Çevremdeki insanlar yüzün cok güzel gibi iltifatlar alırım işte hep ağzıma burnuma iltifat edilir. benim bir iddiam yok size sormak istedim. 


Mankenlerin verdikleri pozları siz de ayna karşısında vermeyi deneyin ve duruma göre belirleyin; öyle bir yüzünüz var mı yok mu diye.
Yüzün güzel, ama abartılacak kadar olduğunu düşünmüyorum. Yüz mankenliği biraz fazla kaçar. Şansını dene bence.
Cevap
68Cevap
Bedenimden, fiziğimden, yüzümden memnunum ama yüz mankenliği çok iddialı bir konu çünkü yüz güzellik için oldukça önemli bir unsurdur. Ben yüzümden memnunum ama yüz mankenliği için o kadar iyi o kadar iddialı bir yüzüm yok.
Seni Yatağa atmak istediklerinden olabilirmi.
Seni gaza getirmeleri.
Yüzün Manken olmak İçin yetersiz.
Eksik.
Ha şu olur
Kadınların Çıplak Resimlerinin olduğu bir Kapakda olabilir. Göğüslerinde yerinde ona bişey diyemem.
Ama Normal Paris se New York’ta yetersiz
Saçını düzelt bu ne uykudan yeni kalkmış gibi. Evet uygunsun.
Tamam düzeltiyorum😂
hayır tabii ki yüz mankenleri olabilecek güzellikte değilsin ama güzelsin. Yüz mankeni görmek istiyosan instada petekal diye biri var onu yaz gör bak güzelliği
Ben ondan güzelim ama belki vu fotoğrafta okadar belli değildir
Kanka olabilir de makyajsız ve filtresiz güzelse olur yani neden olmasın
Yüz mankeni ne? Makyaj reklamı için mi kullanıyolar
Evet takı , makyaj kapak yüzü gibi
O kadar yıl fotoğrafçılık yapan biri olarak söylüyorum sadece yüz ve çene hattına baksalar keşke, yüzüne yorumum olursa olabilir :)
sen kızların dediklerine bakma cok asırı cekici bir yüzün var. hollywoodda olsan basrol bile kapardın.
yuh dayı abart
@yürüyenyıkıkhüüü yoo kız gayet iyi. Ayrıca dayı değilim.
Burnunu neden o kadar belirgin estetik yaptırdın ki
Manken yüzü daha donuk ifadesiz oluyor diye biliyorum
Burnunu baştan yaratmışlar ama bir yere kadar tabi…
Ortalık manken dolu zaten sende olursun neden olmayasın ki 😂😂😂
Arkanda tezgahın üstünde Cif var onunla yüzünü yıka ve gel. Sadece saçın görünüyor hacım. ;)
Tipin iyi burnun da iimiş ama bilemedim olabilir sanki...
burun estetigini yapan adama mahkeme açtınmı bu kadar estetikk olduğu belliki kaşın gözün kirpiklerine kadar güzelsin olabilir.
Buna tek bir fotoğraf ile karar vermemizi istemen çok tuhaf.
Harbi iyiymiş ama burun dudak falan. Ama saçının tepesi niye yğksek ibiş gibi?
İş olanağı yüksek ajanslara gidebilirsin.
Olabilitesi var gibi.
Bence farklı bir yüz tipin var.
sanki manken değilde
konsomatris gibisin
Dudak için ruj firmalarına resim at belki reklam afiş yüzü olabilirsin
O kadar makyajı ve filtreyi dişi pitbuluma yapsam senden güzel olur 1 kilo makyaj ve blurlu filtreyle değerlendirme bekleme.
hayır kanka burnunu yaptırmışsın çok belli oluyor doğal orjinal güzelliği yok
Burnumu yaptırmadım herseyim dogal. Sorma sebebim oyüzden.
o zaman resimden ve ışıktan kaynaklı öyle duruyor. daha doğal bir foto gösterirsen yorumlayabilirim. böyle maykılceksın gibi duruyorsun
Daha sonra tekrar bi fotoğraf paylaşıcam .
Burnum böyle kalkık insanlara genelde estetik olmadığına inandıramıyorum
şahsen bende inanmadım
Yüzünün altına orana ne kadar yakın olduğunu gösteren bir site var belki yardımcı olabilir bu konuda
maykıl ceksın gizi kızsın 😂😂 eci vici vokke 😂😂😂😂😂😂
neden bilmem burun ve dudaklar estetik gibi görünüyor..
Hayir yok hiç doğal değil onlar doğal oluyor yüzleri
Saçlarına değişilik yaparsan çok daha cekici durursun bence. Ve evet güzelsin
Evet yüzün güzel saçini da bi düzelt ama gözüm arkadaki cif şişesine takıldı niyeyse jshsh
Filtresiz bir fotonu koysaydin keşke
Olur. Piyasadakileri de görüyoruz bence onlardan iyi. Kızlar kıskanabilir bence pek dikkate alma yorumlarını:)
Cemalini komple modifiye yaptırdın galiba 🙄
Hayırr tek bir estetik yok iddiam buyüzden
Efekti çeksen de yüzünü görsek ona göre yorumlasak daha iyi olur gibi
Bence çok hoş bir suratiniz var mankenlige yakışır bir yüzünüz var.
güzellikte gelip geçici karakterin düzgünse korkma devam et.
Gayet hoş bir kızsın dileğin gercek olur umarım
, Burnum estetik diye nasılda bağırıyor var ya :D
Michael Jackson dan hallice
Verin ilgiyi bakım 😀😀😀
Bu şekilde anlayamayız ki filtreye boğmuşsun
Güzelsin ama filtre abartı olmuş
Güzelsin ama olmaz gibi
Hayır yok zaten deli gibi efekt var
Güzel hatların iyi. Mankenlik için uygun olabilir.
yüz mankeni nasıl oluyo
Tiktokçuluğa daha ıygun6
gözlerin dudakların çok güzel😊
dudakların şempanze poposuna benziyor
Gayet tatlı duruyorsun
miss. michael jackson
Anime karakter gibisin
Dişi Michael Jackson Günaydın 😃
İyi görünüyor ama abartılmış gibi.
Tost makinesiyle mi cektin kanka bu ne
Dudak ve burun ayrı bir seviye başlı başına
Nasıl yani
yani çok iyi durumda. Sadece su saçları topla bir şey yap
Evet olabilir gayet güzelsin
cok efekt var yorum yapamayız ki
bence yok ama kişiye göre değişir
Doğal ve net resim at o zaman açık cevap verilir
Maalesef aksine itici bi ifade var yüzünde
Senin yüzüne ne olmuş?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?