Çok basit, fotoşop olduğunu bilerek. Ha bunu nasıl kabul edicen, şöyle: çek bir makyajlı selfie, cilt pürüzsüzleştirmeden çene uzatmaya kadar olan programla oyna biraz, finalde de filtre ekle bak bakalım ne oluyor.
İnsan cildi gözeneklidir, zaman zaman sivilceli, kuru, gülerken çizgili zamanla hep kırışık kimisinde sarkık. Ve bu instadakilerde de böyle. Sadece fotoşopla bunu kapatıyorlar. Vücudu da editlemek o kadar kolay ki.
Yani tabiki spor yaparak sağlıklı beslenip uyku düzenine uyarak güzel olunur ama asla instadaki gibi olunmaz.
Kendini sevmelisin. Çirkin olsa bile ne kadar yakışıkli sevgilisi olanlar var. Peki sebebi ne? Öz güvenleri, çekici olmaları, bakımlı olmaları, cilve yapabilmeleri ve dişil enerjilerinin yüksek olması. Önce öz güvenini ve dişil enerjini yükseltmeye çalış. Ayrıca kendine de çirkin demeyi bırak. Böyle dedikçe kendini gün geçtikçe daha çirkin görürsün. Haline şükret, kendini sev ve hiç kimseyle kendini kıyaslama.
Her şeyin güzellikten ibaret olmadığını analayarak. İnan birisi konuşana kadar devam ediyor o güzellik. Ağzını açtığın anda belli olur sen güzel misin değil misin. Kendini geliştir, kendine güvenirsen o kızlara bakmazsın bile. Dış görünüş elbette önemli ama özgüven daha da önemli. Sen özgüvenli durmazsan senin en güzel hakim bile çirkin görünür. Önce bir duruşun olsun
2014 senesiydi galiba hatırlamadım. İnstagram için filtre konusu çok eleştiri alıyordu. Bu sürekli yaşanan durum. İnstagram gibi ortamlarda hep en iyi oldukları fotoğrafları atıyorlar. Hayatları asla böyle değil. Güzel kızlar var içlerinde ama onlar bahsettiğim gibi sadece hayatlarının güzel olduğunu gösteriyor, hayatları öyle değil. Diğer çoğunluğu filtre 😃
Selam gadası 🙃 orada görmüş olduğun hemen her kadının açık ve çok dekolte vermiş olduğunu unutma derim. Farkında mısın yüz güzelliği olmayan hemen her kadın fazla açık olarak dikkat çekmeye çalışıyor. Yani bence sen orada gördüğün çoğu kadından fazla güzel olmalısın. Onların yüzde sekseni hem makyaj güzeli oluyor. Hemde minilerle dikkatleri çekmek için uğraşıyor. Bu site içinde de dikkat çekmek için profil fotosuna minilerle resim koyan çok kadın vardı. Hatta çoğu kendi resmi yerine fake resimleri tercih ediyorlar.
Kendinle barışını bozacak kadar çirkin olduğunu düşünüyorsan maddi durumun da iyiyse çaresi var. Makyaj, estetik, spor, güzel kıyafetler... Bunlarla bambaşka bir dış görünüşe sahip olabilirsin fakat ihtiyacın olan bunlar değil bence. Çirkin olduğunu düşündüğün için değersizlik duygusuna kapılmışsın. Ne yaparsan yap senden daha güzeller olacak daha çirkinler de olacak. Bu işin sonu yok. Öz güvenine yatırım yap biraz. Kendini ve karakterini geliştir. Güzel olmaktansa güçlü bir karaktere sahip olmak inan ki seni diğer insanlardan çok daha üstün kılar. Herkesin kusurları vardır. O gördüğünde moralini bozan, güzel (!) bulduğun insanlar hayatta hiçbir şey için mücadele etmemiş, hiçbir zaman gerçek anlamda başarıya ulaşamamış bir grup boş kafalı. En kötüsü de onlara imrenek prim vermemiz. Güzel olmak insanların ilgisini de beraberinde getiren bir şey ve her insan ilgi görmek ister, yalan yok. Egonu okşar daha öz güvenli hissettirir ama hepsi sahte. Gerçek anlamda mutlu olmak istiyorsan; güzel olmasan bile başka özelliklerinle çok değerli olduğuna başta kendin inanmalısın.
