Güncellemeler
+1 yıl
I think it’s impossible for any person to be liked by everyone both celebrity or non-celebrity. It’s very true you cannot lütfen everyone and beauty is in the eye of the beholder.

Abartılmadığı sürece sorun yok. Bunu dünya güzeli, tanrı olarak gören tc erkekleri yüzünden kadını tam tanımasam da soğudum. Şahsen bundan daha güzel olan kadınlar var
Cevap
7Cevap
gözlerini kahve hayal edince sokaktan geçen her 10 kızdan 3ü gibi. demek kş avrupada bir şey değil
bana çok çekici gelmiyor. daha güzel ( kendi çapımda sevgililerim oldu )
Buna çirkin diyen de şasi felandir
güzel
Bence evet
Ben güzel bulmadım
Ben beğenmiyorum bunu
Hiç beğenmedim
evwet güzel
Tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?