De çok uzun olmalı dedi böyle kısacık çünkü kısacık tırnakları sürülen ojeler genelde böyle kendi kendine kayboluyor siliniyor ve gidiyor gerçekten ortaya çok kötü çok bakımsız bir görünüm çıkıyor ama böyle fazla uzun olunca da zaten kullanamıyorsun bile estetik olarak aslında o kadar hoş durmuyor ama yinede fazla uzatan insanlarda var güzel değil ortaboy olmalı ne çok uzun ne de çok kısa. #reda
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Çok fazla uzun tırnak sevmem canavar gibi duruyor hele de elleriniz minikse uzayliya benziyorsunuz orta boy ideal açıkçası kısa tirnaklarada açık renkler yakıştırıyorum uzun tırnaklı sarı dönüşmüş içine kir dolmuş tırnak görünce kusasi geliyor insanın
Uzun ve düzgün tırnaklar çok çekici geliyor. Tabiki şekli de düzgün olması lazım uzunluğu ise öyle 10 cm değil 1 2 veya yarım parmağın şekline boyuna kalınlığına ve tırnağın şekline enine boyuna göre değişir.
Koyu oje kısa tırnakta, açık renk oje uzun tırnakta olur. En önemlisi el güzelliği değil, el bakımı. Doğru törpüyle tırnağını şekillendir gör bak her oje güzel!