Hata yapma, kimse ile kıyas yapma, hepsi genelde filtreli, makyajlı kişiler, spora başla kendini sev, giyimini tarzını değiştir, bakımlı ol emin ol ki senin elinde,çirkin kadın yoktur. İmkanın varsa kendin için bazı işlemler yaptırabilirsin. Cilt bakımına önem ver. Ben bin basarım şu resimdekilere, aslada kıyas yapmam. Herkes kendine güzel.Özgüvenini yüksek tutmaz isen hayatına alıcan kişi de sana değer vermez. Bak standart kadınların yanında genelde yakışıklı erkekler vardır neden biliyor musun kendileri ile barışıklar kadınlar, ve özgüven yüksek. Kendini geliştir özenmek yerine. Kendine yatırım yap
Öncelikle kendinle barışık olmalısın. Sen, sen olduğun için güzel ve farklısın. Sosyal medyada gördüğümüz şeyler, gerçeği yansıtmıyor çoğu zaman çeşitli filtreler, kullanan mı dersiniz Shop yapan mı.. Binlerce var öylesi görüntüler sizi aldatmasın. Sosyal medyada "güzel" diye hitap ettiğiniz bir çok kadın dolgulu botokslu, çenesi sivrileştirilmiş dudağı şişkin kendini kalıplara uydurmaya çalışan insanlar.. Senin şurda yapacağın tek madde sağlıklı beslenip ardından sporunu yapman ve kendini sevmen. Sevgiler ☘️
Canlarım, bebeklerim, lütfen böyle yapmayın, eminim hepinizin ayrı ayrı güzellikleri vardır ve önemli olan kendinize olan güveniniz... Dünya güzeli olduğumuzu düşünelim ama bu geçici dünyada tek önemli olan şey, kazandığımız bilgiler ve yaptığımız iyilikler🥰✌️
bende kız olsam bende öyle yaparım Allah vergisi şeylerim var kullanmazsam olmaz
ama bende sıkılıyorum sürekli onları görmekten ama orası instagram insanlar kızlar teşhircilik yapar normal ama bazı kızlar var yani bunu öyle sömürüyor ki normalde tipsiz şişman bir kızlar vücudunu sergiliyor sürekli ondan ego kasıyorlar sonra
'benim goğslerim var bak gocaman ben graliçeyim' :D
Sıkılmasın o minnak canın instagramda filtresiz bir fotoğraf paylaşan görmedim daha ayrıca oradaki paylaşımlarda tamamen kadınlığını sergiliyorlar yüzlerinde bir ton boya var zaten filtre olmasada instagramda cirkin kadın göremezsin ki zaten cirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır kendine güvenmeyen kendinin farkında olmayan kadın vardır yani hepsi yapmacık şeyler gerçek hayatta karşına çıksa lan dolandırıcı bu diye dava açarsın 😉
peki ya kalbi ya da yüzü onlarda güzel mi sence yoksa fiziği bu kusurlarını kapatıyor mu? bence onlara bakıp imrenmek yerine kendine bakıp sevin onlar gibi olmadığın için bir paket kabartma tozu gibi herkesçe görülmediğin ve beğenilmediğin için ucuz malın alıcısı çok olur 😉
Bencede çok doğru bu tarz düşüncelere girme onların kıskanılcak bir tarafı yok o kendini sergileyen kızların hepsi güçlü bir insan olduğunu kanıtlamaya çalışıyor ama kötü yola sürüklendiklerinin farkında değiller
Sen ciddimisin Instagram sahte bir ortam shop estetik efektler sürekli mutlu görünme yani kısaca her şeyi sahte tamam güzel insanlar olabilir ama kapitalist bir dünya ve mükemmel görünme algısı oluşturuyor yani doğal olan çok az şey var ve sen bunun için kendini üzüyorsun saçma buldum
Yav takma sen kendinle güzelsin onlarlar bi kilo makyaj esnetik veya farklı şeylerle güzeller sen ise natural güzelsindir eminim bak bn kendimden sana örn verim ben hiç hayatımda makyaj nedir malzemlerinin adını dahi bilmem beni ezikliyorlar ama umrumda bile değil çünkü ilerde yüz lekesi kalıcal sarkıklar oluşucak o yzuden takma bee
özellikle bu resimdeki tek hücreliye bakıp canını sıkıyorsan kusura bakma ama s. laksın :D bu da hepsi dahil hepsi resimlerde gördüğünle sınırlı gerçekte kabak gibi bunların hepsi emin ol sen bunlardan daha güzelsindir bunların yaptığı bakımı ve estetiği yapsan daha güzel olursun
herkesin kendine has şeyleri var. senin bir huyun bir hareketin onlarda yok. güzellik bir bütündür bunu unutma. bu arada shop estetik diyenlere bakma. çünkü gerçekten güzeller jahahajjajja ben antalyaya gittiğimde “bunları shoplu zannediyordum bu kızlar ne böyle” oldum ama tabii sonuç olarak herkesin kendine has güzelliği var. seni sen yapan harika şeyler, harika detaylar mutlaka vardır. yüzündeki bir ben bile çok anlamlı olabilir ve zaten ona bakılırsa harikada erkekler var bizi gelip brad pitt bulmayacak…. o zaman herkes daha iyisi için tribe girsin… bizde buyuz kaaaeerdeşiiimmm
Ey gidi Dünya ey Erkekler için önemli olan gerçekten tecrübe ve deneyim dış görünüm değil. Kadını kadın yapan karakter ve kişiliği onunla birlikte beceriklidir her kadının kendine özgü özellikleri mevcuttur bu anlamda kendini fazla yıpratma sen de özelsin kim ne derse desin mutlu olmaya bak.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
O kızlardan biri de benim arkadaşım. Gerçek haliyle instagram halini görsen gözlerine inanamazsın🤣 bambaşka iki insan. Hatta sana fotoğrafla bunu ispat etmeyi isterdim. Gerçekte kilolu biri instagramda sanırsın 40 kilo, gerçekte gıdığı var instagramda dümdüz boyun, dudakları ince fotoğrafta kocaman vs vs say say bitiremem... demem o ki booooşşşşveeeerrrrrrr
Göründükleri gibi değiller :) çoğu konuşmasını dahi bilmiyor. Ayrıca güzel fotoğraf çekinmek için sürekli tetikte olan insanların akıl sağlığından şüphe duymaya başladım artık
Instagram kullanmayarak, ben aktif değilim mesela. Çünkü milletin şatafatlı hayatını, yiyip içtiklerini izlemek bana iyi gelmiyor. Bu yüzden kullanmamayı tercih ediyorum, sen de öyle yap.
