Ünlü isimlerin neredeyse hepsi artık kendi markasını yarattı. Ünlü isimlere ait parfüm, şampuan ve diğer kozmetik ürünleri tercih ediyor musunuz? Başarılı buluyor musunuz?Gwen Stefani
Gwen Stefani'de kendi güzellik markasını yarattı! Ünlü isimlere ait markaları ne kadar başarılı buluyorsunuz?
Tabikide hepsini başarılı bulmuyorum ama bazıları var o kadar başarılı ki mesela Rihanna’nın makyaj markası var hiç kullandın mı bilmiyorum ama gerçi ben de kullanmadım geçen bir yerde test gününe denk geldim elime sürdüm birkaç kez elimi yıkadıktan sonra fark ettim ki hala sürdüğüm yerde duruyor gitmemiş gerçekten manyak ürünler üretiyor bazı markalar ama biraz kendini geliştirmesi lazım ve bunun için yıllar lazım hemen çıkınca almamak lazım
Türkiye'de bu kadar pahalı olmasa denenir. Ben en çok Selena Gomez'in çıkardığı, Rare Beauty markasının ürünlerini merak ediyorum ve tahminime göre baya başarılıdır. Kullananların çoğu çok kaliteli olduğunu söylüyor ve ürünler neredeyse hiç şikayet almamış.