Tırnaklarıma bahar geldi a dostlar. 🥳 Ojem nasıl olmuş?

Hellooo bahar dalları! 😻
Bahar dalı dedim ama bildiğin yüz yılın karı yağacakmış bize. 🤭 Olsun gönlümüz bahar diyelim.. Bebekceğzim olan tırnaklarım nasıl olmuş, beğendiniz mi?
Dipnot: bir sonraki oje rengim ne olsun 💐

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Tırnaklarıma bahar geldi a dostlar. 🥳 Ojem nasıl olmuş?
Tırnaklarıma bahar geldi a dostlar. 🥳 Ojem nasıl olmuş?
Cevapla