Bence uzun
Uzun
Kısa
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence uzun
Bakımlısı güzel bu kadar uzun iyi değil. Tırnak yatagı kısa olan insanlarda da kısa tırnak hoş durmuyor. Böyle uzun tırnak yatağı varsa kısa hoş duruyor gayet. Erkeklerin çoğu uzun tırnagı tiksinç bulurken neden hep uzun tırnaklı kadınlara düşüyorlar onu da anlamıyorum.
Kim tiksinç buluyor ya 😱
Yorumlara bakabilirsin
Onlar anadolunun bağrında kurufasülye tarhana ile büyümüş yiğidolar. Anlamazlar böyle şeylerden :)
😂
Mesele fotoğraflardakiler çok güzel ama şu var fotoğraftaki gibi olmayan uzun ve kısa tırnaklara baktığında bu kadar zarif durmuyor sevdiği kadar yakışmasını da önemsemeli insan bizim göz zevkimize yazık yoksa😂 ben sıfır seviyorum kesiyorum gerekte yok bakteri çoğaltmaya her yemek yaptığımda eldivenle uğraşamazdım 😂
Parmaklarım ztn uzun ve ince olduğundan tırnaklarımı uzatmama hiç gerek yok estetik durması açısından🙂. çok hafif uzatıyorum ve gayet hoş duruyor. uzun olması da ne kadar temiz olursa olsun tiksindiriyor beni 🙂
bakımı yapılan her türlü tırnak güzel çok uzun doğal tırnak seviyorum ama işlerden dolayı hemen kırılıyor bu yüzden orta uzunluk veya kısa kullanıyorum
Cevap
35Cevap
Çok uzun değil
Çok uzun değil ama M boy iyi ikisininn ortasi
Tercihim kısa hijyen delisiyim
yemek yapmak temizlik yapmak makyaj yapmak cola kapağı açmak pantolon düğmesi kapatmak
Pantolon indirip giymek sifon çekmek zor oluyor yaptıran bir kız arkadaşım söyledi
Affınıza sığınıyorum taharetlenemiyordu 🥹
Önemli olan el, tırnak yapısı ve eli bakımlı tutmak.
Uzun tırnak hoş ama hijyen açısından kullanamıyorum
Kişiden kişiye değişir ama bana uzun tırnak pis geliyor kısa daha iyidir
Erkekler demişsin ama kızlara da açık soru bende yazcam o yüzden, ikisi de benim bebeklerim
İyiki yazdin🙃
Ben fazla uzun sevmiyorum. Klavyede yazı yazarken falan da zor oluyor. Kısa ve çok uzun olmayan orta uzun tırnaklar iyi
şu küf yeşili ojeyi bulamadim ya yanarım yanarım ona yanarım 🤦♀️
Uzun tırnakları hiç sevmiyorum. Pis duruyor bence
Uzun tirnakla nasik yemek yapiyosunuz ve o yemek , yemeğe benziyor mu merak ediyorum
Bayanlar hangisini kendine yakistiriyorsa o güzel duruyordur
Bu eller hem tuvalette taharet yapıyor, hem de evde yediğimiz yemekleri yapıyor‼️ Uzun tırnakların her WC sonrası %100 hijyenliğini kimse sağlayamaz. Köşeleri-kenarları? Öğkhhh! 🤮
Orta uzunluk ve kısa iyidir. Fazla uzun hiç hoşuma gitmiyor
Bayılırım uzun tırnağa. Giyim kuşamdan daha Seksi geliyor bana
Kadın ellerinde gördüğüm uzun tırnakları genelde beğenmiyorum. Uzun ama bakımlı ise belki ama kesinlikle kısa diyorum.
kısa tırnak sanki daha güzel gibi, gerekli olunca protez tırnak takar gidersin
Takma olsun. Yakında şeftaliniz bile takma olacak zaten.
Ya uzun tırnak güzel duruyor ama çok uzun değil. yani uzun tırnaklar katagorisinde o uzun tırnağın bir orta hallisi güzel oluyor.
Kısa severim o uzun tırnakları düşünüyorum ayyy içine pislik, kir girer o tırnaklarla yemek yapılır mı
Parmak güzel olunca tırnağın bir önemi yok ki
Bakımlı kısa tam olarak görseldeki gibi.. ve kücük el..🫠
ikiside güzel ama temizlik olarsk kısa daha iyi tabiki
Uzun tırnak parmakları daha uzun ince gösteriyor ve çok estetik duruyor
Kesinlikle uzun tabi alizade gibi abartıya gerek yok da doğal uzun
Ortası hoş
Sen böyle uzun tırnakla şahsi işlerini nasıl yapıyorsun zor olmuyor mu
Kısa seviyorum öyle kepçe gibi tırnaklar itici
Uzun tırnak sevmiyorum
sıfır makyaj sıfır tırnak..
Uzun olan ama abartmadan yine de
Temizlik ve hijyen açısından kısa tırnak
Uzun çekici gerçekten kısa işaretledim ama 🤣
Uzun ojeli tırnaklara bayılırım
Kısa daha Gülten durypr
Uzun tirmsk severim ama mutfakta beni zorluyor
Her zaman temiz ve hoş duruyor
Uzun tırnağı çok beğeniyorum 💅🏻
French üzmez kimseyi valla
Uzun tırnak seviyorum ben ve uzun kullanıyorum
2sinin arası bişee iyidir çok uzun biraz itici
Uzun tırnak beni çok tahrik ediyor hala cozemedim
Kısa olmalı hijyen açısından
Uzun ve bakımlı olmalı
kısa göze daha çok titan ediyor
uzun tırnakta midem bulanıyor
uzun tırnak
uzun ve doğal tırnak
Kısa olan
Kısa
Kısa daha hoş
Kısa
Kısa tırnak.
Ortası iyi.
Uzun
Uzun tabiki
Uzun
Kısa tırnak daha iyi uzunlar çok itici duruyor
Kısa iyidir.
Uzun.
Kısa ve net 🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?