Selams
İnsanlar seni genelde tatlı ve sempatik mi, çekici ve sert mi bulur¿

Taş olurum yollarında, takılır düşer, ah yorulursun
Selams
İnsanlar seni genelde tatlı ve sempatik mi, çekici ve sert mi bulur¿

Taş olurum yollarında, takılır düşer, ah yorulursun
Betüş peri olup insanların içini okuyup nasıl bulduklarını tarayarak okumak isterdim ama bilmiyorum şşdldlclg ben beni sevimli bulurdum ya. Biraz çılgın bir insan olsam da yine de samimi olduğumu düşünürdüm
İllaki biri “ay çok tatlısın” falan demiştir 😅
Sert, soğuk nevale bir şey misin djdk
Kaşrşı cins beni tatlı bulur genellikle. hatta benden büyük kişiler bana tatlı dediği zaman da mutlu oluyorum hoşuma gidiyor. çünkü tatlı dedikleri zaman bu hem görünüş hem davranış hem de karakteri kapsıyor.. sırf tipime iltifat etmelerin istemezdim zaten tipime eden de yok pek.. çekici olarak da hiç çekici birisi odluğumu düşünmüyorum zaten.. çünkü kimsenin ilgisi çekmem
Çekici sert fakat sonra tatlı 🩵
Cevap
36Cevap
Ne tatlı ne çekici bilmiyorum nasıl bulurlar
Tatlı ve çekici buluyor
Ne biliyimm net söylenilmiş bir şey yok ortada
İltifat edilmiştir illaki 🙄
Oyşş utangaçlar 😃🫠
Karşı cinsin beni nasıl bulduğunu umursamıyorum, sevdiğim erkeğin nasıl bulduğu benim için önemli sadece..🖤😃
Beni tatlı bulduğunu söyleyenler oldu hiç inanmadım.
İnanma acı hsjd
Biliyordum dhdjs
Bilmem kişiden kişiye değişir tanıdıkça söylerler ama genelde çok sevenim yoktur o yüzden sap sap kaldım.
İkisi de diyeyim bari :))
de bari 😋
Daha çok tatlı bulurlar "seni yerim" "aşkım" diyorlar yanaklarımı sıkıyorlar ama bir türlü sevgilim olmuyor o çok garip 😂🤷♂️
Bu konuları fikir sahibi olacak kadar tecrübe etmedim ama fark ettiğim sadece genelde dikkat çektiğim.
Bunu srmayi hic düşünmedim açıkcası, ama ilk firsatta soracagim oldugu zaman.
Hem tatlı hem çekici derler övünmek gibi olmasın da 😎😏
Hiç bilmiyorum. Nasıl gördükleri, baktıklarına bağlı.
Kimine itici gelirim, kimine çekici, kimine de tatlı...
Karizmatik, sert, çekici, eğlenceli, tahmin edilemez. Herkes farklı bir şey söylüyor
Nerede bulduğuna göre tatlı ya da çekici olurum ben
Dıştan bakınca çekici, dıştan bakmayıp muhabbet sohbet edince tatlı. :D
Karizma bulduklarını söylerler bu hangisi sayılır bilmiyorum
Centilmen, komik, çekici ve sert dude klas mixed
Bence tatlı derler çirkin olunca shjsj
Değişik bir bakış açısı :D
Çekici sert seçeneği daha baskın
Değişiyor bende. Aynı anda tatlı çekici güzel de bulabiliyor sevgilim nasıl oluyosa artık
Her ikisi de...
Karşı cinslere sormam lazım
Dengesiz bulurlar skjfjf
Çekici olduğumu söylerler genelde.
Tatlı diyenler oldu.
Tanıştıktan sonra tatlı
genelde ikisini de derler
Nasıl bileceğiz ki :))
Tatlı bulurlar genelde😇
Hem sempatik hem yakışıklı
tatlı bulurlar
Bakış açısına göre değişiyor tabi
Çekici diyen daha çok
Tatlı ve çekici 😬
Nasıl buldukları umrumda değil
çekici diyelim iyi dert çekerim
Tatlı sempatik. 😁🧚🏼♀️
Zeki ve tatlı buluyorlar
Çiçekleyy tatlıdyy
Doğrudur 😅
Hiçbir çekiciliğim yok tatlı da değilim
Çekici
Tatlı buluyormuş
Pofuduk buluyolar😒
Güzel buluyor
Sempatik, neşeli
Datlı
Cekıcı
🤔 Düşüneyim
Sorm a baş a bela ya
Ben bilemem tabii.
Bulmuyor.
Tatlı
Sert çekici
@Sosyetic_SheqiiL sence?
Bencesi yok 🙄
Tatlı
tatlıyım 🥳
Hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?