Bişektomi oldum, 7.5 ay oldu ama hala davul gibi yanaklarım var. İşe yaramadı mı?

bişektomi oldum 7.5 ay oldu hala davul gibi yanaklarım var. Başaramadık abi
Bişektomi oldum, 7.5 ay oldu ama hala davul gibi yanaklarım var. İşe yaramadı mı?
Cevapla