güzellik gerçekten göreceli güzellik standartı diye bir şey var ama sürekli değişen bir şey bu. benim beğendiğimi başkası beğenmez, başkasının beğendiğini ben beğenmem ama o kişi standarta uyuyordur. mesela bella hadid güzellik standartına yüzde yüz uyan birisi ama beğenen de var beğenmeyen de var benim pek hoşuma gitmez mesela. bazı ünlüler standarta hiç uymuyor ama benim çok hoşuma gidiyor beğenen de bir sürü kişi oluyor gerçek hayatta da böyle. aura meselesi de çok etkiliyor, aurası güçlü biri standarta hiç uymasa bile güzel geliyor. mesela ben standarta biraz bile uymam hatta standarta göre çok çirkin diyecek bayağı kişi çıkar ama çok övgü alan, beğenilen biriyim çünkü auram çok güçlü. sürekli değişen bir güzellik standartı var insanlar genel olarak ona göre güzel veya çirkin belirliyor ( bence çok saçma bu bu arada) ama insanların birini beğenip beğenmemesini en çok etkileyen şey kişisel zevkleri ve karşısındaki kişinin aurası oluyor. uzun bir yorum oldu ama kısaca güzellik gerçekten göreceli çünkü standart sürekli değişiyor ve karşısındaki kişinin aurası çok etkiliyor
güzellik standartına uymam ama çok beğenilen biriyim her girdiğim ortamda dikkat çekerim sürekli itiraf alırım bununda güçlü auramla ilgili olduğunu düşünüyorum
Bence yalan değil, çok doğru bir laf. Güzellik kesinlikle görecelidir. Benim güzellik algıma çoğu tip uyar. Kim için bu bence gayet bir kadın dediysem "bunun neresi güzel" dediler. Başkalarına çirkin gelen bana çoğu zaman güzel gelir...
bariz güzellik göreceli değildir bence de.. beğeniler veya çekici bulma , göreceli olabilir.. ama bariz bir güzele çirkin denilemez.. mesela örnek veriyorum , alta koyacağım minik kız çocuğuna, bu çocuk çirkin bir çocuktur ıyy diyene gülerim ben sadece.. beğenmeyebilirsin , sana esmer bebek sevimli geliyordur ama çirkn kelimesi kullanmazsın...
Yalan olduğunu düşünmüyorum. Bence de görecelidir. Örnek veriyorum kendimden mesela. Kadınların Kıvanç Tatlıtuğu, erkeklerin Hamde Erçeli abartması. Yemin edebilirim dışarı da bir sürü daha güzel ve yakışıklı insan görüyorum. Ben böyle düşünüyorsam demek ki göreceli bir şey.
İnsan olarak her zaman kendimizden önce karşı tarafı düşünüyoruz. Haliyle güzellik göreceli diye bir söz dolaşıyor. Bu durumun bir kısmı gerçekleri lanse ediyor. Bir kısmı lanse etmiyor.
#SelamGençlik Bakan kişinin algılarında açığa çıkar ve keşfedilir güzellik/yakışıklılık. Fikrimce yalan değil. Yanlış anlaşılma var. Evet, fiziki idealse kastedilen, altın oran bize her şeyi açıklıyor. Gönülden bakarken neden nice mükemmel yakışıklılıkta erkekler bana dünyanın en antipatik ve itici yaratığı gibi görünüyor o zaman? #TubaSueda
Bunun yalan olduğunu düşünmüyorum. Kiminin yüz tipine dolgun dudak yakışır kimininkine yakışmaz en basit örneği. şu an sosyal medyaya her girdiğimde birbirinin aynısı olan yüzler var. Yakın zamanda tek insan tip örneği ile karşılaşacağız büyük ihtimalle.
Bu bir yalan değil bu tamamen bir gerçek mesela bana çok güzel gelen bir şey diğer insanlara hiç güzel gelmeyebilir ya da mesela diğer insanların çok sevdiği bir şey hatta moda olan bir şey benim hiç hoşuma gitmeyebilir yani güzellik aslında tamamen göreceli bir şeydir her şey her insana güzel gelecek diye bir şey yok bu yalan değil gerçek
İnsanın güzel olup olmadığını kişiye bakış açına bağlıdır sana güzel olan bana olmaya bilir önemli olan karşındakine nasıl görmek istediğin dır Tarihte örnek vermek gerekirse İRAN pers kralının karısına bakınca güzelliğin kişinin görmek istediği gibi olduğuna katar verirsin
Göreceli abi ne yaşıyorsunuz? Örnek olarak neredeyse tüm dünyanın beğendiği; ayıla bayıla şöyle güzel böyle güzel diye anlattıkları Türkan Şoray'ı gram güzel bulmuyorum, çok itici.
Sen gibi çirkinler üzülmesin diye uydurulan vecize şekerim, itibar etmen yersiz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
normal bir erkeğim yakışıklı sayılmam. beni çirkin bulduğu için reddeden kadınlar oldu o kadınlardan çok çok güzel olup peşimden ayrılmayanlar oldu. bence göreceli.