Hellooo bahar dalları! 😻 Bahar dalı dedim ama bildiğin yüz yılın karı yağacakmış bize. 🤭 Olsun gönlümüz bahar diyelim.. Bebekceğzim olan tırnaklarım nasıl olmuş, beğendiniz mi? Dipnot: bir sonraki oje rengim ne olsun 💐
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Tırnaklarıma bahar geldi a dostlar. 🥳 Ojem nasıl olmuş?
#SelammGençlikk 🍀 Güle güle kullanın Hayriçem ❤️ Yeni renginiz mevsimin ilk çiçeği sonrası dalları basacak can erik yeşili olsun bol bol da can erik alıp duzlayıp duzlayıp yiyin, afiyet şifa olsun, baharlarımız kutlu olsun 🤓🤓 #TubaSueda 🍀
Böyle ojeleri sevmiyorum ya, klasik siyah kırmızı falan iyi oluyo. Aynı performansı ayaklarınızdada görmek isteriz hayri hanım. Bordo ojeli gelir mi? Ben moda tasarayımcısıyım yanlış anlamayın. Yorum yapacam.
Herkes böyle algılıyo ya, benim bi fetişim var ama ayak değil. O fetişten dolayı sadece ayak ilgimi çekiyo, önemli benim için yani. Hani kimseyide bulmadın zaten bana. Çok umutlanmıştım. 38 yoksa 40 ada razıyım 🙁
Fikir güzel, dizaynda. Şahsi fikrim tek renk her zaman daha iyi çünkü böyle farklı oldu mu mesela beyazı güzel bulan pembeyi beğenmeye bilir. Hepsinden önemlisi siz beğenip, sevdiyseniz sorun yok
Teşekkür ederim bilmukabele. İnsanların her zaman önce kendi sevdiği fikri önemsemesini isterim. Çünkü size fikir sunan insanlardan kimi kıskanç olup kalbinizi kırabilir. Saygılarımla:)
Güle güle kullan çok güzel gözüküyor. Sürekli oje kullanamıyorum sıkılıyorum bir de tırnaklarımın hava alması için ojesiz tırnaklar tercih ediyorum ama böyle görünce hoşuma gidiyor
3 saat uğraştı ne kolayı, hakkını yedirmem manikürcümün kgkg pembe değil lila o :( ben kendim lila istedim, orijinali koyu yeşildi aslında. yarine selamlar