Gökkuşağı gibi rengarenk far kullanılan bir makyaj eğlenceli mi olur, yoksa komik mi? Sizceee? 💗🧡💜💚💛💙🤎❤️🖤🤍
#EdamedaBeauty


Çok profesyonel şekilde uygulamak lazım çünkü ne kadar fazla renk varsa o kadar profesyonel ve sabit bir uygulama gerek profesyonel olmadığı sürece inanılmaz derecede komik duracaktır çünkü yani profesyonel bir şekilde uygulamak her zaman tabii ki çok güzel gösterir ama mesela bazı insanlar bunu yapamazsa gerçekten çok kötü ve çok komik durma ihtimali çok yüksek
Cevap
14Cevap
Selam gadası 🙃
Bence gayet hoş duruyor.
Doğru uygulanmışsa ve yakışmışsa hiç de komik durmaz ben çok beğeniyorum renkli farları.
bence güzel değil daha ağır başlı renkler olsun bari :D
doğru ve güzel uygulanırsa değişik komik olabilir ama bence her şey uyumlu olmalı uyum güzelliği ortaya çıkarır güzelliğin başı uyumdan geçer
Yazın belki yapabilirim ama çok tercih etmiyorum bu tür makyajları biraz festival tarzı benlik çok değil gibi ama yakışana da yakışıyor 😉
Ben makyajı sevmeyenler cemiyetindenim. Doğal görünüm benim için hem değerli hem daha güzel. Kadını sade seviyorum.
Yakışana yakışıyor ya. Fazla yapılırsa elbette komik durur.
Yani mat kahve tonlarını seven ben, çok değişik geliyor açıkçası komik, kadınsı durmuyor..
Ben hiç o tarz sevmediğimden eğlenceli bulamıyorum 😂 ama herkesin zevki farklıdır komik diye bir şey yok seviyorsan istediğin her şeyi yapacaksın
Ne alaka qlksksljd
Gerek yok hiç sürmem daha igi
İyi*
Sevindim
Süper kahraman filmi gibi ya da şu twitch yayıncıları gibi
Gökkuşağıysan sorun yok adı üstünde gökkuşağı makyajı
Güzel bence ama zahmetli
Evet komik ve abes olmuş
Ben kullanmazdım komik görünüyor
Komik
komik .
Komik
komik eğlenceli aynı gibi
Eğlenceli
Lgbt 🏳️🌈 üyesi gibi gezersin ortalıkta
Podyumluk
Komik görünüyor
Komik bence
Kimine yakışıyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?