Açıkcası ben bazen sadece ağlamak için giriyorum. Su başımdan aşağı döküldükçe sanki sıkıntılarım da kederimde hafifliyor ve su ile birlikte yavaş yavaş süzülüyor üzerimden.
Var mı benim gibi olan?
Var mı benim gibi olan?


Duşta hiç ağlamadım. Yağmurda ağlamak varken. Duş benim için yıkanma ve rahatlama eyleminden çokta fazlası değil. Evde küvet olmadığı için içini doldurup köpürtüp içine yatıp uzun uzun düşünme fırsatım da olmuyor. O sebeple çoğu zaman yıkanıp temizlenip çıkıyorum. Diğer şeyler için duştan daha uygun zaman ve durumlar var.
Banyo yaparken son ses muzik dinlerim ve eslik ederim bildigin hayko cepkine donerim allahtan evde tekim😅
Düşünüyorum..
Cevap
51Cevap
Şampuanlı saçlarıma şekil veririm aynaya bakıp eğlenirim:)
Kkdjdndn olurr🥰
Duşta yapılabilecek şeyler
Duş almak ve banyo yapmak
Suyun altında durmak ve düşünmek
Abdest almak
Sevişmek ve seks yapmak
Mastürbasyon yapmak
Aklıma gelenler bunlar
İyi bir rahatlama yöntemi, anak bunu sık yapıyorsan acil bir terapistten destek almanı öneririm, barağın taşmadan...
Genelde amacım yıkanmak oluyor ama elbette çeşitli sebeplerden girdiğimiz de oluyor örneğin abdest almak gibi
Atom parçalıyorum protonları falan çarpıştırıyoz işte
Duvarlara boya badana yapıyorum. Rutinim var düzenli olarak banyonun duvarlarını boyarım. :D
Yıkanmak dışında yıkanıyorum liflenip sabunlanıyorum ne yapabilirim ki başka
Sıcak su altında dinlenmek, bir şeyler düşünmek, mastürbasyon yapmak (nadiren) :D
Türk ün aklı ya kaçarken ya sıcarken gelirmiş şimdide başımıza duş işe de çıktı hadi hayırlısı
Erkekler 31 kizlar agliyor erkekker hep duz ya 😀😀
Mustafa sandal dansı yaparak köpüklenirim ve şarkısını söylerim.
Ağlıyorum bazen ama çok ağlamam dolduğum zamanlar olur ya hani o zamanlar çok ağlıyorum işte.
Göz yaşlarım çok olsun diye duşta ağlayan kız iyiymis
Dusta muzik dinliyorum soguk suyla hizlica yikanip cikiyorum 10 dk suruyor
Bazen viski içerim bazen uyuyorum bazen müzik dinliyorum
aynen bu kızlar neden uzun kalıyor bu kadar ne yapıyorsunuz kızkardeşimde girince çıkmıyor
Gollerin %60' ı kurudu. Hala fantastik işler pesindesiniz
31 cekiyorum, yalan yok dogruya dogru kusura bakmayin sen sorunca ayip degilde ben 31 cekiyorum diyincemi ayip oluyo😊
Aglamak nedir niye agliyosun?
o kadar sıkıntılı ve kederli biri misin ya üzüldüm senin için. ben de sıcak suyun altında durmayı çok seviyorum ama hiç ağladığım olmadı
yahu duşta mastürbasyon yapmak tamam da ağlama fikri mantıklı ama tercih etmem yaa
Elime alıyorum Ufaklığı Çoşturup Rahatlatıyorum.
Okumak istediğin bumuydu.
Vay Arkadaş yaaaa
canın sıkıldıkça oturup ağlıyormusun? çok garip geldi :) banyo keyif yeridir. oturup ağlamak neden
Sakal traşı oluyorum. Genelde de sıcak su altında olmak iyi hissettiriyor
Düşüncelerimi suyla birlikte gideriyorum
Evet nadiren de olsa senin gibi yaptığım oluyor
Bazen ağlıyorum güzel oluyor :d
Zaman geçiyorum uzanıyorum rahatlıyorum tam uyamak değil, vücut dinlendirme iyi geliyor tavsiye ederim
Gusül abdesti almak için giriyorum
Sadece yikanmak icin giriyorum
Hemen cikarim cok durmam.
bulmaca çözüyorum diğer odalar dolu oluyo çünkü
Makinalıyla sağa sola ateş ediyorum :)
Sadece yıkanmak için giriyorum
Artik sedece yikaniyorum 🤔😇🙋
sevişme, güzel aktivite sıcak su altında
Çok karamsarsın kral sal biraz
Yemek yiyorum televizyon izliyorum spor yapıyorum
varoluşsal sancılar geçiriyorum
gotumu şaplaklıyorum nabacam kese atıyoz işte :D
Uzun süre küvette kalır müzik dinlerim yalnızlık için ideal
Şarkı söylüyorum küveti doldurup
banyo fayansına yaslanıp ağlayın aynen:d
çıplak vücudumla rüzgarı ve suyu deliyorum :D
Dans ediyorum genel olarak ağlamam.
Şarkı soyluyorum busecim
Yıkanmak dışında bir şey yapmıyorum.
konser veriyorum
Öhöm öhöm vücut temizliği 😂
Sakal tıraşı olurum
şiir yazmak
Utanırım, anla işte
Resital veriyorum
O mütişim sesimle şarkı söylüyorum
Uyuyorum 😂😂😂
Oyun oynuyorum
Iyi geliyormu
Güzel bir duygu olsa gerek su her zaman huzura giden yol
Sevisiyorum
ağlıyorum bazen
Ağlıyorum bazen
Sadece yıkanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?