerçekten çok güzel olduğumu düşünüyorum, biliyorum.
Bu kadın güzel mi değil benn ondan cok saha güzelim.
Banu Alkan Türkiye’nin gelmiş geçmiş en güzel ünlü kadınları arasında ilk 3’e girer bence
Hiç bir şey kapıştırmayı sevmem çok boş şeyler.
Yok kardeşim kapışamam. Ayrı dünyalardayız..
Karının memesi bile olamam😂😂😂
Bir Afrodit bir ben zaten başka güzel var mı 😂
Güzellik geçicu kizuum
Kapışamam
-1 :D
Banu alkanın göbeği gibiyim
bumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?