Selamlar.. aileden gelen ve nesilden nesile geçen bir güzellikten bahsediyoruz

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨
Selamlar.. aileden gelen ve nesilden nesile geçen bir güzellikten bahsediyoruz

#αℓωαуѕ кєєρ ѕмιℓιиg✨
Güzellik daha çok genetik yani doğuştan bence. çünkü bir insan doğuştan güzel değilse sadece estetik yaptırarak bir yere kadar güzelleşiyor.. ama bunun dışında doğuştan güzel olup model olan o kadar çok kişi var ki.. hatta makyaj dahi yapmıyorlar.. ama bunun yanında sağlıklı beslenmek ve spor yapmak da çok önemli elbette.. yine de herkes şanslı doğmuyor işte..
Bencede güzellik genetik oluyor anneden babadan amca ya da teyzeden gelen kalitsal fiziksel ya da kişisel yapı oluşturduğuna inanıyorum örneğin benim iki evladım var bir kız bir oğlum var kızım aynı bana benziyor boncuk boncuk gözleri var hatta herkes kızın aynı senin fotokopin diyorlar 😂 oğlum da tam tersi gerek fiziksel gerekse huy olarak amcasına çok benziyor huyları bile aynı
Teşekkürler Bi'Bot kardeş 😂😂
dünya üzerindeki bir çok ülkelerin insanlarına bakınca bunu anlamak mümkün, ancak kalıtım değişimi önceki nesillerden 5 -7 nesil geriden bile aktarılabiliyor. Bizim atasözümüzde bahsedildiği gibi "anasına bak kızını al, kenarına bak bezini al"
Ben inanıyorum. Yani şöyle genel olarak ünlü insanlara baktığımız zaman zaten az çok belli oluyor güzelliğin ne kadar genetik bir faktör olduğu.
Cevap
27Cevap
Tabiki genetik güzellik diye bir şey var gadası
Kesinlikle genetik.. anannemin genlerini almışım yıllanmış şarap gibi kadındı vefat ettiğinde bile cildinde zerre kırışıklık yoktu..
Genler kesinlikle büyük bir faktör
Cilt güzelliği
Arkadaşım günde 1 paket sigara içer 44 yaş cildi bebek gibi selülit VS yok
Ben aynı şekilde beslensem yüzüme bakılmazdı kırışıklıktan
Yani kesinlikle evet
Şu an büyük bir çoğunluk için güzel olmaya bir estetik yetermiş gibi düşünselerde bence güzelliğin büyük bir kısmı kalıtsal olarak geçiyor.
Genelde böyledir, istisnalar vardır elbette ama kaideyi bozmaz.
Tabiki inanırım genler çok önemli
İyiki genlerimi son derece taşıyorum
şimdi modifiye ile düzeltiyorlar genellikle kalıtsal problemleri
Bence de genetik, zorla olmuyor.
Sence?
@Gzz00 kıskanma len çingene 🤭
@Gzz00 olsun sen yine de çingenenin tekisin 😂
@Gzz00 aynen öyle şimdi çekil ayağımın altından pis çingene 😂
@Gzz00 bak hala konuşuyor yerden bitme çingene ezeyim mi illa 😂
@Gzz00 sen bence hastasın bi tedavi ol
@Gzz00 çingenelik yapan ben mi oldum şimdi çok ayıp 🤭
@Gzz00 seni hep çingene olarak hatırlayacağım çatlak ruh hastası seni.
@Gzz00 adam senden kurtulduğu için ömrü uzamıştır yoksa sen kanser edersin
Tamam ablacım tamam nasıl istersen öyle yap. Ben karışmıyorum senin hayatına
Kesinlikle ve kişi istediği kadar estetikle güzelleşmeye uğraşsın, hiçbir şey Allah vergisi gibi olmuyor
Bence her insanda olduğu gibi güzellik değişiyor bir yaşındayken çirkin olup büyüyünce güzelleşen insanlar var
Ki güzellik zaten başlı başına öznel bir durum kimin baktığına göre değişir
Kalıtımsal zaten. Bunu tartışmaya bile gerek yok. Eşeğin yavrusu ceylan olur mu hiç?
kalitsal tabi. İzmir mesela. muhtemelen balkan gocmeni olduklari icin guzeller.
Zaten öyle. Çocuklar annelerinin ve babalarının en güzel hallerini alır.
Kalıtsal bencede. Sonuçta anne babadan alıyor genleri bebek..
Heralde kalıtsaldır neyin kafasını yaşıyorsunuz ya😂
Evet aynaya her baktığımda tekrar tekrar inandığım bir gerçek
Evet öyle olduğunu düşünüyorum ama bazı kızlar sonradan güzelleşiyor sanki bunu da belirteyim 🙂
kesinlikle kalıtsal misal 😂😂
Evet ırk önemli geçen yıl work and travel rusyaya gittim kusursuz fırtına gibiler 😃
Hay Allahım ya soruya bak tabiki genetik bişey guzelllik anne baban güzelse çirkin olmazsın
Evett annem sağolsun
Her şey geçici. Kalıcı olan tek şey ölüm
Evet, kalıtsal olduğunu düşünüyorum.
Kalp güzelliği varsa evet
Yanii bu bir gerçek 🤷🏽♀️
Güzellik Allah vergisidr bi öğrenemediniz şunu.
İnanırım evet bu gerçek
genel itibariyle bakıldığında evet
Evet angelina joly de kanıtı😂
evet kalıtsaldır
inanıyorum
Hayır güzellik görecelidir.
zaten kalıtsal
Evettt
Evet fenetik
İnanırım
Evet olabilir
Evet inanıyorum
Tabiki de.
Yokk
Evet
Evet genetiktir
Bence öyledir
Evet inanirm
Tabii ki de.
Evet
Güzellik geçicidir
E tabii genden gene
Evet inanırım
genlerden gelir...
Tabiki inanıyorum
öyle zaten
Alakasız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?