O paylaştığın özendiğin kişiler senden gerçekıte daha çirkindir merak etme :D Hep estetik&makıyaj&filtre&efekt maddi imkan :) Sabahları uyandıklarında görmek istemezsin hiçbirini hortlak görmüş gibi olursun
Bence onlar cırkın bır tane bıle doğal yok. Insan doğal halıyle güzeldır. Hepsı cırkın emın ol. Kendını cırkın gorme, herkesın bır ayrı güzellıgı vardır ama doğal güzellık. Estetıklı degıl, makyajlı degıl, kıyafetle degıl.
Bende ordan kızlarla beraber oluyorum aklı olan da öyle yapar çocuğunun eli yüzü düzgün olsun diye eyw benim genler iyi yine ama annesi olcak kadın da güzel olmalı bakıyoruz sokağa hepsi köydeki Mahmut abiye benziyor güzeller çok nadir var ama Abaza erkekler yüzünden kendilerini bulunmaz ulaşılmaz bişey sanıyorlar o vasat tipleriyle unutmamak lazım tr erkekleri damacanaya bile kerkiniyor çoğu hepsi degil. yani güzel oldukları için filan degil dişi eşşek gelse ona kayacaklar
Psikologlar haklı çıktı yeni nesil nereye gidiyor özentilik hep yapmayın Kime ne faydası var onların allah aşkına lütfen kitap okuyalım kendimizi geliştirelim😬
Hepsi shop yapıyor yani gerçek halleri değil. Kendini sevmeyi öğren bence. Ki eminim çok güzel bi kızsındır. Bu şekilde düşünme. Emin ol her kız arada bu şekilde düşünüyordur normal yani 😂
Hayır o değil de sesli güldüm sayende 🤣🤣🤣 Ya onlar filtreden başka bir şey değil Bir de onları bakıp sinir olup kıskanıyor musun eminim senin kadar güzel değillerdir🤗
Bense onların tırnağı olamam ne kadar aşağılayıcı bir cümle kendini bunu yapma sil İnstagramı boş ver onları sende güzelsin
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Hepsi estetik. Boşversene gerçekten öyle olsaydı etrafında her yerde öyle olurdu. Bunlar insternet zırvalıkları. Hepsi şişko yağlı kısa boylu bebeğim. ❤️ Ayrıca her malın alıcısı vardır. Sakın kendini onlardan aşağı görme.
Aynen Türkler abartılacak kadar güzel sizde haklısınız ahahshshsh s q Türk kızları Türkiye’de değer görüyo oda Abaza erkekler sayesinde yurt dışına çıkmadığın çok belli Slav ırkı dünya üzerinde en kaliteli ırk keskin çene hatları ve kusursuz güzellikleriyle biliniyorlar ama Türk kızları kendini bulunmaz hint kumaşı sandığından dünya üzerinde sadece onlar varmış gibi sanıyorlar allahtan Ruslara benziyorum da bu meymunlara kalmıyom
Ben Türk kizlari abartilcak kadar güzel demedim ki hem sadece Türkiyede değer görülüyor demişsin ama Koreli erkekler Türkleri seviyor baya ve kardeş ülkeyiz zaten bize saygi duyuyorlar... ve belirtmek isterim ben yari bulgarim avrupalilara benzetiyorlar benide çünkü annem bulgaristanli
Bizimde soyumuz yurtdışından geliyor bende sarı saçlıyım birçok arkadaşım Ruslara benzetiyor ayriyetten Koreli erkekler çok mu yakışıklı körler sagırlar birbirlerini ağırlar hesabı. dünya üzerinde en yakışıklı/güzel ırk Alman, Rus, Fransa gibi ülkelerde kim ne derse desin gerçekler bu
Neden yabanci diyince sari sac geliyor ki akliniza her sari saclida yakisikli olmuyor hem guzellik goreceli bir kavram mesela ben ingilizleri begeniyorum ama her ingiliz yakisikli olmuyor sadece geneli öyle... ben kendimide begeniyorum avrupa havasi var sende diyolar ki demistim zaten annem yabanci diye gözlerim hafif çekik beyaz tenli minyonum ama guzellik yinede goreceli birsey her irktan illa ki yakidikli cikiyor