Karşı cinsin hoşlanacağı kadar güzel/yakışıklı mısınız?

Kendi dış görünüşünüzü beğeniyor musunuz?
Karşı cinsin hoşlanacağı kadar güzel/yakışıklı mısınız?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Değilim bence ya ben olsam benden hoşlanmam kimse benden hoşlanmamalı ben de kimseden hoşlanmam en iyisi böyle bence neden bilmiyorum ama son zamanlarda birilerinden ilgi görmek ya da birilerine ilgi vermek aşırı boş gelmeye başladı bana😂😂😂😂
Karşı cinsin hoşlanacağı kadar güzel/yakışıklı mısınız?
Cevapla