ben uzun seviyorum yaptırdığım zaman hep uzun yaptırıyorum bence uzun daha estetik duruyor. sizce?
uzun
kısa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben hep nerdeyse dipten keserim ve oje falan sürmem. Bu tür şeyler bana çok gereksiz geliyor açıkçası. İnsan temizliğine dikkat ettiği sürece böyle şeylere pek gerek yok. Bir de uzun tırnak ne kadar temiz tutarsan tut kirlenmeye ekstra meyilli
Cevap
41Cevap
Bence uzun tırnaklar daha güzel. kızlara daha çok yakıştığını düşünüyorum
Benim elim sudan çıkmaz, o yüzden uzun tırnakların bakımı ile uğraşamam artı bana hijyenik gelmiyor. Beyaz olan harika, bu şekilde kullanırım daima.
Temiz tırnak itici olmayacak şekilde olmalı birde tırnak uzunluğu el şekline göre değişebilir elle en yakışanı hangisiyse o olmalı.
Kısa yazan fotodaki uzunpuk daha ideal bence abartı itici geliyo
Uzun tırnak seks yaparken sırtımı iz yapıyor. Sonra annem bana kızıyor kavga mı ettin diye
Kısa tırnak. Cadı tırnağı gibi uzun tırnakları sevmiyorum🙄
Erkekte kısa kadında uzun çivit mavi ya da siyah ojeli
Pardon ama "kısa" olan zaten çok uzun, öbürü benim tanımlarım haricinde kalmış.
Alttaki ideal uzun tırnak güzel duruyor ama hijyenik değil
Seçeneklerde kısa olan tırnak modeli benim tırnağımın en uzun hali😅
Kısa daha kullanışlı geliyor
uzun benim hep çok nadir keserim ama protez kullanmam
Küt kesim tırnakları daha çok beğeniyorum. Uzun ya da kısa olması farketmez
Uzun tırnakları olanlar bu sene fındığa gelsinler bize ya nolur
Görseldeki kısa ve uzun arasında bişey olursa çok iyi duruyor
Uzun olanlar ama bu kadar uzun degil. Ozellikle guzel ve kirmizi ojeye zaafim var
İkinci fotodaki ya da ondan biraz daha uzunu :)
Kısa diyorum çünkü kızların bazıları onları silah amaçlı kullanıyor
paranoyak olanlar için uzun bakımlı ve zevkini bilenler kısa der
Kısa. Uzun tırnak midemi kaldırıyor.
İslam'ın önerdiği şekilde tırnak kesmek varken hayvanlara özenmek neden acaba 🤔
Uzun bana hijyenik gelmiyor o yüzden kısa
Orta uzunlukta ve kare tırnağı çok seviyorum..
Kısa daha kullanışlı ve bakımlı gözüküyor bence
Kısa daha güzel duruyor
Uzun tırnakla nasıl rahat ediyorsunuz
Bakımlıysa ikiside güzeldir.
Uzun ama doğal olmalı takma değil.
Uzun tırnak sevmem
Bence kısa tırnak
Uzun tırnaklardan hoslanmiyorm
Tabiki uzun bakımlı ve ojeli olmalı.
uzun tırnak pek sevmiyorum, itici duruyor
Uzun tırnağın verdiği özgüveni kızlar iyi bilir 💅
Uzun tırnakta her türlü pislik olur.
Uzun tırnak iyidir hele ayaklarda muthis
Kesinlikle kısa uzun sevmiyorum
Doğal ve uzun ise aşırı çekici oluyor
Tırnağa bak aslanın pençesinden uzun
Eğer bakımlıysa uzun tırnak 😎
Uzun tırnakla gt yıkanmıyor.. Çiziyor..
Sana mesaj atmayı isterdim
Kısa tabi ki.
Kısa
Hayırdır kimi cirmalayacan uzun tirnakla 😂😂😂🔥
Uzun daha güzel
Kısa tırnak
Bende uzunu daha çok seviyorum
Kısa daha güzel
Kısa tabiki
Kısa daha güzel
kısa kesinlikle
Tırnakların içinde şeytanın yavruları yaşar
Kısa
Kısa.
Kisa
Kısa tırnak
Orta olsun 🙄
ojelerin çok güzel
Uzun bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?